- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 2,5 maand tot ik ga starten met mijn cut. Ik vreet de laatste tijd als een klein meisje, waardeloos.
Ga nog een eindsprint bulk inzetten en kijken wat voor gains ik er nog uit kan halen. Merk het vandaag meteen al, voel me meteen wat voller en sterker. Voor de cut wil ik gaan zeker nog eens maxen.
Ik til iedere dag in elk geval een klein meisje.
Top advies.

Thnx voor tipz.Volgens mij ligt je barbell te laag en sta je wat te smal voor je bouw. Elke training opwarmen met wall squats en je diepte + goodmorning probleem is binnen no time over.
De mp techniek begrijp ik niet. Zie niet in waarom je dit moedwillig zou willen doen als je weet dat je vrij blessuregevoelig bent.
Voor de rest tof om te zien dat er weer eens interessante pr's lijken te komen, met die 3x120 zou er binnenkort weleens een nieuw 1rm in kunnen zitten?
Oh, dit is trouwens grappig: http://crymyip.com/
Thnx
Eten gaat nu goed.

Thnx nog te zwak maar begin het langzaam leuk te vinden. Heb er altijd een haat-haat relatie mee gehad.

Dank
Ik begrijp het niet omdat het volgens mij iets is wat werkt met facebook en dat gebruik ik niet.Laatste was geen tip
Die zag ik toevallig terwijl ik bezig was met mijn reply. Ik moest er persoonlijk flink hard om lachen, dus ik dacht; "sharing = caring".

Deads een dubbel gevoel, ik wil meer maar een verbetering van techniek is nu ff belangrijker.
Ik deed ze laatst wat zwaarder maar ik zak nu dieper. Omdat ik 'cheat' op mijn OH press moet ik deze wel goed uitvoeren om mijn schouders te trainen.