- Waardering
- 3.522
Die actie tijdens de slingshot bench komt daar zeker voor in aanmerking.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die actie tijdens de slingshot bench komt daar zeker voor in aanmerking.
Thnx
Zat voorheen gratis in een ruimte van de gemeente. Die ruimte kreeg een andere bestemming en dus moest ik weg. Wist dat dit kon gebeuren, kwam alleen wat kortdag.Waardoor was je je ruimte kwijt, en waar heb je je spullen nu staan?
Thnx

Je bent te optimistisch. Ik kan nog steeds niet pijnvrij liggen dus de kneuzing is nog niet voorbij.Nu weer terug opbouwen dan.
Buffelen met je lijf!
Succes.
Lol, thnx.Het leven is wreed ChickMaar de Kneuzen staan achter je!
het leven is wreed chickmaar de kneuzen staan achter je!
Grappig want gisteren zat ik toevallig aan de spare ribs. Je hebt een gave man.Damn. De enige ribben die je moet kneuzen zijn spare ones!
Gisteren was een test, had nog lichte pijn maar begin last te krijgen van het sanca syndroom.Eerst even goed genezen dan, en goed op jezelf passen man.
Je hebt nog tijd zat, al vermoed ik dat je al behoorlijk hongerig ben inmiddels![]()

Craaks omen heeft gewerkt, heb blijkbaar toch een gekneusde rib. Eerste dagen weinig last van en dus gewoon door blijven trainen. Daarna kwam de echte pijn pas, kon 5kg niet eens meer van de grond tillen of 20kg bankdrukken.
Na bijna anderhalve maand geen sport vandaag weer eens gesport met belachelijk lichte gewichten.
Moet dus nog flink mijn best gaan doen om Dienase bij te houden.![]()
etterTriest maar het is waar ook.
Ben vandaag tot 5x80kg gegaan met bankdrukken. Geen echte pijn maar voldoende om de grenzen af te tasten.