AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
was een nette training !! volgende keer ook maar regular deads ;)

Wat heb jij genomen? Allemaal PR's hier:eek::cool:

hij is niet natural dat kan niet :eek:

Hoe kan je op 125 kg een pr zetten en daarna nog eroverheen met 135 en dan zelfs met 145?

alleen die 145 ;) is een kracht pr.

• Topic Starter Topic Starter
Deze is eigenlijk een uitzondering omdat ik ditmaal bij iedere set 5kg meer pakte dan voorheen.
Vorige training was:
10x120 en nu 10x125kg
7x130kg en nu 8x135kg
en de 145kg had ik nooit eerder gedaan dus was idd een max pr.

Ben alleen te lui om erbij te zetten of het een rep pr is of een max pr. Ach ja voor mij is het alleen een gegeven dat ik progressie boek. Ik wil iedere training minimaal 1 pr neerzetten. Alleen dan kun je groeien.

Roid-alert.:roflol:
Tuurlijk is die mc niet clean.:D
Just kidding...gaat lekker maat.

Mc aan de roids? no way :D eerder aan een McChicken menu van de McDonalds :p

Mc aan de roids? no way :D eerder aan een McChicken menu van de McDonalds :p
Hoe denk je dat ze die chicks snel laten groeien? Zitten vol met roids en krijg ik dan weer binnen :p. Maar dit geheim houden we onder ons he gerre, mag Rooke echt niet weten, pssssst ;)

btw ik volg je :D want je doet fullbody ^^

wat is dat voor bullshit? xD
Welkom, meteen een mooie binnenvaller :roflol:

Heb je uberhaubt wel verstand van schema's voor beginners die alleen op massa trainen en gevorderde die meer definitie willen?
Een begin schema is vaak een fullbody en veel compound werk omdat dat je de ruwe massa geeft. Om overtraining te voorkomen ga je niet al te hoog in de setjes zitten, maar wel goed intensief trainen.

Een gevorderde bb-er past vaak een split toe met meer setjes en dus ook langere trainingen om meer nadruk te leggen in de definitie. Dus eerst de klei op het frame en later kneden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven