- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach Chick, bij mij is het niet anders. We richten gewoon een clubje op. De Ouwe Lullen of zo...
Eerst de buffel terug vinden, ben de buffel kwijt.

Morgen weer trainen, heb er zin in.oke , idd en snel weer naar de weights wat we je gewend zijn van je
Ach Chick, bij mij is het niet anders. We richten gewoon een clubje op. De Ouwe Lullen of zo...
Broekie! Als je 22 bent mag je niet klagen!in voor ouwe lullen clubje
zo voel ik me van binnen vaak

Telt de 200 squat ook als je zulke korte pootjes hebt? Als ik half ROM squat haal ik het denk ik ook.Robke heeft 200 gesquat: he's out. Hummie's stats ken ik eigenlijk niet.

Ik stel voor dat we het de Ouwe Kneuzen Club noemen. Voorwaarden voor lidmaatschap:
1) 35 jaar of ouder, of een dokterverklaring dat je testosteronniveau op het niveau van een 35-jarige zit.
2) Nooit 200 kg raw gesquat, want dan ben je sterk.
Founding members: Crakie, Mc. Chick en DieNase. Diaephi mag de koffie halen![]()
Hummie kent zijn eigen stats ook niet. Dus hij is sowieso in.Robke heeft 200 gesquat: he's out. Hummie's stats ken ik eigenlijk niet.
Dacht al waar blijft die ouwe piraat!Mijn 200 squat was net niet op diepte so count me in

Vandaag weer eens gesquat. Ik zit momenteel qua krachtnivo gelijk met die van dienase.![]()
Je gaat voor de Kneus Award 2014?wat heb je nou aan talent tegenwoordig
zoals sanca mooi zei goeie vee arts is belangrijker
Iedereen die in 12 weken zijn ouwe stats na een crashdieet weer terugpakt is dus mooi geen ouwe kneus!