MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.383
:roflol: je weet het leuk te brengen, sinds je 180 squat heb ik je niet meer blessurevrij gezien.
Dat was het verleden, had niet door dat er bepaalde fysieke zwaktes aanwezig waren waardoor ik wat ongemakken ondervond. Het niet goed sporen van banden/pezen in mijn knie kan ik niet echt een blessure noemen, was eerder een zwakte. Omdat we er tijdig bij waren was dat ook zo verholpen. Het negeren ervan had ook zoals bij sanca kunnen uitpakken. De rug blokkades begon ik in mei last van te krijgen, 4 maanden na 180kg squat en die was vervelend ja. Rechter arm waarbij ellepijp uit de kom was, was een blessure die al heel oud was (ver voor de 180 squat) en was gelukkig met maar 2 behandelingen door jou verholpen. Veel te lang domweg mee rondgelopen.

Die blessures zijn verleden tijd. Kan nu gelukkig weer zeggen dat ik fysiek geen enkele ongemakken meer heb. Dat is ook de reden dat ik binnenkort weer met mijn schema verder ga maar de gewichten niet opvoer. Moet weer wennen aan het verhogen van het volume. Vanaf nu zie je me dus blessure vrij. :D

Dat was het verleden, had niet door dat er bepaalde fysieke zwaktes aanwezig waren waardoor ik wat ongemakken ondervond. Het niet goed sporen van banden/pezen in mijn knie kan ik niet echt een blessure noemen, was eerder een zwakte. Omdat we er tijdig bij waren was dat ook zo verholpen. Het negeren ervan had ook zoals bij sanca kunnen uitpakken. De rug blokkades begon ik in mei last van te krijgen, 4 maanden na 180kg squat en die was vervelend ja. Rechter arm waarbij ellepijp uit de kom was, was een blessure die al heel oud was (ver voor de 180 squat) en was gelukkig met maar 2 behandelingen door jou verholpen. Veel te lang domweg mee rondgelopen.

Die blessures zijn verleden tijd. Kan nu gelukkig weer zeggen dat ik fysiek geen enkele ongemakken meer heb. Dat is ook de reden dat ik binnenkort weer met mijn schema verder ga maar de gewichten niet opvoer. Moet weer wennen aan het verhogen van het volume. Vanaf nu zie je me dus blessure vrij. :D

Ik hoop het voor je! ;)
Blessures negeren op het nivo Sanca is voor ons gewone stervelingen te hoog gegrepen.

• #9.385
Ik hoop het voor je! ;)
Blessures negeren op het nivo Sanca is voor ons gewone stervelingen te hoog gegrepen.

Niet iedereen meld zijn/haar ongemakken in een log maar we weten allemaal dat we op bepaalde momenten fysieke tegenslagen moeten verwerken.

Wist namelijk ook niet dat jij zelfde kwaal had aan je ellepijp, was dat je het irl aan me vertelde. Ik ben daar in mijn log open in, vandaar dat je dan het idee kan krijgen dat het allemaal een en al ellende is. Heb afgelopen half jaar toch weer met veel plezier gesport.

Als ik al mijn pijntjes op moet schrijven kan ik een apart log openen. Die elleboog van mij is verrot na een verkeerde manipulatie (je moet op elkaar oefenen op de opleiding) en mijn rechter schouder, rechter enkel en linker heup geven al 10 jaar klachten. Is iets in stuk maar geen zin om uit te zoeken wat precies. Wat specifieke oefeningen houdt het goed onder controle.
Enkel en heup zijn met voetbal gebeurd overigens, daarom ook met voetbal gestopt.
Als ik een paar weken niet train krijg ik juist last dus doorknallen maar. ;)

ik mag het afkloppen mark - blessures heb ik eigenlijk nauwelijks - wel eens een pijntje hier en daar meestal is de reden wel te achterhalen - strongman is natuurlijk een behoorlijke belasting op je hele stelsel - ik pak daarentegen ook niet de gewichten die ik wel zie langskomen - ik vind het geweldig maar zelf heel blijven vind ik belangrijker - ik denk toch ook wel dat ik een probleem op mijn werk zal gaan krijgen als ik regelmatig in de kreukels lig en dat is het mij niet waard

Bende watjes :D

• #9.390
ik mag het afkloppen mark - blessures heb ik eigenlijk nauwelijks - wel eens een pijntje hier en daar meestal is de reden wel te achterhalen - strongman is natuurlijk een behoorlijke belasting op je hele stelsel - ik pak daarentegen ook niet de gewichten die ik wel zie langskomen - ik vind het geweldig maar zelf heel blijven vind ik belangrijker - ik denk toch ook wel dat ik een probleem op mijn werk zal gaan krijgen als ik regelmatig in de kreukels lig en dat is het mij niet waard
Ik doe geen fysieke arbeid dus heb daar geen last van.
Jij bent een watje wanneer je geen stones en squat gaat doen bij de Sterkste Limburger. :trollface:

ik doe ook geen fysieke arbeid

Jullie kunnen gewoon allemaal niet trainen gezien jullie allemaal maar steeds geblesseerd raken :p
Misschien tijd om te gaan volleyballen?

• #9.396
ik doe ook geen fysieke arbeid
Waarom zou je dan problemen krijgen op je werk? Als ik fysieke ongemakken had merkte mijn werkgever daar helemaal niks van.
:p
Jullie kunnen gewoon allemaal niet trainen gezien jullie allemaal maar steeds geblesseerd raken :p
Misschien tijd om te gaan volleyballen?
Volleyballen is pas levensgevaarlijk.
Toen een vriend van mij met zijn parachute op de grond was geklapt en moest revalideren sprak ik daar een man die met volleybal viel en een ander viel weer op hem, op zijn nek. Hij was daarna vanaf zijn nek volledig verlamt. :eek:

• #9.398
Ik wist het wel! :mad:
Die Rob wil ons uit de weg ruimen!

:roflol: het gaat goed met de haat onder de kneuzen de laatste tijd. Heerlijk. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven