Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere frontsquat!!
op naar bw frontsquat ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.944
Waar sta je nu dan?
Snel 8kg BW omlaag brengen. :cool:

haha ik moet 80 kilo, sta nu op 65 :P long way 2 go

• #10.946
Dan zou ik nu 125kg moeten doen.
Jij bent sterker. :o

jammer van de jumps.

ik heb de 1,5x BW front squat al binnen:cool:

koel is vanaf 1.825xbw toch

• #10.952
He ga eens iemand anders depressief maken! :mad:

mooie cleans en fs mc - ik begon bij zware frontsquats mijn onderrug te voelen wat ik bijv bij deads en squats nooit had

Goeie training vader

• #10.955
mooie cleans en fs mc - ik begon bij zware frontsquats mijn onderrug te voelen wat ik bijv bij deads en squats nooit had
Thnx John.
Daar heb ik gelukkig helemaal geen last van. Voel het niet in mijn onderrug en ook nauwelijks benen. Het is mijn core die dan hard moet werken.
Haha dank mede vader.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Net terug van fysio. Triggerpoint in kuit bleek heel oppervlakkig te zijn in de gastrocnemius, deed flink pijn.
In de bil was het de gluteus medius en zat erg diep. Naald zat er bijna 7cm in toen hij de triggerpoint bereikte. Geen wonder dat ik die er niet zelf met een triggerbal uit kreeg. Bij de rhomboids zat bijna niets meer, het rekken en masseren hadden hun werk al gedaan.

Van de 5 triggerpoints zijn er nu nog 2 triggerpoints actief. Komende weken heel intensief rekken om weer volledig mobiel te worden.

Nice, nog 2 te gaan en dan ben je zo lenig als een ballerina!

• #10.957
lol, bij mijn psoas heeft het 3 maanden gekost. (oeps las 2 dagen... dissectie :o).
Gluteus medius is echt lastig rekken voor een stijve krachtsporter.
Onderstaande oefening bijvoorbeeld. Gluteus is zo stijf en sterk dat ik niet de kracht in mijn armen heb om deze op te rekken.
stacks_image_364_1.png

Deze oefening leek me beter omdat ik dan de medius kan rekken door mijn torso naar voren te brengen. Ziet er easy uit maar ik krijg mijn benen niet eens in die positie. :(:o

http://youtu.be/iuj-s0liRks?t=32s

Deze is geniaal, easy om uit te voeren voor een stijve krachtsporter. Voel je echt goed.

http://youtu.be/DDRURiy7Zx0?t=3m5s

En deze tegen een muur werkt ook erg goed. Dan werkt de zwaartekracht mee.

http://youtu.be/Qby3ZsiidMY?t=2m41s

die op dat plaatje kun je ook zitten doen op een bureastoel als je meer kracht wil zetten.

stoel op hoogste stand en licht achterover leunen dan je enkel op je andere bovenbeen leggen recht gaan zitten en stoel iets omlaag zetten. zo doe ik dat altijd. als het kan altijd de luie manier gebruiken;)

Laatst bewerkt:
  • #10.959
die op dat plaatje kun je ook zitten doen op een bureastoel als je meer kracht wil zetten.

stoel op hoogste stand en licht achterover leunen dan je elken op je andere bovenbeen leggen recht gaan zitten en stoel iets omlaag zetten. zo doe ik dat altijd. als het kan altijd de luie manier gebruiken;)
Elken? Hmm maak daar eens een foto of filmpje van, ik krijg geen visueel juist beeld met die omschrijving.
Maar 2e filmpje is toch juist mega easy en lui? Voel bij deze ook de beste rek.

Elken? Hmm maak daar eens een foto of filmpje van, ik krijg geen visueel juist beeld met die omschrijving.
Maar 2e filmpje is toch juist mega easy en lui? Voel bij deze ook de beste rek.

2e filmpje is inderdaad ook wel makkelijk, maar als je erbij voor je bureau kan blijven zitten is het makkelijker;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je komt in deze positie op het einde, door op het begin wat naar achteren te leunen krijg je je enkel makkelijker op je bovenbeen en dan naar voren leunen krijg je er een stretch op. voor grotere stretch kun je verder naar voren leunen of de stoel iets lager zetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven