- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That's the spirit.Begrijp dat je bedoelingen niet slecht zijn je wilt alleen maar helpen. Maar het verhaal van Rippetoe geeft een indruk alsof mijn squats niet juist worden uitgevoerd en of ik excuses zoek.
Als ik nou al jaren squat en deadlift dan geef ik jou en Rippetoe zeker gelijk maar ik ben pas weer sinds kort bezig dus ik moet geduld hebben. Komt allemaal goed![]()

Goede training mc, maar ben jij ondertussen weer van training veranderd?
komt mss door je broek want huid op huid kan geen schaafplek geven 
FB3: 10 april
deload 50-60%
Buik
crunches
2x50reps
side crunches
2x50reps
Regular deadlift
10x70kg
8x80kg
Bb incline press
10x40kg
8x45kg
Cross bench pull-over
10x18kg
8x20kg
Incline db curl
10x12g
8x13kg
Overhead cable extension
20x30kg
15x35kg
Calf raises
15x50kg
12x60kg
Cardio
Hardlopen 10min 1,86km PR
Heerlijk die cardio om de boel af te sluiten. Een nadeel, omdat mijn benen dikker zijn geworden schuren ze tegen elkaar aan. Als je gaat rennen is dat wat minder, had gewoon een schaafwond aan de binnenzijde. Hebben jullie daar ook last van?

dit is zn rustperiode voordat we aan PL beginnen.
Btw chick vreemd dat je daar last van hebt johkomt mss door je broek want huid op huid kan geen schaafplek geven
![]()

maarja jullie als big ass mofo['s

Lijkt misschien zo maar dit is mijn fullbody deload. Beetje als jou bridge periode minder intensief trainen. Enige wat is toegevoegd is de cardio.Goede training mc, maar ben jij ondertussen weer van training veranderd?
Had wel een andere broek aan dus zou kunnen.dit is zn rustperiode voordat we aan PL beginnen.
Btw chick vreemd dat je daar last van hebt johkomt mss door je broek want huid op huid kan geen schaafplek geven
![]()
100? Maak je school af sniper
zijn 200 crunches en die doe ik bijna iedere training.Kijk babyolie etc etc goeie tip... volgens mij houden de vrouwtjes van die luchtjes dus ik zal flink wat tussen mijn benen smerenJa daar heb ik ook last van.. Vooral als het warm weer is, en k heb de hele dag gelopen en druk bezig geweest.. dan heb k echt een schuurplek
Gewoon babyolie, vaseline, bodylotion ofzo gebruiken
goede training trouwens..

Als je dat maar niet vergeetbij mij ligt het dan altijd aan de broekmaarja jullie als big ass mofo['s
![]()

bij mij ligt het dan altijd aan de broekmaarja jullie als big ass mofo['s
![]()

Vandaar dat we nog nauwelijks spiermassa zien... het zit er wel maar komt gewoon niet door die dikke huid van je heen.nee dan heb ik waarschijnlijk gewoon dikke olifanten huid
Ik pas nagenoeg geen enkele broek fatsoenlijk op mn dijbenen

Vandaar dat we nog nauwelijks spiermassa zien... het zit er wel maar komt gewoon niet door die dikke huid van je heen.![]()
![]()
![]()
![]()