- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Tsja ik wil ook weleens wat!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja ik wil ook weleens wat!

Kan daar weinig van zeggen, squats ook al heel lang niet meer gedaan. Ben de afgelopen 2 maanden misschien 2 keer in de gym geweest. Alle gains wegh.En hoe gaan je squatjes e.d. Chick? Heb je daarbij ook last?
Yup

Vandaag tot 5x120kg gegaan. Riem zit niet eens meer strak in kleinste gaatje.En hoe gaan je squatjes e.d. Chick? Heb je daarbij ook last?
Maar dat gaat ook lukken, zat er al aardig in de buurt begin dit jaar.
Krachtdoelen had ik dit jaar niet hoog gesteld, fysieke doelen ga ik niet halen.Ik hoop het voor je man, altijd mooi als iemand zijn doelen WEL haalt.![]()
Hoop iets eerder, tegen de zomer, weer te kunnen knallen.rustig opbouwen en gewoon in het najaar weer knallen

Mijn god, ik ben niet een beetje sterker nu, beetje boel eerder. Wil jij mijn titel van opperkneus?Voor het eerst weer eens een OH press en deadlift gedaan.
Press tot 5x57,5kg en deadlift tot 5x110kg.![]()

Bring it!Allemaal heel voorzichtig, heb nog steeds een gekneusde rib weet je. Eerste keer sinds maanden dat ik ze weer doe.
Ik geef je een voorsprong, einde van het jaar maken we de balans op, goed?![]()
Yup.
Daarmee is het helemaal fout gegaan, ben geen ezel.Kun je die rib er niet uithalen en er een tweede vrouw van maken? Schijnt een of andere gozer ook ooit eens gedaan te hebben...