- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Door alle stress van je kids & werk heb je gewoon een verminderde eetlust waardoor je niet genoeg groenten en fruit
binnenkrijgt. Dat in combinatie met je chronische staat van overtraining, zorgt voor een verlaagde weerstand. Tel dan
nog eens alle huishoud klusjes erbij waardoor je haast begint te denken dat je een vrouw bent en dus jezelf naar een
verlaagde testo level denkt.
just my 2 cents
![]()

bedoel je nou dat als hij geen kinderen had al lang de 200kg squat had?![]()

Doe maar niet Rob. Denken is niet je sterkste eigenschap.Door alle stress van je kids & werk heb je gewoon een verminderde eetlust waardoor je niet genoeg groenten en fruit
binnenkrijgt. Dat in combinatie met je chronische staat van overtraining, zorgt voor een verlaagde weerstand. Tel dan
nog eens alle huishoud klusjes erbij waardoor je haast begint te denken dat je een vrouw bent en dus jezelf naar een
verlaagde testo level denkt.
just my 2 cents
![]()

Alsof je ineens nooit meer ziek bent als je een stuk fruit extra gaat eten of een tomaatje erbij. Kun je nog beter een gericht vitaminepack supplementeren. Zijn toch echt maar enkele soorten fruit en groente waar je daadwerkelijk iets aan hebt, de rest is loze vulling.
Waarschijnlijk heb je gewoon last van een chronische ontsteking in de luchtwegen zoals bronchitis, en dat in combinatie met kids die ook altijd extra vatbaar zijn, dan gaat het hard. Niet te veel aan toegeven inderdaad, wel veel slaap pakken en wel de dokter opzoeken, twee maanden in een jaar ziek slaat natuurlijk nergens op.
Wat je nu acuut moet doen is gember en/of knoflook in huis halen, als je dat nog niet hebt, en daar op gaan kauwen. Niet tegelijkertijd natuurlijk. Dat is geen kruidenvrouwtjes trucje maar werkt echt. En vraag om antibiotica bij de dokter als het echt door zet.

Niet echt nee en had de 5 ook wel gered denk ik, heb bewust bij alles wat ingehouden. Heb tijdens ziekte wel goed gegeten dat is belangrijker dan doortrainen heb ik gemerkt.
Je eigen kinderen zijn wel een griepje waard. Maar het klopt dat je vanaf dat moment niet meer alleen voor jezelf leeft. Ik heb vind ze heerlijk om te hebben, geniet er elke dag van.

Je eigen kinderen zijn wel een griepje waard. Maar het klopt dat je vanaf dat moment niet meer alleen voor jezelf leeft. Ik heb vind ze heerlijk om te hebben, geniet er elke dag van.![]()

+veelDit idd, het is echt genieten ondanks dat je een stukje minder vrij bent. Heb het er graag voor over![]()
Kids zullen niet de reden zijn lijkt me, je hebt je kids al even en het ziek zijn is vooral van het laatste half jaar toch? Die amandelen kunnen best eens de reden zijn, mijn buurvrouw is hier pas nog aan geholpen @ 41 jaar oud, was ook steeds ziek en ook steeds luchtwegen. Neem aan dat de KNO arts dat zo heeft nagekeken.
Of heb ik nog een topic ban? Dan heb ik dit niet gepost.![]()
Dat je het nu wel op pikt is dan toch raar? Ik ben in het gezin ook altijd de enige die de dans ontspringt. Beide kleintjes zijn ziek, mijn zoontje half en mijn vrouw echt flink long iets. Ik heb nergens last van.+veel
Onze zoon is tot op heden nog nooit ziek geweest. Onze dochter werd maand geleden ziek na haar prikjes en toen kreeg ik het ook en deze maand had ze het ineens weer en ja hoor de rest van de familie ook weer ziek.
Het is dus niet zo dat alleen ik ziek wordt en de rest niet. Vaak sla ik het juist over (ziek zijn), de laatste 2x niet helaas. Als ik het binnen 1 jaar nog eens krijg laat ik het inderdaad eens onderzoeken.