MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.681
He jongens een bench press, zonder slingshot training. :cool:

#Bench Press
76.5 x 5
84.5 x 5
93 x 5
101 x 5
109 x 5

#Deadlift
115 x 5
127.5 x 5
140 x 5
152.5 x 5
165 x 5

#Seated db press
26 x 8
30 x 8
30 x 8

#Pull up
104 x 10
104 x 8
104 x 6

#Barbell curl
40 x 8
42.5 x 8
45 x 8
47.5 x 8

#Bosu ball side planks
1 x 90 sec

#Swiss ball planks
1 x 90 sec

#Ab wheel (knee)
1 x 10

Op bench en deadlift beide wat over, goed dus.

Laatst bewerkt:
all round goed man ;)

Yep, keurige training.

goede bench

hoe doe je dat 10kg op de pull ups als je 104kg weegt?

• #10.686
1395205682299.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
goede bench

hoe doe je dat 10kg op de pull ups als je 104kg weegt?
Typo en...

Zal deze mede trainende vader ook weer gaan volgen ;). Trainingen gaan wel lekker zo te lezen..

• #10.688
Zal deze mede trainende vader ook weer gaan volgen ;). Trainingen gaan wel lekker zo te lezen..
Ben weer de draad voor de 28e keer op aan het pakken sinds jij dbb had verlaten.
Ben net genezen van heup en rugrot dus squat en deadlift moet ik weer op niveau zien te krijgen.

Ben weer de draad voor de 28e keer op aan het pakken sinds jij dbb had verlaten.
Ben net genezen van heup en rugrot dus squat en deadlift moet ik weer op niveau zien te krijgen.

Mensen kunnen mij pm'en welk lichaamdeel zij denken dat Chick als volgende blesseert. Inleg is 1 karma en de winnaar krijgt de pot (alle verliezende deelnemers geven de winnaar karma) . Bij gelijke stand telt specificiteit (bv links/rechts, "bovenarm" vs "biceps").

:trollface:

• #10.690
Mensen kunnen mij pm'en welk lichaamdeel zij denken dat Chick als volgende blesseert. Inleg is 1 karma en de winnaar krijgt de pot (alle verliezende deelnemers geven de winnaar karma) . Bij gelijke stand telt specificiteit (bv links/rechts, "bovenarm" vs "biceps").

Lol
En wat krijg ik wanneer ik in 2015 geen blessure oploop?

Dan krijg jij alle karma.

Ik heb inmiddels de eerste inzet binnen. Ik zal deze niet openbaar maken, dat is aan mensen zelf of ze dat wel/niet willen doen.

• #10.692
Dan krijg jij alle karma.

Ik heb inmiddels de eerste inzet binnen. Ik zal deze niet openbaar maken, dat is aan mensen zelf of ze dat wel/niet willen doen.

Mij hoef je niet te sparen, ik ben voor transparantie ipv dat vieze (afwerk) achterkamertje van je.
Maak maar openbaar.

Sommige mensen willen hun keuze misschien geheim houden om anderen niet op ideeën te brengen. En jij zou een vriendje kunnen laten winnen door de bijbehorende kwetsuur te forceren :D

• #10.695
Haha mij lekker maken maar wat is een sqaut?

Ik zeg "arm".

ik had al gegokt op linker knie. had het meteen al doorgegeven aan crakie zodat ik de eerste was.

een knie is wel een oude mannen kwaaltje en aangezien de problemen van mr. chick kwamen van zijn linkerheup kies ik de linker knie.

• #10.698
ik had al gegokt op linker knie. had het meteen al doorgegeven aan crakie zodat ik de eerste was.

een knie is wel een oude mannen kwaaltje en aangezien de problemen van mr. chick kwamen van zijn linkerheup kies ik de linker knie.
Fout, rechter psoas. Hierdoor spoorde mijn rechter knie ook niet goed. Heb daar nog steeds een beetje last van maar is geen nieuwe kwaal.

ik zeg ego!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven