MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mega grow dat is een goede creatine sup ! serieus kracht mee gepakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Ik wil het spul niet constant gebruiken dus de komende maanden ff niks. Daarnaast gebruik ik het alleen op trainingsdagen net voor de training, dus valt dit gebruik ook weer mee.

Hiit? Vertel!

Mijn uitleg: HIIT is een cardiovorm die vrij zwaar is mc.chick. Maar als je het kan opbrengen is het erg goed.
HIIT, staand voor High Intensity Interval Training, is een cardiovorm van intervallen. D.w.z. bijvoorbeeld 1 minuut snel, en dan 2 minuten langzaam/moderate tempo.
Door deze methode verhoog je je metabolisme gedurende de dag. D.w.z. dat je metabolisme dus ook nog hoog is een aantal uren ná de cardio!
Verder verbrandt je bij HIIT ook weinig spieren, als je eiwitten/carbs op orde zijn.

DUS:

HIIT in de ochtend, LIT na de training?

Moet je HIIT of LIT voor je ontbijt doen? Of beide?
Mij lijkt als je HIIT doet je eerder je spieren verbrand

DUS:

HIIT in de ochtend, LIT na de training?

Moet je HIIT of LIT voor je ontbijt doen? Of beide?
Mij lijkt als je HIIT doet je eerder je spieren verbrand

Cardio op lege maag is NIET slim. JUIST dan verbrandt je meer spieren, en je hebt minder energie.
Eet wat brood desnoods, alles wat GEEN suiker bevat, en het liefst ook weinig carbs. Dan spreek je je secundaire opslag aan: Vet. LIT kan je ten alle tijden doen. Als je bijv. 3 keer per week cardio doet kan je 2x LIT doen en 1x HIIT, aangezien HIIT zwaarder is.

Met HIIT verbrandt je NIET eerder spieren. :)

• #1.069
Thnx mannen, zal het binnenkort eens doornemen. Eerst die 110kg bereiken.

• #1.070
FB3
Regular deadlift
15x70kg
12x100kg
10x110kg
6x120kg
Eerste keer de reguliere geprobeerd. De techniek is wennen, toch anders dan de sumo. Heb moeite mijn heupen goed te laten zakken wanneer je het gewicht omlaag brengt.

Bb incline press
12x65kg PR
10x75kg PR
4x85kg PR
Borst gaat erg goed vooruit.

Cross bench pull-over
12x28kg PR
8x32kg PR
5x36kg PR
Yeahhhhh

Incline db curl
12x17kg PR
10x19kg PR
5x22kg PR
Tijd om wat zwaarder te gaan, moet monster guns hebben.

Overhead cable extension
20x50kg
15x55kg
12x55kg
Lichter gedaan om meer reps te halen, viel beetje tegen.

Calf raises
15x85kg
12x90kg
10x95kg
8x100kg
Ook hier wat lichter gedaan om een betere pomp in de kuiten te krijgen.

Eigenlijk best een goede training. Die deads zijn toch wennen. De bar constant tegen mijn schenen, trok mijn broek gewoon omlaag :o.

vind de sumo techniek ook iets beter aanvoelen dan de regular ;)

Zo, dat is een goede training. Gefeliciteerd met je PR's.
Impressive incline dumbbell curl. 5x22. Morgen ff proberen. Is heel pittig en ik curl toch met 50-60kg.Weet niet of ik dat evenaar.:DTop.

• #1.073
vind de sumo techniek ook iets beter aanvoelen dan de regular ;)
Kan nog niet echt goed oordelen, moet de reguliere natuurlijk wel goed de kans geven. Misschien gaat het over een tijdje een stuk beter.
Zo, dat is een goede training. Gefeliciteerd met je PR's.
Impressive incline dumbbell curl. 5x22. Morgen ff proberen. Is heel pittig en ik curl toch met 50-60kg.Weet niet of ik dat evenaar.:DTop.
Thnx, bij die curls hield ik me steeds een beetje in. Waarom? Weet ik ook niet. Maar merk wel dat ik deze gewichten goed aankon. Vandaag kickt de spierpijn al goed in... heerlijk!

sterke training mc - sterk hoor die incline , maar de curls zijn niet mis

• #1.075
4 * 85 is zware shit , de verhouding met de flat is goed , ik moet er nog niet aan denken

ik ga vanaf volgende week weer supersetten - light weights of course

• #1.077
Het is idd vreemd dat de incline en de flat in verhouding zijn omdat mijn schouders relatief zwak zijn. Een MP druk ik maximaal 50kg dus die verhouding is dan weer ver zoek.

Nette incline press, veel pr's weer, gaat goed.

• #1.079
FB1
Cardio
Hardlopen 10min 1,4km = 8,4km/u

Quads parallel squat
15x70kg
10x100kg
7x120kg PR
3x130kg
Techniek gaat stukken vooruit. Ik hou mijn bovenlichaam over het algemeen een stuk rechter. Die laatste set kon beter. De 4e rep zakte ik iets te diep dus kwam echt niet meer omhoog helaas.

Lat pulldown (front)
12x65kg
10x85kg PR
Upperhand thumbless chins
6x103kg
5x103kg

Mill press
10x45kg PR
6x50kg PR
5x50kg
Ik begin deze oefening eindelijk leuk te vinden.

Chest flyes flat
12x8kg
10x17kg
10x18kg
8x20kg

French extension
12x32,5kg
12x38,5kg PR
5x42,5kg
Laatste set ging ineens niet meer, was echt op.

EZ preacher curls
12x40,5kg PR
10x42,5kg
8x44,5kg PR

Ik begin echt uit te kijken naar een weekje rust, niet dat ik pijntjes heb maar mijn lichaam is erg vermoeid.
Verder een gast in de gym die steeds yeh buddy roept :roflol: kan er niet meer tegen!

Laatst bewerkt:
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh buddy...light weight light weight en daar ging het beest :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven