AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
I hate to burst your bubble, maar dat ziet er eerder uit als resterende spekjes dan als blokjes op je achterkantje :o
jeah jeah, ik mag 't zeggen :p:rolleyes:

feli met je PR-regen, nice!

hihihihi ... ik durfde het niet te zeggen .... hihihihi

Dat is een handig trucje met die ab wheel, dat ga ik pikken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.104
Haha geweldig en die andere bulten ook allemaal vet zeker.
Zoals sommige weten staat mijn rug een stuk droger dan de rest van mijn lichaam.

Hier op 23 BF en zelfs daar zag je op die plek geen spekjes zitten.
6gbk9h.jpg
343p0yu.jpg

Hier stond ik op 18,3 vet
2mgjtkh.jpg

De laatste foto is ontspannen genomen, alleen mijn onderrug kneep ik hier hard samen.
Nu sta ik op ongeveer 15, dus met 8% minder vet heb ik meer spekjes op mijn rug gekregen zeker? :lol:

Ik weet dat ik op mijn rug de laatste tijd veel massa heb gepakt op mijn onderrug, lats en errectors.
Ik maak nog wel eens een goede foto dan kun je het beter zien maar mijn onderrug staat in verhouding tot de voorkant van mijn lichaam een stuk droger.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Dat is een handig trucje met die ab wheel, dat ga ik pikken!

Ook aan de ab wheel? :cool:

oei ben je nu boos of op je teentjes getrapt?
zo was het geeneens bedoeld hoor kippetje!

wel lief dat je gelijk je foto-archief induikt en met tegenargumentjes komt :p

Dacht dat jij wel buffer was eerlijk gezegd. :o

• #10.107
Ik leg het graag uit wanneer iemand een verkeerde inschatting maakt, daar kan ik toch niet boos om worden. En dat doe je toch het best aan de hand van voorbeelden.

In de openingspost van dit topic zie je in een klik mijn cut resultaten dus was kopie paste voor mij in dit geval.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Dacht dat jij wel buffer was eerlijk gezegd. :o

Nog buffer? Imposibruuu

Ik leg het graag uit wanneer iemand een verkeerde inschatting maakt, daar kan ik toch niet boos om worden. En dat doe je toch het best aan de hand van voorbeelden.

In de openingspost van dit topic zie je in een klik mijn cut resultaten dus was kopie paste voor mij in dit geval.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Nog buffer? Imposibruuu

verkeerd of anders??
ik heb mijn oordeel nog niet aangepast hoor :p:o

• #10.110
Hehe zo zie je maar dat je niet dik hoeft te zijn om mijn 9000+ powerlevels te bereiken. :cool:
verkeerd of anders??
ik heb mijn oordeel nog niet aangepast hoor :p:o
Volgens mij stond er toch echt verkeerd in mijn post. :p
Maakt verder niet uit hoor jij mag bij je standpunt blijven en geloven dat er dikke vetrollen op mijn rug zitten, wanneer ik je niet heb kunnen overtuigen aan de hand van aantoonbaar bewijs zegt dat meer over jou dan over mij. :D

:popcorn:
(100gram 376kcals)

• #10.114
Heb ik allang, maar ik gebruik hem maar 1 of 2 cycles per jaar. Heb nooit het idee dat mijn core limiterend is namelijk, en als ik iets kan laten, dan doe ik dat maar als te graag zoals je weet :D
Maar, maar, maar, standing ab wheel is toch net zo cool als een 200kg squat?

• #10.119
neus' fysiek lijkt erg op die van jou ;)
Klopt, laatste keer dat ik Jaap heb gezien had hij net als ik twee benen en twee armen. Een hoofd met oren, een neus en twee ogen en een mond. Ook heeft hij net als ik een penis. Mensen die ons niet kennen denken vaak dat we tweeling broers van elkaar zijn.

Houd je bek Aron

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven