SlettieBettie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 219
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Ze werken inderdaad niet. Maar in balans brengen van de spieren rondom je heupgewricht zal wel de problemen oplossen en daar werk ik nu hard aan.Welke tent was dat? Volgende keer enthousiast vragen of je mee mag doen en dan vol laden met gewichten als je aan de beurt bent, lost het zichzelf wel op.Vandaag mijn abonnement opgezegd. Stond een huppelkutje in het squatrek 5 minuten naar haar telefoon te kijken (niet trainen). Ik wilde graag gaan squatten maar haar biceps curls en barbell rows moesten in dat rek gedaan worden, ik moest maar wat anders gaan doen, lol. Ik ben omgedraaid naar de balie gelopen en een uitschrijf formulier ingevuld. Personeel vond het ook normaal dat je in een squat rek biceps curls doet.
Ga dus voortaan in mijn mancave trainen!
De multifidi heeft een stabiliserende functie van je wervelkolom. Het zijn een van de kernspieren in je lichaam die samen je romp stabiliseren. Je kunt volgens mij geen plank doen waarbij je de diepe buikspieren kunt isoleren en de multifidi ontlast.
Ik denk dat ik hierbij wat meer geduld moet hebben en via dry-needling sessies eerst deze spieren moet laten ontspannen (triggerpoints volledig verwijderen) voordat ik ze weer kan gaan trainen.
In het filmpje van Alan Thrall geeft hij hier een voorbeeld van wat betrekking heeft op je hamstrings en onderrug (anterior pelvic tilt). Laat dit nu net ook mijn probleem zijn bij mijn bekken. Hier adviseert hij voor het trainen van je hamstrings je te richten op het isoleren van je hamstrings om te voorkomen dat je onderrug weer terug in de verkramping schiet.
Vanaf 8:05
Zie het nu, vacuüms uitvoeren voor de buik. Ga dat maar eens doen dan.![]()

. Het herstel is duidelijk in een stroomversnelling terecht gekomen. Gouden vent die huidige fysiotherapeut van mij. De enige die het voor elkaar heeft gekregen dat mijn onderrug en bekken ellende is verdwenen. Enige wat nog rest zijn de verklevingen in mijn duim, onderarm en multifidi t.p.v. mijn bovenrug. Er is veel gebeurd de afgelopen maanden.Was fit4free. Ik heb er het geduld niet meer voor en je mag je sporttas ook niet meer meenemen in de gym. Moet er dan met minimaal 10 losse spullen (waterfles, handdoek, riem, slingshot, fat gripz, power bands, magnesium, triggerpoint ballen, wrist wraps, mp3 speler, sleutels, sportpas etc.) in mijn handen rondlopen.Welke tent was dat? Volgende keer enthousiast vragen of je mee mag doen en dan vol laden met gewichten als je aan de beurt bent, lost het zichzelf wel op.
Ik had laatst zo'n gladjakker die vroeg of ik even mijn bankje wilde verplaatsen (zodat hij zijn triceps beter kon zien oppompen tijdens zijn pushdowns). Ik heb hem vriendelijk uitgelachen en aangeraden zijn setjes te timen tussen de mijne.
Het is af en toe even tot tien tellen, maar sportschool is wel lekker tussen de thuistrainingen door.
Die dingen deed ik ook al jaren en toch hielp het toen niet (nu wel), problemen werden steeds erger. Helaas moet je de juiste stappen in de juiste volgorde doorlopen om de weg omhoog terug te vinden. Maar zeker handig als prehab te doen.Ik ben een textbook apt-geval: zeer holle rug, uitstekende buik. Klachten vallen mee, mits ik beweeg (train). Wel grappig dat ik alle aanbevelingen in het filmpje herken, zonder me er ooit in verdiept te hebben: het zijn mijn favoriete stretches en ghr + ab roller hebben de afgelopen maanden een belangrijke plaats gehad in mijn training.
Dit is de cursus die hij heeft gevolgd, Mylogenics. Noemen het reflexpunten volgens mij.Hoe heet de techniek omtrent drukpunten trouwens? Kan er niets over vinden.