Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.261
Oh man, dat is nasty. Je ging net zo lekker, was oogsttijd. Maar ja, zo'n koter vreet ook aan je energie kan ik me zo voorstellen - nog los van de virusjes en bacteriën die ze voor je cultiveren.

Rustig aan en sterke man!

Dank mannen.

Ja oogsttijd inderdaad, ging zo lekker. Was sterk en fit en zo in een keer weer weg. Blijkbaar is dit mijn natuurlijke max aangezien ik steeds weer een terugval krijg wanneer ik mijn oude max bereik. Kom maar niet verder.

Dit heeft gevolgen voor de geplande cut want die gaat nu dus niet meer door. Ben weer wat kilo's kwijt en wil niet weer vanuit een tijd niet trainen met een cut starten. Zodra ik beter ben ga ik weer de draad oppakken waar ik gebleven was, stapje terug natuurlijk.

Het was die gemene opmerking over mijn bench laatst. Karma is a b*ch! :P

Geen nood, gaan we straks lekker samen weer bouwen.

Dank mannen.

Ja oogsttijd inderdaad, ging zo lekker. Was sterk en fit en zo in een keer weer weg. Blijkbaar is dit mijn natuurlijke max aangezien ik steeds weer een terugval krijg wanneer ik mijn oude max bereik. Kom maar niet verder.

Dit heeft gevolgen voor de geplande cut want die gaat nu dus niet meer door. Ben weer wat kilo's kwijt en wil niet weer vanuit een tijd niet trainen met een cut starten. Zodra ik beter ben ga ik weer de draad oppakken waar ik gebleven was, stapje terug natuurlijk.

natuurlijke max is een term verzonnen door mensen die willen gaan kuren

imo
geen wetenschappelijke referentie hiervoor
niet dat ik denk dat jij wil kuren

Natuurlijke max bestaat natuurlijk wel, maar in de praktijk zal je er niet snel tegenaan lopen. Al was het maar vanwege al die dingen die dwars zitten: blessures, ziekte, tijdgebrek, etc.

Klotezooi Mc...
Ik ben net weer op de been :D

Wat denk je er van om eens je "natuurlijke Max" te nemen, daar 5 of 10 kilo bij op te tellen en eens 8 weken het 3x3 programma te doen?
4 weken volume op 58% - 64% en dan 4 weken peak fase naar je nieuwe "natuurlijke Max"
Zomaar een ideetje hoor :thumb:

Laatst bewerkt:
  • #9.266
Het was die gemene opmerking over mijn bench laatst. Karma is a b*ch! :P

Geen nood, gaan we straks lekker samen weer bouwen.
Ja, heerlijk. :splat::engel:
natuurlijke max is een term verzonnen door mensen die willen gaan kuren

imo
geen wetenschappelijke referentie hiervoor
niet dat ik denk dat jij wil kuren
Zou het?
Ben nu wel aan het kuren. Een Anti-kuur. Nog 1 dag en dan is het klaar.
Natuurlijke max bestaat natuurlijk wel, maar in de praktijk zal je er niet snel tegenaan lopen. Al was het maar vanwege al die dingen die dwars zitten: blessures, ziekte, tijdgebrek, etc.
Als je lichaam steeds weer een kwaal verzint om je uit te schakelen en daardoor nooit verder komt is dat een natuurlijke max! :mad:

:D

Klotezooi Mc...
Ik ben net weer op de been :D

Wat denk je er van om eens je "natuurlijke Max" te nemen, daar 5 of 10 kilo bij op te tellen en eens 8 weken het 3x3 programma te doen?
4 weken volume op 58% - 64% en dan 4 weken peak fase naar je nieuwe "natuurlijke Max"
Zomaar een ideetje hoor :thumb:
Mijn schema werkt perfect voor mij, nooit zo snel sterker geworden. Daar ligt het niet aan.

Vandaag voor het eerst weer gesport, was een ramp. Minimaal 20% krachtverlies.
Fout gemaakt bij de slingshot bench. Tijdens zakken raak ik de catcher en verlies ik alle spanning van schrik.
Bar klapt keihard op mijn rechter rib. Nog nooit zoiets stoms meegemaakt en voel het nu nog goed. :(

Je word oud papa. ;)

• #9.268
Yup, maar ga gewoon door. Ik weiger zwak te blijven en zal dit jaar sterker dan ooit worden!

jij ook al aan het kuren ja ? ik ook

• #9.270
Ook aan de antibiotica?

• #9.272
Weet totaal niet wat dat is maar ik neem aan dat jij als politie man niet aan de illegale middelen zit. ;)

Weet totaal niet wat dat is maar ik neem aan dat jij als politie man niet aan de illegale middelen zit. ;)

immunisatiekuur voor hooikoorts

potjes zien er precies zo uit als AAS ;p alleen staan ze nu bij de doktor. Eerst hier in koelkast met spuiten erbij zag er wel leuk uit

• #9.274
Pijn aan mijn rib is toch een stuk minder vandaag. Ben minder verwoestbaar dan gedacht, die jaren keihard beulen is toch niets voor niets geweest. Een normale sterveling had het er namelijk niet levend vanaf gebracht.

Nasty mofo's hoor die ribben. Ik heb er ook geen last van, maar één verkeerde beweging en het is weer raak.

Pijn aan mijn rib is toch een stuk minder vandaag. Ben minder verwoestbaar dan gedacht, die jaren keihard beulen is toch niets voor niets geweest. Een normale sterveling had het er namelijk niet levend vanaf gebracht.
:roflol:

Keer zwaar bicep curlen en meneers elleboog is stuk, maar onverwoestbaar dat hij is! ;)

• #9.277
Nasty mofo's hoor die ribben. Ik heb er ook geen last van, maar één verkeerde beweging en het is weer raak.
Goed om te horen, voel me meteen een stuk beter.

Ik denk nu dat het de tussenribspieren zijn geweest die een flinke klap hebben gekregen, geen ribkneuzing.
:roflol:

Keer zwaar bicep curlen en meneers elleboog is stuk, maar onverwoestbaar dat hij is! ;)
Wat zijn jullie toch weer allemaal lief voor mij.

Ik draai op jullie haat… meer!

• #9.279
Trouwens een normale sterveling zou in dat geval zijn arm zijn verloren en dat weet jij net zo goed als ik.

true true

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven