- Waardering
- 3.522
Kreeg trouwens zojuist nog een karma berichtje van een belgische vriend en die stelde dat de arch press van Kleurplaat tot gevolg heeft dat zijn core hierdoor steeds zwakker zal worden. Wat vinden jullie hiervan?

Heb even naar mijn grote voorbeelden gekeken en die hanteren ook een vergelijkbare voeten stand, misschien inderdaad iets naar binnen.
Wat ectoforce aangeeft is hipdrive essentieel en die wil ik maximaal benutten.
Misschien is het iets verder naar buiten plaatsen van mijn handen een oplossing. Deadlift van Gerrit Badenhorst vind ik een erg mooie lift.
http://youtu.be/RWzl5egdE68?t=41m46s
Die MRI scan heb ik gemist blijkbaar.
Maar wat is nu erger in jouw ogen? Zo'n arch op een zware single of op reps?
Progressie op de main lifts is er helaas nauwelijks met al die tegenvallers. Mijn deadlift bijvoorbeeld heeft sinds 2010 geen progressie meer gezien.
Thnx

Het is niet iets waar ik last van heb maar het kan zijn dat het me beperkt.Canditotraining had laatst een mooi filmpje over deadlift stance, daardoor ben ik nu iets smaller gaan staan waardoor ik mijn armen beter kan locken. Bij je filmpje van voren kan je goed zien dat jouw benen je armen ook in de weg zitten, waardoor je je ene arm niet lekker doortrekt soms en je knieën naar binnen moeten komen. Misschien eens iets om te proberen?
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
Als je Sanca zijn MRI uitslag had gezien had je deze post niet geplaatst.![]()
Heb even naar mijn grote voorbeelden gekeken en die hanteren ook een vergelijkbare voeten stand, misschien inderdaad iets naar binnen.
Wat ectoforce aangeeft is hipdrive essentieel en die wil ik maximaal benutten.
Misschien is het iets verder naar buiten plaatsen van mijn handen een oplossing. Deadlift van Gerrit Badenhorst vind ik een erg mooie lift.
http://youtu.be/RWzl5egdE68?t=41m46s
Die MRI scan heb ik gemist blijkbaar.

Heb het idee dat ik de hipdrive nog wat harder moet inzetten wanneer ik naar de zijkant van mijn deads kijk.Alleen hoe smaller je staat hoe minder je met hipdrive kan doen.
Ja was niet allout. Heup deed niet vervelend dus binnenkort wat zwaarder.
Thnx bro.Goeie dead en lekkere PR kerel
En@ plaatje... vergelijk jij jezelf daar nou mee?
Een zware single is dat zeker? En met een log tov jouw setje met 70kg?
Maar wat is nu erger in jouw ogen? Zo'n arch op een zware single of op reps?
Ja ik heb kleine schijfjes in mijn tas zitten.Haha, nog zo iemand die zijn eigen plates meeneemt naar de gym, want ik ga er vanuit die schijven bij f4f niet <2,5 kg gaan.
Lekkere progressie op de main lifts trouwens.
Progressie op de main lifts is er helaas nauwelijks met al die tegenvallers. Mijn deadlift bijvoorbeeld heeft sinds 2010 geen progressie meer gezien.

@ plaatje... vergelijk jij jezelf daar nou mee?