XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.801
To master the arch you have to train the arch!

En waarom zou je dat dan precies doen? Als je ook direct met een (lichte) arch kunt pressen?

Ik moet trouwens de eerste nog zien die een log pressed zonder arch, maar goed.

En waarom zou je dat dan precies doen? Als je ook direct met een (lichte) arch kunt pressen?

Ik moet trouwens de eerste nog zien die een log pressed zonder arch, maar goed.

Als je zijn overhead press bekijkt en zijn filmpje van zijn logpress, zie je dat hij bij zijn overhead zelfs meer
arched dan bij zijn log. En inderdaad bij een log heb je idd sowieso een arch. Maar dat ga je toch niet met
opzet trainen?

• #10.805
Als je zijn overhead press bekijkt en zijn filmpje van zijn logpress, zie je dat hij bij zijn overhead zelfs meer
arched dan bij zijn log.
En inderdaad bij een log heb je idd sowieso een arch. Maar dat ga je toch niet met
opzet trainen?
Dat komt omdat er een push inzit. De bar press is zonder push en de log met.
Ik trainde in het verleden ook strict log press, ga dat ook weer oppakken.

als ik mijn MP paused kan doen moeten jullie dat ook kunnen!

Die arch moet je zelf weten, maar waarom je ellebogen zo ver naar buiten bij de press? Dat er weinig spanning op je lijf lijkt te staan, komt denk ik vooral door de bibberende knieen. ;)

Squat was prima toch?

Die kerel die bij mij is geweest, geen idee? Ik zie 90 man per week, onthoud ik niet allemaal ;) Als het een flink grote (beetje dikke) gast is met kort kapsel, dan gaat er een lichtje branden, die kwam eerst niet verder dan een quarter squat. ;)

Die arch moet je zelf weten, maar waarom je ellebogen zo ver naar buiten bij de press? Dat er weinig spanning op je lijf lijkt te staan, komt denk ik vooral door de bibberende knieen. ;)

Squat was prima toch?

Die kerel die bij mij is geweest, geen idee? Ik zie 90 man per week, onthoud ik niet allemaal ;) Als het een flink grote (beetje dikke) gast is met kort kapsel, dan gaat er een lichtje branden, die kwam eerst niet verder dan een quarter squat. ;)

Ik dacht dat we dit onder ons zouden houden :mad:

• #10.811
:roflol:
Klopt dat zal hem zijn. Zijn broer is echt een reus.
Squat was inderdaad problematisch bij beide trouwens.

:roflol:
Klopt dat zal hem zijn. Zijn broer is echt een reus.
Squat was inderdaad problematisch bij beide trouwens.
Ze willen wel, maar er is totaal geen begeleiding voor dat soort gasten. Paar tips squatte hij onder paralel en heb hem verwezen naar oa filmpjes en uitleg van Candito training. :)

Van de press kwestie. Ik heb t Rex armen maar in begin had ik allesbehalve goede techniek en kreeg men ellebogen er ook niet onder.

Aan techniek werken en nu voelt het goed. En je weights vliegen omhoog.

Arch of niet,kiest ieder voor zich. Maar als men een blessure oploopt moet men niet zagen zoals sommigen doen

• #10.814
Van de press kwestie. Ik heb t Rex armen maar in begin had ik allesbehalve goede techniek en kreeg men ellebogen er ook niet onder.

Aan techniek werken en nu voelt het goed. En je weights vliegen omhoog.

Arch of niet,kiest ieder voor zich. Maar als men een blessure oploopt moet men niet zagen zoals sommigen doen

Je hebt hoop ik wel door dat je hiermee zegt dat de techniek niet goed is.

Chick, wel eens geprobeerd om thumbless/false grip te pressen en ellebogen iets meer vooruit en je lats er meer induwen? Volgens mij press je dan gemakkelijker en is je bar path ook beter/rechter. Bij mij tenminste wel..just an idea..goed bench PR nog trouwens..

• #10.818
Chick, wel eens geprobeerd om thumbless/false grip te pressen en ellebogen iets meer vooruit en je lats er meer induwen? Volgens mij press je dan gemakkelijker en is je bar path ook beter/rechter. Bij mij tenminste wel..just an idea..goed bench PR nog trouwens..

Thumbless nooit, ellebogen naar voren wel in het verleden gedaan.

#Standing long jumps
1 x 5 0,93m
1 x 5 1,4m
1 x 3 1,86m
1 x 2 2,1m
1 x 2 2,1m

#Hang clean + jerk (2+1)
40
50
60
65
70
75
75

#Front squat
63 x 5
70 x 5
76.5 x 5
83.5 x 5
90.5 x 5

#Barbell curl
30 x 8
40 x 8
42.5 x 8
45 x 8

#Side raise
12 x 8
14 x 8
14 x 8

#Ab wheel (standing)
78 x 4 - 25kg support
78 x 3 - 25kg support
78 x 3 - 25kg support

Eindelijk weer eens een treen.

aardig cleantje en front squatje

Goeie curls for the girls bro :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven