Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er erg blij mee. Al met al door die k*t blessure ben ik nog niet zo lang aan het benchen.ben jaloers op die bench press en BOR
maar dat gaat goed kome
Nee die rug van jou is echt sterk, daar moet ik nog goed mijn best voor doen.mooi man je bent mij voorbij in reps t.a.v de bench , gelukkig in de bor nog niet , mooi, weer een naturel die 100 benched
. Hoop met het nieuwe schema nog een paar flinke stappen extra te maken. Die laatste was niet helemaal zuiver volgens mij, maar soms moet je ff flink wat trekkenmooie reps op die 80k bor maat ! volgende keer probeer ik meer partij te bieden
.
Toch deed hij het helemaal niet slecht op een lege maag en zijn situatie.jij had een excuus rooke , de volgende keer niet meer
yup yup yup

Net als jij zit ik ook eindelijk op de 100kg

Ja maar de rest is wel beter bij je, ik zit al een maand op die 100 x4.
Weet niet of ik hem nog press, 1 x 100 zal nog wel minstens lukken, hehe.![]()

Thnx. Nou knallen dan zo snel mogelijk naar de 100!Dan hoor je eindelijk bij de club!
(ben zelf nog geen member)
Ik ga mijn best doen. Hoop bij de 1RM nog flink wat stappen te kunnen maken.
Ziek zijn is balen, maar na een paar keer trainen zit je weer op niveau.Ja maar de rest is wel beter bij je, ik zit al een maand op die 100 x4.
Weet niet of ik hem nog press, 1 x 100 zal nog wel minstens lukken, hehe.![]()
True, maar ook heerlijk als je weer goed bezig bent en hard vooruit gaat.
Weer een cutter... deze zomer niet, wil naar de 110kg toe.Toch 1 waarbij je paar jaartjes geduld moet hebben, en niet te veel mag cheaten, soms denk ook wel is waarom doe ik het eigenlijk, maja met wat moet je je anders bezig houden, hehe
Tegen de zomer ga ik ook nog wat moeten cutten![]()
Yep, Herkuul had het over cutten.
Ga mijn best doen.
Wat bedoel je met last dan? Vocht?gebruik eens cell mass-creatine , daar heb je minder last van imo