MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes weer :) Yeah buddy, nothing but a peanut!!
Geniet van je rust man.

Je gaat lekker!
Weekje rust kan mentaal ook lekker zijn vriend!

yeah buddy , light weights baby , dat is een cult-zinnetje geworden denk ik

nette squats mc - kon je nog wel onder gewicht vandaan komen ?

hoezo een week rust , je bent net begonnen:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh buddy...light weight light weight en daar ging het beest :roflol:
:headbang: was idd een beest (50kg squat)!!!
Netjes weer :) Yeah buddy, nothing but a peanut!!
Geniet van je rust man.
:headbang: thnx kerel :D
Je gaat lekker!
Weekje rust kan mentaal ook lekker zijn vriend!
Ik vrees dat de week rust dichterbij is gekomen. Check Rooke.
yeah buddy , light weights baby , dat is een cult-zinnetje geworden denk ik

nette squats mc - kon je nog wel onder gewicht vandaan komen ?

hoezo een week rust , je bent net begonnen:D
:fire::headbang::splat: ik heb een filmpje van hem deels gezien. Ik werd gek van dat dom gelul... kon er niet meer naar kijken dus afgezet!

Ja in een squatrek de squat gedaan dus kon er mooi onderuit. :D
Een week rust... ja ik ben een watje. ;)

ik stond nog te spotten :roflol: geen houden meer aan hoor

Gaaf dat jullie zo lekker samen trainen. Houd je scherp.
Goede trainingen. Je weegt 103kg???. Nog 7 te gaan.:D

• #1.087
Gaaf dat jullie zo lekker samen trainen. Houd je scherp.
Goede trainingen. Je weegt 103kg???. Nog 7 te gaan.:D
102kg in mijn adamsuite. Zouden ze staan te kijken als ik zo ga sporten. Kun je wel lekker alle spiertjes zien :roflol:

Met sportkleding aan tel ik er 1kg bij.

hee ,wel hebben het wel over big ron he - mr olympia 7 a 8 keer ? - die mag best wel een beetje dom lullen

ben ik benieuwd , hoe je blood and guts vind

Vind wel goed de dvd's van Ronny lach me telkens kapot, is wel even wennen aan zen taaltje eer je hem verstaat soms.
Wat een beest ook, 800lbs deadlift, 2000lbs leg press.
Als ze het in de gym staan te roepen kan ik me voorstellen dat het best iritant word.

• #1.090
hee ,wel hebben het wel over big ron he - mr olympia 7 a 8 keer ? - die mag best wel een beetje dom lullen

ben ik benieuwd , hoe je blood and guts vind
Groot respect voor die man, maar vond die film saai en vervelend. Misschien de verkeerde gekeken.

Blood and guts heeft echt sfeer... heerlijk.
Vind wel goed de dvd's van Ronny lach me telkens kapot, is wel even wennen aan zen taaltje eer je hem verstaat soms.
Wat een beest ook, 800lbs deadlift, 2000lbs leg press.
Als ze het in de gym staan te roepen kan ik me voorstellen dat het best iritant word.
Het is zeker een sterke bb-er.

Die gast heb ik wel vaker gezien maar nu hoorde ik voor het eerst die geluiden. Zou ie denken dat je dan beter gaat groeien?

• #1.093
In eerste instantie was ik van plan binnenkort een week rust te nemen na afsluiting van het fullbody schema. Helaas heeft Rooke last van zijn schouder waardoor ik in eerste instantie dacht deze rust periode naar voren te trekken. Echter ben ik nu tot een ander besluit gekomen.

Aangezien ik nog ff door wilde gaan wil ik voor het eerst een deload periode inlassen. Ik ben sinds 20 jan begonnen met het fullbody schema en heb helaas een blessure aan mijn borst gehad waardoor ik 3 a 4 weken dit schema moest staken. Wel heb ik mijn benen constant getraind.

De deload zal ongeveer 2 weken bedragen waarbij ik 2 maal per week zal trainen.

dus jij gaat 2 weken nokken?

• #1.095
dus jij gaat 2 weken nokken?
We wilden nog anderhalve week gaan sporten en dan pas rust te nemen, echter heeft jou blessure verandering in dit plan gebracht.
Ik neem dus geen totale rust maar ga deload trainen. Dat wil zeggen minder trainingen met lager gewicht en volume. Deze trainingen zijn niet zwaar voor het lichaam en geven je lichaam de kans volledig te herstellen na een intensieve (load) trainingsperiode.

lees hier meer http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/periodiseer-beste-voor-massa-188386/#post3275930

Dit kan ook goed helpen om blessures te voorkomen. Als jij wat rust neemt en dan nog 1 week samen met mij deload kan dat helpen je schouderprobleem op te lossen.

leuk stukje , zit een kern van waarheid in - ik periodiseer eigenlijk ook alleen in iets andere vorm

• #1.097
FB2: 7 april
deload 75%

Buik
crunches
2x50reps
side crunches
2x50reps

Bb bench press
10x60kg
8x70kg

Quads parallel front squat
10x50kg
8x60kg

BOR
10x50kg
8x55kg

Leg curl
10x35kg
8x45kg

side cable raises
5x10kg (voorlangs) 5x10kg (achterlangs)
5x15kg (voorlangs) 5x15kg (achterlangs)

Upright row
10x35kg
8x40kg

Cardio
Hardlopen 10min 1,8km = 10,8km/u PR

Grippers
4 reps close HG150 (warmingup)
10 single reps 3 mm before close CoC No. 1.5
8 reps close HG150
6 reps close HG150

Dat is wennen zeg zo'n lichte training. Eigenlijk best wel eens lekker om te doen. Cardio viel behoorlijk tegen, nu ook maar eens na de krachttraining gedaan. Halverwege zwaar problemen dus het tempo moest omlaag. Toch een pr :p daar ik meer afstand heb afgelegd in 10min.

Uiteindelijk weer eens met de grippers gespeeld. Dit viel niet tegen... qua kracht zelfs iets vooruit gegaan.

Laatst bewerkt:
beviel het deloaden een beetje mc - cardio zal nog zwaarder worden als je straks weer voluit gaat ( het word dan een mentaal iets )

• #1.099
beviel het deloaden een beetje mc - cardio zal nog zwaarder worden als je straks weer voluit gaat ( het word dan een mentaal iets )
Is een beetje dubbel, het voelt niet echt als een training als je voor je gevoel niet vol gaat. Voordeel is wel dat je mega strikt je oefeningen kunt uitvoeren en dit als evaluatie voor je oefeningen kunt gebruiken.

Cardio vind ik eigenlijk heerlijk...afzien :D.
Ik verhoog en verlaag infeite ook constant mijn snelheid. Begin met 10km/u voor 2 minuten waarna ik deze steeds wat verhoog. Als ik merk dat het erg zwaar wordt verlaag ik de snelheid weer even waarna ik deze weer opvoer. Is eigenlijk ook een verkapte manier van HIIT.

hiit is idd constant verhogen en verlagen - heerlijk om te doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven