- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou nou nou zo kan die wel weeranders loopt die straks heel de tijd shirtloos in de gym. Dat willen we niet
![]()
nou nou nou zo kan die wel weeranders loopt die straks heel de tijd shirtloos in de gym. Dat willen we niet
![]()
Even weer ontopic... aangezien het komende schema op kracht is gericht wil toch een aantal doelen stellen.
Ik weet totaal niet waar mijn singels liggen maar volgens de tabellen zouden deze als volgt zijn:
Squat
5x130kg
1x150kg (147,8kg)
Bench
4x100kg
1x110kg (110,4kg)
Incline press
4x85kg
1x95kg (93,8kg)
BOR
4x85
1x95 (93,8kg)
Pendlay
---
Deads
5x140kg
1x160kg (159,8kg)
Rack pull
---
MP
6x50kg
1x60kg (58,6kg)
Chin
5x103kg
1x115kg (117,1kg)
Ben dus erg benieuwd of deze tabellen juist zijn, de eerste week ff rustig testen en 2e week proberen deze gewichten te bereiken. Hierna wil ik echte progressie boeken.
Ben benieuwd of mijn doelen rieel zijn.
Squat
+15kg
1x165kg
Bench
+10kg
1x120kg
Incline press
+10kg
1x105kg
BOR
+5kg
1x100kg
Pendlay
1x105kg
Deads
+15kg
1x175kg
Rack pull
1x210kg
MP
+7,5kg
1x67,5kg
Chin
+15kg
1x130kg
Zou ik dit halen dan ga ik op de grote 3 van 375kg naar 460kg... zou erg mooi zijn.
ehhhh - doelen zijn goed , staar je alleen niet op blind - de gewichten zijn denk ik reeel - squats vind ik erg zwaar , maar goed jij kan het op dit ogenblik het beste inschatten - Weet dat de verhouding niet helemaal top is. Maar dat is nou eenmaal hoe die er momenteel voorstaat. Verschil tussen de squat en deads is momenteel 10kg bij gelijke reps.ik schaam mij diep , had ik nog niet gelezenehhhh - doelen zijn goed , staar je alleen niet op blind - de gewichten zijn denk ik reeel - squats vind ik erg zwaar , maar goed jij kan het op dit ogenblik het beste inschatten -
je verhouding squat - deadlift is niet goed - dat verschil moet groter zijn
je deads moeten omhoog , of je moet je squat bijstellen denk ik
Heb je gelijk in.
Heb die quater squats van Remco gezien dat is zeker niet hoe ik ze uitvoer.de mensen die er verstand van hebben zeggen altijd dat je dan wat dieper moet zakken op de squat , maar het kan zijn dat het bij jou andersom is , remco is daar ook een vb van - zware squats , terwijl zijn deads ook zwaar zijn maar toch een stuk lichter

Begrijp dat je bedoelingen niet slecht zijn je wilt alleen maar helpen. Maar het verhaal van Rippetoe geeft een indruk alsof mijn squats niet juist worden uitgevoerd en of ik excuses zoek.
Als ik nou al jaren squat en deadlift dan geef ik jou en Rippetoe zeker gelijk maar ik ben pas weer sinds kort bezig dus ik moet geduld hebben. Komt allemaal goed![]()