Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
en hoe gingen de oh suqats

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.442

Die vielen tegen. :o
Schouders en upperback hadden het heel zwaar. Core iets minder, gewicht is nog te licht denk ik.
Ik zou de bar liefst iets verder naar achteren willen drukken om onderin stabieler te zitten maar dat heeft met gebrek aan flexibiliteit te maken denk ik.
Enkele jaren geleden heb ik de bar tijdens de sets wel eens moeten laten vallen omdat ik balans verloor, dat was nu niet het geval.

Loop momenteel rond alsof ik flippers aan heb met die spierpijn aan mijn voetheffers. :D

zozo

• #9.445
Je stelt me teleur ouwe kneus craak.
Hoe kun je hier nog aan twijfelen wanneer ik toch al bijna een decennia hier mijn onmetelijke kennis met jullie heb gedeeld? Ruim 17.000 posts, allemaal kleine pareltjes, samen een schat aan informatie.

Als je zo goed weet hoe het moet, waarom ben je dan nog steeds niet sterk?

Scared-gif.gif

• #9.448
Het is ook een behoorlijke complexe oef

Chick, serieus? De lengte van spierpijn is de lengte van spiergroei?
Ik had je hoger ingeschat.

Nou doe een training alles met forceerde negatives en failure sets. Heb je zo een week groei! :thumbup:

• #9.453
Ik heb gezien dat de sarcasme meters in de aanbieding zijn bij de makro. Zou voor een groepskorting gaan.

En dan leg ik het er nog dik op ook. :sad:

Je weet het bij jou nooit Chick.

• #9.455
Ik zou me bijna beledigd kunnen voelen met die opmerking maar dat is niet het geval daar ik weet wie de opmerking plaatst.

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Vergeten erbij te zetten maar ook dat is een grapje natuurlijk.

Jij lult maar wat en zegt dan snel dat het een grapje was als mensen je terechtwijzen ;)

(merk op hoe een simpele smiley ervoor kan zorgen dat deze opmerking nooit verkeerd opgevat kan worden ;))

• #9.457
Haha, ja klopt ik denk ook dat de spierpijn zo heftig werd omdat ik de mind to muscle connectie weer heb opgepakt.
Merkte meteen waarom deze manier van liften zo superieur is, hoef dan helemaal niet meer zo'n zware gewichten te tillen om te groeien. Heb vandaag nog spierpijn en zie mijn spieren zelfs in de spiegel groeien. Ok langzaam maar ik zie ze echt groeien.

Lekker he, zo'n regenachtig zondagje voor de spiegel doorbrengen, terwijl je jezelf ziet groeien. Zie jij je spieren ook sneller groeien na een maaltijd? Ik zie altijd drie uur na een maaltijd een duidelijke afname, dus dan neem ik een whey-tonijn-pindakaasshake en man dan gaat het weer hard hoor!

potverdomme die spieren van mij moeten vandaag dan wel een pak groeien zeg

Je stelt me teleur ouwe kneus craak.
Hoe kun je hier nog aan twijfelen wanneer ik toch al bijna een decennia hier mijn onmetelijke kennis met jullie heb gedeeld? Ruim 17.000 posts, allemaal kleine pareltjes, samen een schat aan informatie.

Trek het je niet aan, sommige mensen trainen gewoon niet goed en hebben nooit spierpijn en gaan daarom maar jaloers haten op mensen die dat wel hebben.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

potverdomme die spieren van mij moeten vandaag dan wel een pak groeien zeg

Heb je wel eitwitshakie met eiwitten genomen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven