- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vind jij al sexy? Zal de volgende keer mijn strakke broekje aantrekken.

Die arch kan nog wel wat extremer. Ik kick op een ultra arch press.goede arch op de standing incline presses.
valt me op dat je die vrij breedt pakt, hierdoor komt hij ook moeilijker van je borst af. misschien als je het wat smaller beetpakt kun je onderin meer snelheid hebben en hoef je ook niet zo achterover te leunen om te kunnen pressen

Totaal geen spanning op je lijf en die hyperextension is lekker
Dat dacht ik ook maar kreeg wel eens de opmerking dat deze twijfelachtig zou zijn. Wanneer ik film van voorkant of achterzijde krijg je een ander beeld.de squats waren toch goed diep - of zit ik naar een verkeerd filmpje te kijken
Ik begrijp dat het in jouw ogen zo overkomt. Geen spanning op je lijf bij een OH press? Je zou je handen eens op mijn billen of core moeten leggen.Die press gaat echt helemaal nergens over manTotaal geen spanning op je lijf en die hyperextension is lekker
om binnen de kortste keren weer iets aan je rug te krijgen als je dat zo altijd blijft doen. Ik leg nu alvast 10eur in
Squat zag er wel ok uit. Maar waarom blijf je krom staan als je rechtop komt?

En waarom laat je je barbell niet tot op je schouders komen? Nu trim je telkens wel wat centimeters van je ROM.
want meer rom is per definitie beter in wat voor kutte positie het je ook brengt
brb back flips doen tijdens strict press en elbows maximaal flaren en bar op mn nek touchen voor maximale rom in de pecs
Ja bij jou omdat jij gewoon gebouwd bent om te pressen. Dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt
Ik zal binnenkort eens een epic grind lean back press filmen bro!lol noem je dat een standing incline press
lean back nikka
Ik had verwacht dat jij toch wel kon inschatten dat dit full rom is. Dit is kijkhoogte voor jou namelijk.En waarom laat je je barbell niet tot op je schouders komen? Nu trim je telkens wel wat centimeters van je ROM.
brb de volgende keer als robke een deadlift filmpje post de anatomische verschillen negeren en zeggen dat hij het heeeelemaal verkeerd doet
---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------
je handicapt jezelf echt vrij hard zowel in je ontwikkeling van trainingskennis als je progressie als je niet erkent dat juiste/veilige/efficiente techniek nogal afhankelijk is van bouw en daar niet over nadenkt imo
+++ best heel erg veel.een mooie strict press bestaat zonder verdere definitie van 'mooi' niet buitenom archaische olympic lifting context want er zijn geen technische regels voor tenzij je hem letterlijk wilt beoordelen op basis van esthetica
jouw definitie van een mooie strict press lijkt te zijn de uitvoering die het meeste lijkt op hoe jij het doet of op hoe jij het zou moeten doen volgens jezelf