Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de 5 natuurlijk.Van hoeveel machientjes maximaal?
Voor mijn gevoel is je DL wat laag?
Je had beter dit plaatje kunnen nemen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet weg gaan nu, vond het net gezellig worden.Nee, dat is Karl Noten. En nu ga ik even onderduiken, doei.

Viespeuk ja maar wat deed hij dan met machientjes?

Viespeuk ja maar wat deed hij dan met machientjes?
Denk zet zelfs het filmpje erbij voor gasten die de olumpische spelen niet volgen.
En dan klik je er niet eens op.
Heb je dus ook de sketches gemist van Jandino?
http://www.youtube.com/watch?v=MKxvQXWVSp0
Hoe kun je nou haten op mijn blessure vrije periode? Zit je weer verlegen om klandizie? De rekening van Ziyed moet zeker betaald worden.Dat kan allemaal een stukkie zwaarder kip, komop. In de periodes dat jij niet geblesseerd bent moet je daar gebruik van maken he!![]()

Aanvaard maar laat het niet nogmaals gebeuren of ik kom met mijn machientje langs!Duizend excuses, ik zal vanavond de filmpjes aandachtig bestuderen.
Waarom train jij dan nog?Side planks? Obiliques trainen die je toch nooit ziet?![]()

Waarom train jij dan nog?
Met 1m62 moet je toch goed je best doen om überhaupt gezien te worden.![]()

Nee maar nu even serieus... kan je dan niet beter side bends doen oid?

Side bends boven side planks plaatsen… heb er geen woorden voor Rob.
Nee maar nu even serieus... kan je dan niet beter side bends doen oid?
Side bends boven side planks plaatsen… heb er geen woorden voor Rob.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
“I'm not against planks, but I feel that they don’t work the abs in the most advantageous way and have multiple drawbacks.
To build muscle strength,” Westcott explains, “you need to activate the muscle to near fatigue, within the anaerobic energy
system, which typically takes 60 to 90 seconds. Any exercise that takes longer (including planks held beyond that range)
doesn’t address muscle strength or size.”
And, because planks are isometric and have limited range, Westcott argues that they don’t provide the universally recommended
full range of motion.
Additionally, another of Westcott’s caveats is that there’s no way to use added resistance while performing a plank, which impedes
muscle resistance
Leg uit?