- Waardering
- 3.522
Thnx man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx man.
Niet zo in de verdediging kip, niks mis met een slingshot.

Daarom juist verdedigen. Dat laat je toch niet zomaar gebeuren dat de heilige slingshot door duivel aanbidders wordt beledigd?! Als dit zo doorgaat zal ik de eer van de slingshot god moeten wraken.
Heilige slingshot? Je bedoeld die overpriced katapult waarmee je de bar beter van je borst kan laten bonksen?
Waarom gebruik je eigenlijk geen chains of bands? Die had je toch ook hé?

Stiekem wil je wel dat ik een hapje van je neem jij stoute jongen.Sssst...das juiste het leukste...een happende Chicky![]()

Zie me al met een rugzak vol kettingen door de gym lopen.Heilige slingshot? Je bedoeld die overpriced katapult waarmee je de bar beter van je borst kan laten bonksen?
Waarom gebruik je eigenlijk geen chains of bands? Die had je toch ook hé?

dat doet hij als hij niet meer kan verhogen op de slingshot bench, dan komen er reverse bands bij![]()
Stiekem wil je wel dat ik een hapje van je neem jij stoute jongen.![]()

Thnx, bench wordt nog goed sterk dankzij de slinger. Yeahhh!
http://www.youtube.com/watch?v=ek3jGqZkOZg&spfreload=10 gek mannetje ben je toch. Steken in mijn elleboog kan ik niet sexy noemen.
Huh?De slingshot bench is het equivalent van de kipping pullup.
/me ducks

Tuurlijk wel. Teken dat je weer aan het cheaten bent
Owh ja, in voor 20eur in de poule dat Chick een blessure aan zijn elleboog krijgt

Valt me nog mee dat je de oorzaak niet bij de slinger legt.![]()

Slingshot, bands en chains worden vaak gebruikt bij revalidatie van een blessure. Slingshot neemt met name druk weg bij ellebogen en schouders.
Krijg die steken in mijn elleboog altijd van de pull ups icm curls. Voorheen negeerde ik ze wel eens maar dan werd het steeds erger.