Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx, blij mee. Bench moet gewoon sterker worden om die Rambo op zijn nummer te zetten. :evil:

De originele (rood) van Mark Bell.

31N8K0dtE0L._SX300_.jpg

http://www.howmuchyabench.net

Haha kom maar op Chickie :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.422
Lach maar, 135kg zal binnenkort mogelijk moeten zijn.
150kg slingshot - 15kg (overload slingshot) = 135kg mwhahahaha

Lach maar, 135kg zal binnenkort mogelijk moeten zijn.
150kg slingshot - 15kg (overload slingshot) = 135kg mwhahahaha

Denk niet dat het zo werkt. Snap sowieso het nut niet van die dingen, voor raw lifters dan. Probleemzone zit toch bijna altijd bij de lift-off?

• #10.424
Haha, er zitten een aantal aannames in. Natuurlijk is 8x120kg = 150kg al een flinke slag om de arm.
Maar 15kg overload is zeer realistisch. Ben onderin de bench press altijd veel sterker geweest, heb nog nooit meegemaakt dat ik het gewicht niet van mijn borst heb af gekregen, overgang naar triceps was voorheen altijd een zwak punt en daar faalde ik dan ook op.

Voor mij is het dus zeer nuttig, je leert explosiever te pressen en je lockout wordt sterker (perfecte triceps oefening).
Dat is ook de reden waarom ik met dit ding mijn bench in korte tijd een flinke boost zou kunnen geven.

De 125kg bench press tijdje terug was ook niet allout en zat toen nog onder de 100kg BW. Wil ik rambo nog eens zien doen op dat gewicht. :p

Nou die 150 is volgens mij niet ver uit de buurt, maar je overload sommetje gaat tegen vallen denk ik. Vergelijkbaar met bouncend squatten vs paused.

Aaah squatten, dat deed ik wel eens vroeger. Was leuk.

• #10.426
Nou die 150 is volgens mij niet ver uit de buurt, maar je overload sommetje gaat tegen vallen denk ik. Vergelijkbaar met bouncend squatten vs paused.

Aaah squatten, dat deed ik wel eens vroeger. Was leuk.

Ik heb 36 trainingen achter de rug met de slingshot dus heb daar wel een redelijk beeld van gekregen.
15kg klopt gewoon, drukte in juli in een training bench press 2x118kg = 121kg.
Diezelfde training 1x137,5kg slingshot.
Mark Bell geeft overload van 10a15% aan. Maar blijkbaar geloof je niet dat ik sterker ben onderin.
Zal het weer eens moeten aantonen. :D

4 x 125 = 1 rpm van 136 :per
Max eigenlijk nooit dus geen idee hoe ver ik kom

Je spotter kan toch gewoon helpen unracken? :rolleyes:

• #10.433
Ik unrack altijd zelf. En je hebt gelijk Robke daarom gaf ik ook aan dat er een aantal aannames zijn.
Was nog vergeten maar de slingshot werkt daar ook perfect voor. Het helpt je gewichten te hanteren die je RAW nog niet pakt. Het voelen van deze gewichten helpt, geeft vertrouwen en bereid het CZS voor de volgende stap te zetten want voor een deel van de beweging druk je dit gewicht zonder hulp van de slingshot.

Hoe dan ook enkele weken geleden zat ik op 8x110kg en nu al 8x120kg. De progressie gaat best snel nu. Alle aandacht voor UB helpt wel natuurlijk.

En niet vergeten dat die 150 wel eens een aardige mind f**k kan zijn :D

Binnenkort eens een 1 rpm poging doen om Chickie te pesten ;)

Jullie zijn allemaal een stel slampampers op de bench. Bragging rights krijg je pas als 1,5xBW presst, net als Blood & Guts Crakie :D

• #10.437
En niet vergeten dat die 150 wel eens een aardige mind f**k kan zijn :D
Vergeet niet dat ik het had over een theoretische 1rm. :rolleyes:
Binnenkort eens een 1 rpm poging doen om Chickie te pesten ;)
Haha, vrijwel nooit maxen kan nog best tegenvallen. Maak je wel een filmpje? Suc6 ;)
Jullie zijn allemaal een stel slampampers op de bench. Bragging rights krijg je pas als 1,5xBW presst, net als Blood & Guts Crakie :D
Goed om te weten, wanneer ik zelfde gewicht hanteer met Rambo ben ik in verhouding sterker. Sowieso omdat minder BW en lange apenarmen.

Robke en Rambo's zijn beide: :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bw als referentie gebruiken kan alleen als je een laag vetpercentage hebt ButtCrak :trollface:

Lol je denkt dat ik T rex armpjes heb???? :roflol:

Goed om te weten, wanneer ik zelfde gewicht hanteer met Rambo ben ik in verhouding sterker. Sowieso omdat minder BW en lange apenarmen.

Je gaat jezelf toch niet vergelijken met een bb'er man. Ik ga toch ook niet lopen braggen dat ik sterker ben dan mijn oma :trollface:

Je bw als referentie gebruiken kan alleen als je een laag vetpercentage hebt ButtCrak :trollface:

Hoezo? Is juist indrukwekkender als ik niet een en al spier ben, Blobke :trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven