XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.661
Klopt maar elbows tucken gaat ook lastiger met een wijde grip. Heb van mijn zwakte mijn kracht gemaak, had altijd weak triceps. Blijf gewoon benchen zoals het nu lekker gaat. Verder was het fijn te weten dat het ook meteen een veilige wijdte is.

Heb weinig genoten vandaag, alles deed nog pijn van de vorige training. :(

Ik heb een acromionbreedte van ca. 40 cm (kom maar op met die ectograppen) en heb 65 cm tussen de wijsvingers. Zit dus wel boven die 1,5. Op zich vind ik iets smaller ook prettiger, maar ben er minder sterk mee. Al zal dat wel snel wennen.

• #10.663
40cm? Dat is de gemiddelde maat van een vrouw. Mannen zitten gemiddeld rond 46cm. :o
Ik zit met greep wijdte 70cm nog ruim onder de 1.5 bi-a

Laatst bewerkt:
ik heb ook maar 44

47cm hier, yes ben minder ecto als daffy en craak:D

dacht dat ik echt uber ecto was:o

Kan een cm of wat ernaast zitten, want ik kan dat ding eigenlijk niet vinden onder mijn dikke laag spieren. Heb met de armen langs het lichaam van okselspleet naar okselspleet genomen, dat klopt wel aardig geloof ik.

• #10.667
Hmm dacht dat ik altijd een smal frame had maar 52cm valt blijkbaar toch mee, jullie zijn dan wel een stuk minder lang.
Groter frame heeft veel potentieel, jammer dat ik er zo weinig mee doe. :sad:

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Kan een cm of wat ernaast zitten, want ik kan dat ding eigenlijk niet vinden onder mijn dikke laag spieren. Heb met de armen langs het lichaam van okselspleet naar okselspleet genomen, dat klopt wel aardig geloof ik.

Mijn bot loopt wat verder door dan mijn okselspleet, zal 2cm schelen.

Laatst bewerkt:
Hmm dacht dat ik altijd een smal frame had maar 52cm valt blijkbaar toch mee, jullie zijn dan wel een stuk kleiner.
Groter frame heeft veel potentieel, jammer dat ik er zo weinig mee doe. :sad:

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Mijn bot loopt wat verder door dan mijn okselspleet, zal 2cm schelen.

dus eigenlijk ben je niet breed maar gewoon misgroeid?:p

Mijn frame is te groot om te vullen waardoor ik ecto lijk, maar juist het tegenover gestelde ben. Volg je me nog? :p

natuurlijk volg ik je nog alleen begrijp ik dan niet waarom je binnenkort wil gaan cutten aangezien je frame nog niet gevuld is.

• #10.671
Het vullen van mijn frame is geen doel op zich en zal aan de roids moeten wil ik dat ooit bereiken en dat gaat nooit gebeuren. Ik ga nu langzaam richting de 105kg en merk dat de gains niet alleen VVM zijn, zoals dat altijd is.

Ik heb een acromionbreedte van ca. 40 cm (kom maar op met die ectograppen) en heb 65 cm tussen de wijsvingers. Zit dus wel boven die 1,5. Op zich vind ik iets smaller ook prettiger, maar ben er minder sterk mee. Al zal dat wel snel wennen.

:eek:
Heb je dat wel goed gemeten? Daar kom ik al overheen en ik ben maar een heel klein meiske.

Edit: lees net dat je van oksel tot oksel gemeten hebt.
Chick geeft aan dat er bij hem wellicht maar 2 cm tussen zit, bij mij al 4....
Zou het bij jou ook zoiets zijn kom je al aan 48 ofzo

Oké oké, ik ga het nog een keer goed meten :D

• #10.674
#Overhead press
47.5 x 5
52.5 x 5
57.5 x 5
62.5 x 5
68 x 5

#Squat
60 x 5
80 x 5
95 x 5
106 x 5
116 x 5
126 x 5
136.5 x 5

#Slingshot bench press
110 x 5
120 x 5
130 x 5 PR

#Goodmorning
80 x 8
90 x 8
90 x 8

#Leg extension
110 x 8
110 x 8
110 x 8

#Bosu ball side planks
1 x 75 sec

#Swiss ball planks
1 x 75 sec

#Ab wheel (knee)
1 x 10
1 x 10

Begin weer sterker en stabieler in de lifts te worden, echt een fijne training vandaag.

Goeie tren ouwe :thumb:

• #10.676
Thnx, erg blij met mijn slingshot pr. Triceps worden nog eens sterk.

PR's met een slingshot tellen niet :trollface:

voor de rest wel nice tren :p

• #10.678
Waar komt toch die haat voor de slingshot vandaan? :lol:

Waar heb jij de slingshot vandaan? lijkt me wel een mooie manier van overloaden voor de bench press.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven