- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DB presses onder de 30kg tellen niet als werkset...![]()
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Nice ook een metallica fan.

Thnx man, altijd goede tips van jou. Ga het meteen proberen.Als je duimloos zou presse, probeer eens je ellebogen iets naar achter gooien dan je gewoonlijk doet.
Dan merk je er zeker veel van ;-)
even doorzetten en aan het eind van het jaar 200 squat?![]()
Augustus/september ga ik weer bouwen en dat is krap aan om dan de nog 200kg te halen.

Fixed.Vele jaren met een blessure trainen zijn nog te krap voor jou gebleken om de 200 kg te halen
Waar ken ik dat van?
OH press op advies van onze bazooka duimloos gedaan, voelde niet verkeerd. Arch blijft aanwezig maar het ging een stuk eenvoudiger dan vorige week toen ik net 3 reps kon maken met dit gewicht. Dicht tegen pr niveau.
. Goed bezig.. vergeet ook niet je lats er goed in te de duwen bij je setup.False grip = real results...je ziet het. Goed bezig.. vergeet ook niet je lats er goed in te de duwen bij je setup.
Ik weet ben eigenwijs maar props naar jou.False grip = real results...je ziet het. Goed bezig.. vergeet ook niet je lats er goed in te de duwen bij je setup.
Ohhh that's deep, hnnnnggg.
Ik ga eigenlijk nauwelijks terug in calorieën. Ik eet liever wat meer en voeg er lage intensiteit cardio aan toe. Werkte 2 jaar geleden best goed.Je kunt toch ook gewoon cutten en sterker worden
Als je niet al te debiel hard je calorieën terug schroeft