XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap sensei

Denk dit jaar ruim 2 maanden ziek geweest. Als dit volgend jaar weer het geval is laat ik mijn amandelen eens onderzoeken. Hoop morgen misschien weer eens iets te kunnen doen.

Meer vitamines en groenten eten en verder ziekte niet erkennen. Scheelt een hoop gezever. Als je neus snottert ga je gewoon een uurtje eerder naar bed. Mijn laatste bezoek aan het ziektebed was december 2009, hoest mijn keel ook kapot deze week, geen aandacht aan schenken en blijven trainen. Niet omdat het "so hardcore" is, maar omdat je daar beter van wordt. Niks gaan doen en in bed uitzieken is een illusie. Succes.

Laat me raden, je kind gaat naar de dagopvang? Heel normaal hoor, dat jonge ouders vaker ziek zijn. Het kroost brengt voortdurend nieuwe virussen mee naar huis :)

Echte sporters nemen trouwens geen kinderen daarom, krachtsporters al helemaal niet want het is aangetoond dat je testosteron ervan daalt :trollface:

Sterkte maar weer ouwe co-kneus!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.605
Meer vitamines en groenten eten en verder ziekte niet erkennen. Scheelt een hoop gezever. Als je neus snottert ga je gewoon een uurtje eerder naar bed. Mijn laatste bezoek aan het ziektebed was december 2009, hoest mijn keel ook kapot deze week, geen aandacht aan schenken en blijven trainen. Niet omdat het "so hardcore" is, maar omdat je daar beter van wordt. Niks gaan doen en in bed uitzieken is een illusie. Succes.
Dude, dit doe ik allemaal al. Hoezo ga je er zomaar van uit dat het anders zou zijn????
Afgelopen maand gewoon 3x gesport terwijl ik ziek was.
Meer vitamines en groenten is niet mogelijk, heb kinderen en die krijgen goede voeding en dan doe ik gewoon mee. Een longontsteking niet erkennen kan ook maar je schiet er zo weinig mee op.

Ik erken geen botbreuken, daar geloof ik dan niet in.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Laat me raden, je kind gaat naar de dagopvang? Heel normaal hoor, dat jonge ouders vaker ziek zijn. Het kroost brengt voortdurend nieuwe virussen mee naar huis :)

Echte sporters nemen trouwens geen kinderen daarom, krachtsporters al helemaal niet want het is aangetoond dat je testosteron ervan daalt :trollface:

Sterkte maar weer ouwe co-kneus!
Het blijk in de praktijk toch vaak lastig te zijn je te verplaatsen in een ander.
Thnx

Volgens mij stel je je gewoon een beetje aan man

Dude, dit doe ik allemaal al. Hoezo ga je er zomaar van uit dat het anders zou zijn????
Afgelopen maand gewoon 3x gesport terwijl ik ziek was.
Meer vitamines en groenten is niet mogelijk, heb kinderen en die krijgen goede voeding en dan doe ik gewoon mee. Een longontsteking niet erkennen kan ook maar je schiet er zo weinig mee op.

Maar je eet toch niet altijd gezamenlijk? Alleen ontbijt en avondmaal? Tussendoor kan je toch aanpassen op jouw (sport)behoeftes? Een longontsteking niet erkennen is wel het beste in mijn opinie.

• #10.610
Maar je eet toch niet altijd gezamenlijk? Alleen ontbijt en avondmaal? Tussendoor kan je toch aanpassen op jouw (sport)behoeftes? Een longontsteking niet erkennen is wel het beste in mijn opinie.

Thnx, zal het meenemen voor mijn volgende leven. :)

Wat

• #10.615
:lol:
Ik ga zo nog ff een soepje eten en dan lekker onder de wol, wil morgen weer 'fit' in de gym staan.

Nou nou, laten we het vriendelijk houden?.

Ja sorry hoor, maar als je gaat lopen roepen dat je met een longontsteking maar lekker moet doortrainen, dan kijk ik toch heel raar op. Een verkoudheidje of klein griepje, oké... maar longontsteking? Als je kunt staan, kun je trainen? Zoiets?

Vrije interpretatie, lees het zoals je wil.

longontsteking & trainen = maximum gainzzzz

beetje te vergelijken met high altitude training :p

Dus omdat je samen met het gezin eet kun je geen extra groenten eten ?!

Dus omdat je samen met het gezin eet kun je geen extra groenten eten ?!

Nederlanders kopen altijd maar 1 wortel voor het hele gezin. Bewonderenswaardig dan toch dat Chick zijn
portie afstaat zodat de rest van zijn gezin niets te kort heeft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven