XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nou ik weet het niet hoor , maar als ik een schouder/rug/knie blessure zou oplopen en ik ga daarmee naar de bedrijfsarts dan spreken we hier van dossieropbouw - als ik hierdoor ondanks geen fysiek werk toch arbeidsdagen ga missen in de zoveel tijd heb ik wat uit te leggen - ik weet niet hoe dat bij jou is geregeld - maar bij ons ben je dan een keer aan de beurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.402
Ik ben nog nooit naar een bedrijfsarts geweest. Van een rugblokkade hoef ik namelijk niet thuis te blijven.
Heb ik alleen last van tijdens het trainen.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Vandaag een bb-training gedaan. Zat toch lekker te pompen voor de spiegel.
Hoogtepunten, 8x24kg db curl en 3x10 ab-wheel rolls. Wil opwerken naar de staande variant.

gewoon niet meer squaten en deadliften en alleen nog curls doen.

• #9.404
Niet meer squatten en deadliften? Waar ben je helemaal mee bezig Nosje?

het was maar een suggestie.

trainen is overrated

en catabool

sinds ik gestopt met ben trainen en eten maak ik de gains van mijn leven

• #9.411
Niemand onder de indruk van mijn curls of wa?

• #9.413
Gelukkig, daar heb je het mee goed gemaakt.

Ik denk zal eens kijken hoe het gaan met mc.chick, na 3 pagina's scrollen twee halve regels log gezien. Dat was mijn jaarlijkse bezoekje weer denk ik ;).

• #9.419
Ik denk zal eens kijken hoe het gaan met mc.chick, na 3 pagina's scrollen twee halve regels log gezien. Dat was mijn jaarlijkse bezoekje weer denk ik ;).

Je zoekt ook het moment op he.
Was ff gestopt met loggen, klein rib probleempje.
Ga deze week weer loggen.

Welkom terug trouwens. :D

• #9.420
Schema waarmee ik deze week aan de slag ga. Heb een extra dag tussen de A en C dag gezet omdat ik rompkracht/stabiliteit wil vergroten als basis voor epic gains op de main lifts. Tevens flexibiliteit en posture wil verbeteren. Heb daar voorheen nauwelijks aandacht aan besteed. Zal die dag ook een explosieve/ballistische oefening in opnemen.

Bedoeling is om dit als een hersteldag op te nemen wanneer ik gewenst niveau heb bereikt. Zal nu in de praktijk neerkomen op steeds een rustdag tussen alle trainingsdagen, totaal 3 a 4 keer per week trainen.

Dag A
Squat
Press
Goodmorning
Leg extension
Curlz
Ab wheel
Planks

Dag B
Mobility/dynamic stretch
Dynamic/explosive
OH squat
Ab wheel
Planks

Dag C
Deadlift
Bench press
Lat pull/pull-up
Slingshot bench
Side raise
Ab wheel
Planks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven