- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx mannen.
Haha, beetje laat. Was 8 weken geleden McRib, bijna McRip.
Thnx
Vergeten te vermelden dat de deads deficit waren, omgerekend waren dat minimaal 3x220kg deads. Niet verkeerd dus.
3x170 deficit is toch niet minimaal 3x220 Mark? Die kan je niet omrekenen naar elkaar hoor. Die 3x170 deficit trek ik ook wel, maar 1x220 is te zwaar.Haha, beetje laat. Was 8 weken geleden McRib, bijna McRip.
Thnx
Vergeten te vermelden dat de deads deficit waren, omgerekend waren dat minimaal 3x220kg deads. Niet verkeerd dus.

3x170 deficit is toch niet minimaal 3x220 Mark? Die kan je niet omrekenen naar elkaar hoor. Die 3x170 deficit trek ik ook wel, maar 1x220 is te zwaar.![]()

[/QUARANTINE]Hoe dan ook, niet beroerd hoor 3x170 from deficit.
*uche*uche*hatsjie*

Nee nee nee, hij is gewoon een kneus.

Het is voor mij slechts wachten tot je weer stuk gaat McRib.Let niet op Jaap. Hij is bang om als enige kneus over te blijven.![]()

Wacht jij maar bij de kneushalte, ik ga ondertussen verder op de gaintrain.Het is voor mij slechts wachten tot je weer stuk gaat McRib.![]()
Ach, zijn we niet allemaal "kneusjes" eigenlijk..?
Ik zie vooral op FB filmpjes langskomen die me het gevoel geven dat ik een klein, dik, zwak meisjesmannetje ben...![]()
Wacht jij maar bij de kneushalte, ik ga ondertussen verder op de gaintrain.