Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit stiekem aan de snoepjes, maar ehhh niks tegen Rooke zeggen
.Hoe kan je op 125 kg een pr zetten en daarna nog eroverheen met 135 en dan zelfs met 145?
rep prHoe kan je op 125 kg een pr zetten en daarna nog eroverheen met 135 en dan zelfs met 145?
Ja, dat kan, daarom vroeg ik het ook, vind het dan wel appart dat je nog 25 kilo op je max kan gooien.
Hoe denk je dat ze die chicks snel laten groeien? Zitten vol met roids en krijg ik dan weer binnenMc aan de roids? no wayeerder aan een McChicken menu van de McDonalds
![]()
. Maar dit geheim houden we onder ons he gerre, mag Rooke echt niet weten, pssssst 
Mc aan de roids? no wayeerder aan een McChicken menu van de McDonalds
![]()

Hoe denk je dat ze die chicks snel laten groeien? Zitten vol met roids en krijg ik dan weer binnen. Maar dit geheim houden we onder ons he gerre, mag Rooke echt niet weten, pssssst
![]()

WahahaahaHoe denk je dat ze die chicks snel laten groeien? Zitten vol met roids en krijg ik dan weer binnen. Maar dit geheim houden we onder ons he gerre, mag Rooke echt niet weten, pssssst
![]()
die was goed 
Alles 3 setjes. Is het ideaal voor massa. Minder voor definitie, maar dat komt later!
Welkom, meteen een mooie binnenvaller