AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je lift ook als een klein meisje... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.902
Ik lift inderdaad kleine meisjes... uhhh :fluit::twitch:

Samen met Robke in z'n busje zeker?

Nog 2,5 maand tot ik ga starten met mijn cut. Ik vreet de laatste tijd als een klein meisje, waardeloos.
Ga nog een eindsprint bulk inzetten en kijken wat voor gains ik er nog uit kan halen. Merk het vandaag meteen al, voel me meteen wat voller en sterker. Voor de cut wil ik gaan zeker nog eens maxen.

Meer blowen, burgerlul. Krijg je trek van!

• #10.905
Samen met Robke in z'n busje zeker?
Ik til iedere dag in elk geval een klein meisje.
Meer blowen, burgerlul. Krijg je trek van!
Top advies. :o
Nee gewoon meer mee bezig zijn, ik ben soms te lui om te eten. :o

#Standing long jumps
1 x 5 0,93m
1 x 5 1,4m
1 x 3 1,63m
1 x 3 1,86m
1 x 2 2,1m
1 x 2 2,33m
1 x 2 2,33m
1 x 1 2.43m

#Hang clean + jerk (2+1)
40
50
60
70
75
80
85

#Front squat
40 x 3
50 x 3
63.5 x 3
73.5 x 3
81.5 x 3
90 x 3
97.5 x 3
105.5 x 3 PR

#Barbell curl
35 x 8
40 x 8
45 x 8
45 x 8
45 x 8

#Side raise
12 x 8
14 x 8
16 x 5 PR

#Ab wheel (standing)
79 x 5 - 25kg support
79 x 4 - 25kg support
79 x 4 - 25kg support

Fijne train. Beter dan afgelopen donderdag. Besloten om intensiteit en volume dagen om te gooien. Vandaag dus een intensiteitsdag.

Volgens mij ligt je barbell te laag en sta je wat te smal voor je bouw. Elke training opwarmen met wall squats en je diepte + goodmorning probleem is binnen no time over.

De mp techniek begrijp ik niet. Zie niet in waarom je dit moedwillig zou willen doen als je weet dat je vrij blessuregevoelig bent.

Voor de rest tof om te zien dat er weer eens interessante pr's lijken te komen, met die 3x120 zou er binnenkort weleens een nieuw 1rm in kunnen zitten?

Oh, dit is trouwens grappig: http://crymyip.com/

nette tren chicky

Netjes ecto, en ga eens normaal eten man!!

Nette FSQ

• #10.910
Volgens mij ligt je barbell te laag en sta je wat te smal voor je bouw. Elke training opwarmen met wall squats en je diepte + goodmorning probleem is binnen no time over.

De mp techniek begrijp ik niet. Zie niet in waarom je dit moedwillig zou willen doen als je weet dat je vrij blessuregevoelig bent.

Voor de rest tof om te zien dat er weer eens interessante pr's lijken te komen, met die 3x120 zou er binnenkort weleens een nieuw 1rm in kunnen zitten?

Oh, dit is trouwens grappig: http://crymyip.com/
Thnx voor tipz.
Laatste begrijp ik niet zo goed.
Thnx
Netjes ecto, en ga eens normaal eten man!!
Eten gaat nu goed. :eatmeat::flexbiceps:
Thnx nog te zwak maar begin het langzaam leuk te vinden. Heb er altijd een haat-haat relatie mee gehad.

#Bench Press
80 x 5
88 x 5
96.5 x 5
105 x 5
113.5 x 4 PR

#Deadlift
125 x 5
138 x 5
151 x 5
165 x 5
178 x 3 :o

#Seated db press
26 x 8
28 x 8
28 x 8

#Pull up
105 x 8
105 x 8
105 x 8

#Dumbbell curl
20 x 8
22 x 8
22 x 8

#Swiss ball planks
1 x 90 90sec
1 x 90 90sec

Bench net de laatste rep niet, toch een pr.
Deads setup iets veranderd, voelt op zich goed maar de liftoff gaat een stuk moeizamer. Het hield bij de laatste set ineens op.

Extra repje op de bank had normaal ook wel moeten lukken, toch?

• #10.912
Met 3x119,5kg zou je dat wel verwachten. Ik druk pr's dan kan je de gewichten niet normaal noemen.
Voeding is goed en voel me sterk. Gewoon door bouwen.

nice bench

• #10.915
  • #10.916
Sportmassage gehad, duidelijke verbetering merkbaar. Bij rechter bil spieren zat nog wat spanning. Linker kuit zat ook nog spierknoop maar ook daar minder heftig. Spierknopen in rechter quadriceps zijn helemaal verdwenen wat natuurlijk nice is. Psaos heb ik helemaal geen last meer van, voelt soepel.

Alleen onder mijn rechter schouderblad zit nog een triggerpoint die best heftig is. Lastige plek voor een fysio om te behandelen. Het zit heel diep waardoor het heel moeilijk is de locatie te bepalen maar de spier is of de infraspinatus (vlgs masseuse) of de rhomboideus (vlgs mij). De infraspinatus is een rotatorcuff spier dus dat zou op een onbalans in de schouder kunnen duiden. De rhomboideus zit vast aan de bovenste wervels en schouderblad. Functie van de spier is het schouderblad naar achter te brengen. Ik voel na de massage nu duidelijk dit plekje wanneer ik mijn schouderblad naar achter breng (lock deadlift beweging). Ook is dit laatste duidelijk verklaarbaar als je kijkt naar de klachten die ik had bij lumbar stabilisatie.

Zal nog een afspraak maken bij de fysio voor deze laatste ongemakken.

mooie bank - deads ook niet verkeerd

die seated DB presses zijn ook niet verkeerd kerel

• #10.919
DB presses onder de 30kg tellen niet als werkset... :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven