AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice!

ab's kweken mc

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.345
Dan mag ik ze als blockpull uitvoeren om die apenarmen van je te compenseren!

• #9.347
Sterkste man spullen zijn allemaal terug bij het baasje.
Moet alles nog een plaatsje geven maar heb besloten dat ik wat onderdelen in de verkoop zal zetten, met name het zware spul, om het goed functioneel te krijgen.

Laatst bewerkt:
maar met je core trainen komen je ab's vanzelf of je nou wilt of niet :D

Ach daarom heb ik zo'n poepdeadlift, met mijn softenonarmpjes! En relatief goede presses ;)

Sterkste man spullen zijn allemaal terug bij het baasje.
Moet alles nog een plaatsje geven maar heb besloten dat ik wat onderdelen in de verkoop zal zetten, met name het zware spul, om het goed functioneel te krijgen.

al een idee wat je gaat verkopen ?

• #9.351
maar met je core trainen komen je ab's vanzelf of je nou wilt of niet :D
Ok maar de abs waar jij naar revereert zijn oppervlakkige spieren. Core is functioneel en een sterke core voorkomt blessures.

Ach daarom heb ik zo'n poepdeadlift, met mijn softenonarmpjes! En relatief goede presses ;)
Ik heb ook lange armen maar in verhouding niet zo lang dan die van Jaap.
al een idee wat je gaat verkopen ?

Dat is afhankelijk hoe ik de ruimte goed kan indelen en wat er dus niet meer goed in past. Kan het nog niet precies zeggen maar denk nu aan de zware NK band, 1 of 2 zware fusten, misschien 1 of 2 zware stenen. En ik heb nog een paar hele zware rubber matten over van 7,5cm dik, ideaal voor stones of gewichthef platform.

Laatst bewerkt:
  • #9.352
Vandaag 3x140kg squat en 3x67,5kg press.

Nice!

Tijd om weer voluit te loggen Chick, alle kneusjes zitten rond hetzelfde niveau :)

• #9.357
Ik hanteer nu nog niet echt een schema, niet interessant om te loggen. Ga in mei weer loggen, wil kracht nog iets omhoog schroeven. Nog ff geduld.

Gemiddeld gezien hetzelfde nivo idd. Mijn presses zijn vergeleken met jullie alleen om te janken! :P

• #9.359
Bech komt goed terug, 3x105kg met nog wat over.
Deadlift weer eens geprobeerd, 3x170kg deficit 2,5cm. Hoopvol na pas een 2e sessie.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven