- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gekkie want het heeft niets met de bench te maken. Beter voorkomen dan genezen en bij zo'n steekje stop ik meteen met de curlz. Ik merk nu niks meer dus niks aan de hand volgende training gewoon weer curlen.![]()
Thnx limbro
Dat had ik toch door dat jij een grapje maakte.maakte ook maar een grapje, mooi dat je er nu geen last meer van hebt.
curls zijn stieken toch best wel belangrijk

Thnx limbro
Dat had ik toch door dat jij een grapje maakte.
Ik zal uiteindelijk wel moeten om van mijn ecto armpjes af te komen.
Met 50cm armen lijken jou armen ook niet meer zo idioot lang.

Ja vandaag weer eens proberen hoe het ging. Is inderdaad zoveel zwaarder en dan heb ik nu nog support.dus binnenkort de standing ab wheel?
zijn echt veel zwaarder dan op de knieen ja.
Ja was balen. Rek was bezet door gast die net begon met squatten. Geen zin meer om op te wachten.
Thnx ja ik ga veel meer aandacht besteden aan het voorkomen van weer een terugval. Ben daar echt klaar mee.
Hé jij speelt vals! Met al die preventie raak je nooit geblesseerd!

Dankje ab wheel voor de lading spierpijn die je me vandaag hebt gegeven.

Nou vieze valsspelert, ik hoop dat die masseur ook de spier waar Daffy op heeft ingezet flink onder handen heeft genomen![]()
Ik durf verder geen vragen meer te stellen maar even voor alle duidelijkheid het is een klein vrouwtje van 50+.Nou vieze valsspelert, ik hoop dat die masseur ook de spier waar Daffy op heeft ingezet flink onder handen heeft genomen![]()