AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet zo in de verdediging kip, niks mis met een slingshot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.723
Daarom juist verdedigen. Dat laat je toch niet zomaar gebeuren dat de heilige slingshot door duivel aanbidders wordt beledigd?! Als dit zo doorgaat zal ik de eer van de slingshot god moeten wraken.

Daarom juist verdedigen. Dat laat je toch niet zomaar gebeuren dat de heilige slingshot door duivel aanbidders wordt beledigd?! Als dit zo doorgaat zal ik de eer van de slingshot god moeten wraken.

Heilige slingshot? Je bedoeld die overpriced katapult waarmee je de bar beter van je borst kan laten bonksen?

Waarom gebruik je eigenlijk geen chains of bands? Die had je toch ook hé?

Heilige slingshot? Je bedoeld die overpriced katapult waarmee je de bar beter van je borst kan laten bonksen?

dat doet hij als hij niet meer kan verhogen op de slingshot bench, dan komen er reverse bands bij:p

• #10.727
Sssst...das juiste het leukste...een happende Chicky ;)
Stiekem wil je wel dat ik een hapje van je neem jij stoute jongen. :eyebrow:

Zie me al met een rugzak vol kettingen door de gym lopen. :D
Die liggen op de strongman locatie. Als ik daar weer begin kan ik de slingshot variëren met floor presses.
dat doet hij als hij niet meer kan verhogen op de slingshot bench, dan komen er reverse bands bij:p

U jelly op mijn toys?

• #10.729
#Bench Press
81.5 x 3
90 x 3
99 x 3
108 x 3
116 x 3 easy :D

#Deadlift
123 x 3
136 x 3
150 x 3
162.5 x 3
176 x 3

#Seated db press
26 x 8
28 x 8
28 x 8

#Pull up
104 x 8
104 x 8
104 x 8

#Dumbbell curl
20 x 8

Bench ging easy, easy van de borst en easy in lockout. Spotter begreep weer niet waarom ik niet nog 2 reps maakte.
Deads ook easy, wel is psoas wat aan het irriteren.

Merk dat de psoas een stuk 'leniger' is geworden maar er zit spanning in. Maandag ff laten prikken bij fysio.

Bij curl steekje in elleboog dus meteen gestopt.

Op naar volgende cycle.

Goeie bench ouwe slinger :thumb:

goeie :thumbs:

en sexy curls hoor :kiss:

De slingshot bench is het equivalent van de kipping pullup.

/me ducks

• #10.733
Thnx, bench wordt nog goed sterk dankzij de slinger. Yeahhh!
http://www.youtube.com/watch?v=ek3jGqZkOZg&spfreload=10 gek mannetje ben je toch. Steken in mijn elleboog kan ik niet sexy noemen.
De slingshot bench is het equivalent van de kipping pullup.

/me ducks
Huh?

• #10.735
  • #10.738
Slingshot, bands en chains worden vaak gebruikt bij revalidatie van een blessure. Slingshot neemt met name druk weg bij ellebogen en schouders.

Krijg die steken in mijn elleboog altijd van de pull ups icm curls. Voorheen negeerde ik ze wel eens maar dan werd het steeds erger.

Slingshot, bands en chains worden vaak gebruikt bij revalidatie van een blessure. Slingshot neemt met name druk weg bij ellebogen en schouders.

Krijg die steken in mijn elleboog altijd van de pull ups icm curls. Voorheen negeerde ik ze wel eens maar dan werd het steeds erger.

dus nu ga je nog meer benchen met slingshot omdat je wat irritatie had in de elleboog van de curl?

• #10.740
Nee gekkie want het heeft niets met de bench te maken. Beter voorkomen dan genezen en bij zo'n steekje stop ik meteen met de curlz. Ik merk nu niks meer dus niks aan de hand volgende training gewoon weer curlen. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven