AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Feli met je pr beest!

nice nice nice

Looking good, chicka!

oehhhh lekkere clean and jerk man!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.585
  • #10.587
Ik heb de split ooit gedaan maar voor een loglift niet echt handig imo, geen split jerk meer voor mij.

ow had niet door dat je hem met een log had gedaan

• #10.589
Haha nee was nu geen log, het is gewoon barbell werk.
Maar ik ben wel van plan weer log te gaan doen dus doe ik de split jerk niet meer.

ik snap 't :thumb:
bij bw c&j filmpie :P

• #10.591
Doe ik.
Heb nog een filmpje van een jaar geleden om de (clean) techniek te checken, mag ik nog aardig wat aan verbeteren. Dit was met 80kg dacht ik. Was daar 5kg lichter zie ik nu. ;)

http://youtu.be/Tq5qiSQ_pqc

Laatst bewerkt:
Heb je tips naar aanleiding filmpje dan?

ellebogen een stuk hoger met opvangen. opvangen in clean grip positie, komt een stuk minder op je polsen aan. zeker als je wat dieper zakt.

als je hem opvangt vang je hem nu alleen op door je knieen naar voren te drukken probeer ze meer naar buiten te doen. gewoon net als hoe je het begin van een front squat zakt.

verder ziet het er wel prima uit

Laatst bewerkt:
  • #10.595
Ik heb met de kerst met koorts ziek thuis gezeten en ben nu nog niet beter. Enkele weken geleden ook ziek geweest wat een fuckzooi. Denk dit jaar ruim 2 maanden ziek geweest. Als dit volgend jaar weer het geval is laat ik mijn amandelen eens onderzoeken. Hoop morgen misschien weer eens iets te kunnen doen.

ellebogen een stuk hoger met opvangen. opvangen in clean grip positie, komt een stuk minder op je polsen aan. zeker als je wat dieper zakt.
Check

als je hem opvangt vang je hem nu alleen op door je knieen naar voren te drukken probeer ze meer naar buiten te doen. gewoon net als hoe je het begin van een front squat zakt.
Ja ook meer vanuit de heupen zakken.

Ook de timing van de clean is nog niet goed merk ik. Bij andere atleten zie ik dat wanneer de bar net onder heup zit ze deze tegen hun benen lijken af te zetten. In onderstaand filmpje zie je zoiets bij 4sec en 8sec.
Dat lukt mij dus niet, zou fijn zijn wanneer je ergens een gewichthef coach zou vinden.

2 maanden op een jaar is wel heel erg veel ja :eek:

• #10.597
limburgers zijn nooit ziek dus dit is je straf omdat je verhuist bent

:(

• #10.600
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven