Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag rustig aan gedaan. Alleen op de side raise helemaal los gegaan.

Aanstellers, onderrug lacht om die arch. Hahaha zegt ie zojuist nog eens, haha.Ik krijg al pijn in mijn onderrug als ik naar die archpress van jou kijk, Chicka![]()

Ik heb nog nooit last gehad van mijn onderrug bij een arch press. Misschien moet je deze wat vaker trainen om er sterker in te worden, nooit meer last.Achterover hangen bij strict press is bij mij zowat de grootste trigger voor onderrugpijn

was serieus ook het eerste wat mij opviel
goede deadlifts, ook mooi bench PR

#Bench Press
78 x 5
86.5 x 5
95 x 5
103.5 x 5
111.5 x 5 PR
#Deadlift
120 x 5
133 x 5
146 x 5
158.5 x 5
171.5 x 5
http://www.youtube.com/watch?v=NMXJ6NFWMyo&feature=youtu.be
#Seated db press
26 x 8
26 x 8
26 x 8
Ben zeer intensief aan het rekken, psaos gaat goed vooruit maar de spanning verschuift naar mijn rechter bil of misschien wel de illiacus. Met mijn triggerballetjes krijg ik de spanning gelukkig wel weg maar het blijft een vervelend gevoel.
Deads liepen bij de WU niet lekker, latere setjes steeds beter. Spieren hebben tijd nodig om warm te worden.
Als je Sanca zijn MRI uitslag had gezien had je deze post niet geplaatst.Ik heb nog nooit last gehad van mijn onderrug bij een arch press. Misschien moet je deze wat vaker trainen om er sterker in te worden, nooit meer last.![]()

Alleen hoe smaller je staat hoe minder je met hipdrive kan doen.Canditotraining had laatst een mooi filmpje over deadlift stance, daardoor ben ik nu iets smaller gaan staan waardoor ik mijn armen beter kan locken. Bij je filmpje van voren kan je goed zien dat jouw benen je armen ook in de weg zitten, waardoor je je ene arm niet lekker doortrekt soms en je knieën naar binnen moeten komen. Misschien eens iets om te proberen?
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
Als je Sanca zijn MRI uitslag had gezien had je deze post niet geplaatst.![]()