- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spierpijn gebruik ik puur als indicatie voor spiergroei, dat moet je niet onderdrukken. Hoe langer de spierpijn hoe langer je spieren groeien.
Je stelt me teleur ouwe kneus craak.
Hoe kun je hier nog aan twijfelen wanneer ik toch al bijna een decennia hier mijn onmetelijke kennis met jullie heb gedeeld? Ruim 17.000 posts, allemaal kleine pareltjes, samen een schat aan informatie.
Bezit van kennis geeft niet automatisch veel kracht, ik heb gewoon veel tegenslagen in het leven moeten verwerken. Dat maakt mij wijs.Als je zo goed weet hoe het moet, waarom ben je dan nog steeds niet sterk?

Bezit van kennis geeft niet automatisch veel kracht, ik heb gewoon veel tegenslagen in het leven moeten verwerken. Dat maakt mij wijs.![]()

Mentaal ben ik ook extreem sterk.

Zal eens een filmpje maken van de week.
Je stelt me teleur ouwe kneus craak.
Hoe kun je hier nog aan twijfelen wanneer ik toch al bijna een decennia hier mijn onmetelijke kennis met jullie heb gedeeld? Ruim 17.000 posts, allemaal kleine pareltjes, samen een schat aan informatie.
potverdomme die spieren van mij moeten vandaag dan wel een pak groeien zeg