XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.921
Volgens wie?

Dat lees je toch

• #10.926
Triggerpoint update

Nice ook een metallica fan. :rocker:

Omdat het rekken zo'n succes was voor mijn psoas besloten om dat ook maar eens te gaan doen voor de resterende triggerpoints. Het rekken van mijn rhomboideus is extreem gevoelig, mijn vermoedden bevestigd dat het deze spier zou zijn. Ook mijn gluteus gaan rekken en het is echt lachwekkend hoe extreem stijf ik hier ben. Vergelijkbaar met mijn psoas probleem maanden geleden maar nu aan beide zijden extreem weinig mobiliteit. Triggerpoint in rechter bil is duidelijk voelbaar.
Laatste triggerpoint in mijn linker kuit moet ik binnenkort ook maar eens zo aanpakken.
Naast het rekken nu ook veel met de lacrosse bal triggerpoint release aan het doen.

Komende maandag weer naar fysio voor dry needling. Met het rekken ben ik duidelijk de juiste weg ingeslagen.
Hoop dat ik vanavond nog kan trainen, heb het extreem druk de laatste dagen.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Nog een gaatje kunnen vinden voor het basiswerk.

#Overhead press
49.5 x 5
55 x 5
60 x 5
65 x 5
70.5 x 5 (97%EFF)

#Squat
101.5 x 5
112.5 x 5
123.5 x 5
134.5 x 5
145.5 x 5 (91%EFF)

OH press op advies van onze bazooka duimloos gedaan, voelde niet verkeerd. Arch blijft aanwezig maar het ging een stuk eenvoudiger dan vorige week toen ik net 3 reps kon maken met dit gewicht. Dicht tegen pr niveau.

Squat voelde ook een stuk beter. Minder last van spanning maar was wel goed zwaar.

Als je duimloos zou presse, probeer eens je ellebogen iets naar achter gooien dan je gewoonlijk doet.
Dan merk je er zeker veel van ;-)

• #10.928
Goeie qwats!

goeie quatsch

even doorzetten en aan het eind van het jaar 200 squat? :D

• #10.933
even doorzetten en aan het eind van het jaar 200 squat? :D

Ik heb er serieus nog over nagedacht om na deze cycle nog een smolov te draaien. Psoas ellende is helemaal opgelost maar zit nu nog met spanningen in mijn gluteus. Mijn bekken is momenteel niet mobiel genoeg om hieraan te beginnen. Wanneer ik nu heel intensief zou gaan squatten loop ik het risico straks weer terug bij af te zijn.

Ik verwacht voor eind april op de 170/175kg uit te komen en dan start de cut. Augustus/september ga ik weer bouwen en dat is krap aan om dan de nog 200kg te halen.

• #10.935
Vele jaren met een blessure trainen zijn nog te krap voor jou gebleken om de 200 kg te halen :trollface:

Waar ken ik dat van?
Fixed.

Gezien het feit dat ik op mijn leeftijd nog steeds sterker kan worden maakt het imo niet onmogelijk.

OH press op advies van onze bazooka duimloos gedaan, voelde niet verkeerd. Arch blijft aanwezig maar het ging een stuk eenvoudiger dan vorige week toen ik net 3 reps kon maken met dit gewicht. Dicht tegen pr niveau.

False grip = real results...je ziet het ;). Goed bezig.. vergeet ook niet je lats er goed in te de duwen bij je setup.

Je kunt toch ook gewoon cutten en sterker worden

Als je niet al te debiel hard je calorieën terug schroeft

• #10.939
False grip = real results...je ziet het ;). Goed bezig.. vergeet ook niet je lats er goed in te de duwen bij je setup.
Ik weet ben eigenwijs maar props naar jou.
Ohhh that's deep, hnnnnggg.

Je kunt toch ook gewoon cutten en sterker worden

Als je niet al te debiel hard je calorieën terug schroeft
Ik ga eigenlijk nauwelijks terug in calorieën. Ik eet liever wat meer en voeg er lage intensiteit cardio aan toe. Werkte 2 jaar geleden best goed.

• #10.940
#Standing long jumps
1 x 5 0,93m
1 x 5 1,4m
1 x 3 1,63m
1 x 3 1,86m
1 x 2 2,1m
1 x 2 2,33m
0 x 1 2,56m

#Hang clean + jerk (2+1)
40
50
60
70
75 (88%EFF)
75
75
75
75

#Front squat
63.5 x 7
70.5 x 7
77 x 7
84 x 7
91 x 7 (98%EFF)PR

Snelle training, rest van de dag voor de kids.
Jumps poging gedaan voor pr evenaring maar kwam te kort.
Eerste werksets cleans voelen zwaar, laatste stuk eenvoudiger. Ga meer tijd uittrekken om goed warm te worden bij deze oefening.
FSQ begin ik steeds leuker te vinden, had nog wat over.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven