XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
20% vet in mijn reet, verder ben ik een super lean massa machine :D!

10e1p4i.jpg

Mooie squat techniek trouwens :D (zou ze les geven?)... alleen die hakken staan mij niet zo.
Oehh likey likey :meal: :p

wat heb zij in dur reet late spuite joh xD

of komt dat door haar string

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
Idd zal haar maar weg halen jullie mannen zijn ook zo makkelijk afgeleid :D

Nice ass maar vermoed wel nep tegenwoordig kan dat tog ook?
Sorry voor het offtopic trouwens MC

• #1.146
Even weer ontopic... aangezien het komende schema op kracht is gericht wil toch een aantal doelen stellen.

Ik weet totaal niet waar mijn singels liggen maar volgens de tabellen zouden deze als volgt zijn:

Squat
5x130kg
1x150kg (147,8kg)
Bench
4x100kg
1x110kg (110,4kg)
Incline press
4x85kg
1x95kg (93,8kg)
BOR
4x85
1x95 (93,8kg)
Pendlay
---
Deads
5x140kg
1x160kg (159,8kg)
Rack pull
---
MP
6x50kg
1x60kg (58,6kg)
Chin
5x103kg
1x115kg (117,1kg)

Ben dus erg benieuwd of deze tabellen juist zijn, de eerste week ff rustig testen en 2e week proberen deze gewichten te bereiken. Hierna wil ik echte progressie boeken.

Ben benieuwd of mijn doelen rieel zijn.

Squat
+15kg
1x165kg
Bench
+10kg
1x120kg
Incline press
+10kg
1x105kg
BOR
+5kg
1x100kg
Pendlay
1x105kg
Deads
+15kg
1x175kg
Rack pull
1x210kg
MP
+7,5kg
1x67,5kg
Chin
+15kg
1x130kg

Zou ik dit halen dan ga ik op de grote 3 van 375kg naar 460kg... zou erg mooi zijn :D.

Even weer ontopic... aangezien het komende schema op kracht is gericht wil toch een aantal doelen stellen.

Ik weet totaal niet waar mijn singels liggen maar volgens de tabellen zouden deze als volgt zijn:

Squat
5x130kg
1x150kg (147,8kg)
Bench
4x100kg
1x110kg (110,4kg)
Incline press
4x85kg
1x95kg (93,8kg)
BOR
4x85
1x95 (93,8kg)
Pendlay
---
Deads
5x140kg
1x160kg (159,8kg)
Rack pull
---
MP
6x50kg
1x60kg (58,6kg)
Chin
5x103kg
1x115kg (117,1kg)

Ben dus erg benieuwd of deze tabellen juist zijn, de eerste week ff rustig testen en 2e week proberen deze gewichten te bereiken. Hierna wil ik echte progressie boeken.

Ben benieuwd of mijn doelen rieel zijn.

Squat
+15kg
1x165kg
Bench
+10kg
1x120kg
Incline press
+10kg
1x105kg
BOR
+5kg
1x100kg
Pendlay
1x105kg
Deads
+15kg
1x175kg
Rack pull
1x210kg
MP
+7,5kg
1x67,5kg
Chin
+15kg
1x130kg

Zou ik dit halen dan ga ik op de grote 3 van 375kg naar 460kg... zou erg mooi zijn :D.

Nette stats, en goede doelen! Je doelen zijn zeer reëel.. dat gaat jouw zeker wel lukken maat!

Ik vind je stats nu al heel netjes hoor.. goed bezig! Ben benieuwd hoe je fysiek er nu bij staat.. Je hebt alles verwijderd zag ik.. vanwege al het gezanik.. Hoe sta je er nu bij?

Wat is een Pendlay Row btw??

dat je de bb weer helemaal op de grond laat droppen ;) Zal morgen ook is wat doelen op papier zetten :D

• #1.149
Nette stats, en goede doelen! Je doelen zijn zeer reëel.. dat gaat jouw zeker wel lukken maat!

Ik vind je stats nu al heel netjes hoor.. goed bezig! Ben benieuwd hoe je fysiek er nu bij staat.. Je hebt alles verwijderd zag ik.. vanwege al het gezanik.. Hoe sta je er nu bij?

Wat is een Pendlay Row btw??
Thnx Marrkos, maar wil betere stats. Hoop dat ik mijn doelen waar kan maken, ga erg mijn best doen!!!!!

Bij een pendlay leg je het gewicht dood neer zoals bij de deadlift. Je bovenlichaam is veel horizontaler bij deze uitvoering hoewel ik mijn BOR ook vrij horizontaal uitvoer.

Mijn huidig fysiek ga ik niet posten oude foto's staan in mijn profiel... zijn alleen zichtbaar voor maten ;)

Thnx Marrkos, maar wil betere stats. Hoop dat ik mijn doelen waar kan maken, ga erg mijn best doen!!!!!

Bij een pendlay leg je het gewicht dood neer zoals bij de deadlift. Je bovenlichaam is veel horizontaler bij deze uitvoering hoewel ik mijn BOR ook vrij horizontaal uitvoer.

Mijn huidig fysiek ga ik niet posten oude foto's staan in mijn profiel... zijn alleen zichtbaar voor maten ;)

Ja ik sta in je vriendenlijst, en ik zie d'r maar eentje!

Owkee.. dan doe ik dus al die tijd al de Pendlay row :D :D :D, ik dacht dat het bij BOR niet uit maakt of je 'm neerlegt op de grond of niet..

• #1.151
Dan kijk je verkeerd, niet in de gallerij kijken maar in mijn publieke profiel. Daar kan iedereen in ieder geval 3 foto's zien (oude).

Ahaaa! Kijk, ik heb ze gevonden..

Hoe lang is dat geleden? Daar valt je BF wel mee toch?

V-shape is wel netjes, armen en schouders wat minder.. K snap niet waarom iedereen je zo de grond er over in trapt.. ik heb veel ergere figuren gezien hier haha

V-shape is wel netjes, armen en schouders wat minder.. K snap niet waarom iedereen je zo de grond er over in trapt.. ik heb veel ergere figuren gezien hier haha

nou nou nou zo kan die wel weer :D anders loopt die straks heel de tijd shirtloos in de gym. Dat willen we niet :roflol:

Ja was wel een inkoppertje:P

• #1.157

Armen, borst en schouders zijn goed vooruit gegaan de laatste tijd.

Mossad is gewoon aan het ****en omdat hij het niet kan hebben dat hij een logban heeft gekregen. Dan kun je niet meer objectief kijken en is alles wat je zegt of hoe je eruit ziet slecht.

Foto's zijn alweer bijna 3 maanden geleden dus...
Alleen Rooke weet hoe ik er momenteel bijsta. Bij het spotten van de squat verdwijnt hij helemaal achter mij :D (joke maatje)

Naja.. als je 102kg weegt.. zul je iig niet klein zijn:P helemaal als je 194 weegt..

Wat is je BF%

op massa haal ik je toch niet meer in :D

Massa is overigens goed verdeeld ! en niet zoals bij mij met die back-front verhouding :roflol:

Dames.. ik moet morgen weer presteren in de sportschool.. Bakje kwark, zink, en ik ga lekker slapen!

Tot morgen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven