Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weer 3x9/4x7/5x5/6x3 op de grote jongens, neem ik aan?

Extra rekdagje is wel goed voor jou ja, met je tere lijfje :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.422
Ja weer zelfde opbouw als vorige schema. Het is wel wat meer dan een rekdagje. Komt waarschijnlijk een clean en een OH squat in te zitten, zijn gewoon volwaardige oefeningen, maar zeker geen max effort die dag.

Ah oké, ik dacht dat die OH-squat ook voor de mobility was (dus met zeer weinig gewicht). Mooi schema!

• #9.424
Zit er een beetje tussenin, is voornamelijk opgenomen als core oefening/balans maar je hebt wel gelijk dat het ook je mobility aanpakt. Zal het niet met een lege bar doen maar ook geen topgewichten. Net als de clean moet de uitvoering van de oefening voorop staan. Thnx, vandaag beginnen heb er zin in.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Dag A
Squat
10x20kg
9x60kg
9x72,5kg
9x82,5kg
9x92,5kg
9x102,5kg

Strict press
10x20kg
9x37,5kg
9x42,5kg
9x47,5kg
6x52,5kg :o

Goodmorning
xxx

Leg extension
xxx

Ab wheel
10x
10x
10x

Side planks
2x45 sec

Weak as **** in deze reprange.
Energie en zin om te trainen vloeit zo uit je lichaam.
En dan te bedenken dat ik paar maandjes terug nog 9x140,5kg gesquat heb. pffff

gelukkig heb je je leg extensions geskipt :thumbs:

• #9.426
Ja die trok ik echt niet meer. Hopelijk ben ik er over een paar weken weer aan toe.

Ah joh, geef het tijd. Met die reps verzuur je waarschijnlijk te snel zo'n eerste training weer. Weer even het ritme oppakken, en rustig weer naar het oude toe.

Je had misschien beter even een weekje inkomen op high-rep kunnen inplannen. Maar op deze manier kom je er ook wel in natuurlijk ;)

Hebben ze wat over mijn trainingen te zeggen. Eerste training en gelijk GM's skipper, tssss. ;)

Rustig opbouwen he.

• #9.430
Ah joh, geef het tijd. Met die reps verzuur je waarschijnlijk te snel zo'n eerste training weer. Weer even het ritme oppakken, en rustig weer naar het oude toe.
Begin is zo vervelend maar ik wen er wel weer aan. Liefst doe ik ze niet maar die high reps (voor mijn doen dan) werkt wel heel goed voor de gains.
Je had misschien beter even een weekje inkomen op high-rep kunnen inplannen. Maar op deze manier kom je er ook wel in natuurlijk ;)
Dit is het weekje inkomen. :o
Ik had de gewichten al omlaag gehaald en dan nog de laatste set niet gedaan want moest eigenlijk nog 9x110kg doen. FF doorbijten.

Hebben ze wat over mijn trainingen te zeggen. Eerste training en gelijk GM's skipper, tssss. ;)

Rustig opbouwen he.
Ik toch niet?
Rustig is het plan deze cycle.

lekker schemaatje mark - gewoon effe de tijd nemen man 'je bent zo weer in shape

• #9.432
lekker schemaatje mark - gewoon effe de tijd nemen man 'je bent zo weer in shape
Thnx

Dag B
Standing long jumps

5x 0,8m
5x 1,2m
5x 1,4m
2x5x 1,6m
5x 1,7m

Hang clean & jerk (2+1)
1x40kg
1x50kg
3x60kg

OH squat
8x20kg
8x30kg
8x30kg
8x40kg

Ab wheel
12x
12x
12x

Planks
2x45sec

Side Planks
2x45sec

• #9.436
Gewoon geniaal, lig helemaal dubbel.

• #9.438
Dank jongens dat jullie proberen mij op te vrolijken.
De spierpijn vandaag is minder grappig.
Bovenrug, core en voetheffers zijn zwaar wasted. Wat een paar jumps kunnen doen.

Kreeg laatst de vraag wat ik aan spierpijn doe. Niks, zei ik. Gaat vanzelf over. Maar twee paracetamolletjes en een warm bad zou waarschijnlijk wel lekker zijn, opperde ik. Komt die gast een paar weken later erop terug: had niks geholpen. Twee paracetamolletjes op zo'n bad vol vond hij ook al zo weinig...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #9.440
Spierpijn gebruik ik puur als indicatie voor spiergroei, dat moet je niet onderdrukken. Hoe langer de spierpijn hoe langer je spieren groeien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven