- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh buddy...light weight light weight en daar ging het beest![]()
was idd een beest (50kg squat)!!!Netjes weerYeah buddy, nothing but a peanut!!
Geniet van je rust man.
thnx kerel 
Ik vrees dat de week rust dichterbij is gekomen. Check Rooke.Je gaat lekker!
Weekje rust kan mentaal ook lekker zijn vriend!
yeah buddy , light weights baby , dat is een cult-zinnetje geworden denk ik
nette squats mc - kon je nog wel onder gewicht vandaan komen ?
hoezo een week rust , je bent net begonnen![]()

ik heb een filmpje van hem deels gezien. Ik werd gek van dat dom gelul... kon er niet meer naar kijken dus afgezet!

102kg in mijn adamsuite. Zouden ze staan te kijken als ik zo ga sporten. Kun je wel lekker alle spiertjes zienGaaf dat jullie zo lekker samen trainen. Houd je scherp.
Goede trainingen. Je weegt 103kg. Nog 7 te gaan.
![]()

Groot respect voor die man, maar vond die film saai en vervelend. Misschien de verkeerde gekeken.hee ,wel hebben het wel over big ron he - mr olympia 7 a 8 keer ? - die mag best wel een beetje dom lullen
ben ik benieuwd , hoe je blood and guts vind
Het is zeker een sterke bb-er.Vind wel goed de dvd's van Ronny lach me telkens kapot, is wel even wennen aan zen taaltje eer je hem verstaat soms.
Wat een beest ook, 800lbs deadlift, 2000lbs leg press.
Als ze het in de gym staan te roepen kan ik me voorstellen dat het best iritant word.
102kg in mijn adamsuite. Zouden ze staan te kijken als ik zo ga sporten. Kun je wel lekker alle spiertjes zien
Met sportkleding aan tel ik er 1kg bij.
een suite is iets heel anders 
Oepssuiteen suite is iets heel anders
Goeie squats btw!!

We wilden nog anderhalve week gaan sporten en dan pas rust te nemen, echter heeft jou blessure verandering in dit plan gebracht.
daar ik meer afstand heb afgelegd in 10min.Is een beetje dubbel, het voelt niet echt als een training als je voor je gevoel niet vol gaat. Voordeel is wel dat je mega strikt je oefeningen kunt uitvoeren en dit als evaluatie voor je oefeningen kunt gebruiken.beviel het deloaden een beetje mc - cardio zal nog zwaarder worden als je straks weer voluit gaat ( het word dan een mentaal iets )
.