Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik merk dat het het bijhouden van je trainingen super werkt. Ik ben ook een van de weinigen die met een blocnote door de gym loopt om mijn prestaties te verbeteren. Het trainen met PR's werkt ook echt super, je wilt steeds meer steeds beter. :D

Naar mate ik verder komt merk ik dat het lastig is je PR's overzichtelijk te houden, terug je log induiken om te vergelijken wordt steeds complexer. Ik heb nu een schema gemaakt in excel om zo heel eenvoudig mijn prestaties met elkaar te vergelijken. Het is maar een heel simpel model en kan waarschijnlijk altijd beter... misschien nog wel met een grafiek erbij. Ik kan het bestand hier helaas niet uploaden omdat wij geen rechten hebben in trainingsdagboeken iets te uploaden. Wie interesse heeft kan deze downloaden in mijn 15kg in 3 maanden topic. http://forum.dutchbodybuilding.com/...nder-stero-den-189801/index6.html#post3397399

Merk dat minder setjes en mij goed bevalt. Ik kan veel meer kracht kwijt en kan daardoor met een goede houding zwaardere gewichten gebruiken.

Verder thnx iedereen voor support :D, helemaal top.
Voelt lekker he? zo een pomp in je onderarmen.
Onderarmen is zeker lekker om te doen. Zodra ik het gewicht los laat na een setje lijkt het alsof ze in brand staan... wat een heerlijke pijn, hehehe.
complete schouder-training , my kind of training
De schoudertraining is nog net niet helemaal compleet omdat ik niet de achterkant los train. Omdat ik heel zwaar lat-pulls doe pak je de achterkant schouders ook mee, zeker als je de front versie doet. Mijn achterkant schouders lopen voor op de zijkant en voorkant... vandaar.
Goede schoudertraining; de side raises, doe je die met 1 hand of met 2 handen??? En dan de onderarmen lekker gevoel is dat he. Top man.:D
Side raises doe ik staand en met 2 handen tegelijk. Misschien eens goed om deze zittend te doen.

Laatst bewerkt:
Zondag: Schema D: Benen

Buik
crunches 50reps
hanging leg raises 15reps

Benen
parallel squat
12x80kg PR
10x90kg PR
7x100kg PR
6x110kg PR

leg extension
12x60kg PR
10x70kg PR
7x80kg PR

leg curl
12x40kg
10x45kg PR
6x50kg PR

calf raises
12x60kg PR
10x70kg PR
9x80kg PR
6x80kg

Weer eens te laat op de sportschool... wat ben ik in het weekend ook een luie hond. :zzz: Buik snel snel moeten doen en leg press ging niet meer, jammer.

nette squats :cool:
spijtig van de leg press :D

Zondag: Schema D: Benen

Buik
crunches 50reps
hanging leg raises 15reps

Benen
parallel squat
12x80kg PR
10x90kg PR
7x100kg PR
6x110kg PR

leg extension
12x60kg PR
10x70kg PR
7x80kg PR

leg curl
12x40kg
10x45kg PR
6x50kg PR

calf raises
12x60kg PR
10x70kg PR
9x80kg PR
6x80kg

Weer eens te laat op de sportschool... wat ben ik in het weekend ook een luie hond. :zzz: Buik snel snel moeten doen en leg press ging niet meer, jammer.

Lekkere volle beentraining mc. Kwam zelf ook 2x om 10.00 mijn bed uit.
Voelt anders als 5.00 uur.:D

Thnx jongens, ja geen tijd meer voor de leg press. Uitslapen is toch lekker he, kwam er vandaag pas om 11:15 uit. In de ochtend gaat trainen ook lastiger... ben echt een diesel. Toch ben ik blij met de prestaties en dat terwijl ik nu al ongeveer 2 weken zonder een spotter train.

He maatje!

Fantastische benentraining...toch goed voor de zondag..

Thanks voor je adviezen op mij log dat stel ik heel erg op prijs!

Waarom adviseer je trouwens om bij mij wel de leg press weg te laten vanwege de hoeveelheid oefeningen? Ik zie bij jou wel de squats en dat je ook graag erbij zou willen legpressen?

Groeten,
SgTmoSSad

O ja die onderarmen! Echt fantastisch...ik ga ze ook toevoegen in mijn schema.

He maatje!

Fantastische benentraining...toch goed voor de zondag..

Thanks voor je adviezen op mij log dat stel ik heel erg op prijs!

Waarom adviseer je trouwens om bij mij wel de leg press weg te laten vanwege de hoeveelheid oefeningen? Ik zie bij jou wel de squats en dat je ook graag erbij zou willen legpressen?

Groeten,
SgTmoSSad
Thnx Mossad, zie dat ook jij erg gemotiveerd bent... helemaal top.

Ik doe de press altijd om mijn training af te sluiten, zie vorige trainingen. Het is geen basis oefening waar ik mij op focus maar om nog ff mijn benen na de training extra te shockeren, vandaar dat het gewicht ook niet hoog is (geen kracht meer voor :D).
Zag dat jij na de squat de press wilde doen en daarna nog eens de lunges, dat is erg heftig. Lunges zijn in mijn ogen beter om te doen dan de press. De lunges zitten er bij mij nu niet in maar zodra ik het schema ga veranderen komt die er zeker in.

En die onderarmen pak ik omdat ze bij mij te langzaam willen groeien. Daarnaast merk ik dat zwakke onderarmen een probleem zijn als ik zwaar mijn rug wil trainen (grip).

Laatst bewerkt:
toch getraind , en dat is belangrijk

Normaal gesproken mogen jullie van mij op maandag een lekkere training verwachten... maar vandaag niet. Heb flinke spierpijn in mijn benen en merk dat er wat spanning op mijn knieen staat.
Daar ik sinds kort de deadlift doe merk ik dat dit voor problemen kan zorgen en daardoor niet optimaal kan presteren. Ff 1 dagje extra rust en dan ga ik dinsdag weer knallen. :D

nice squats!

goed bezig met al die PR's, zit je aan de dope ofzo ;)

nice squats!

goed bezig met al die PR's, zit je aan de dope ofzo ;)
Hahaha gaat idd erg super. Sinds dat ik mijn schema bijhoud en met een blocnote erbij al mijn oude PR's moet verbreken. Eigenlijk moet iedereen minimaal een aantal PR's verbreken om vooruit te gaan. Is het niet met het gewicht dan is het met de reps.

Heb wel eerder flink aan BB gedaan... ruim 6 jaar (als het niet meer is). Woog ooit 99 kg 10% (bijna 10kg minder vet dan ik nu heb). Dat is nog ver weg. Denk dat ik ook hard vooruit ga vanwege spiergeheugen.

Edit: supp helpen ook dat is zeker.

goed getraind gisteren, netjes die pr op squat!
nog progressie gemaakt in gewicht dan hoe zit het met de 15kg op 3 maanden?
grtz ;)

Ff een dagje rust? Dat kan zomaar niet!:rolleyes::rolleyes:

Vandaag weer lekkker knallen als een beet...en veel en schoon vreten..

goed getraind gisteren, netjes die pr op squat!
nog progressie gemaakt in gewicht dan hoe zit het met de 15kg op 3 maanden?
grtz ;)
Thnx Herkuul, vraag me ook af waar de grens bij de squat zit.
Gewicht gaat nog steeds langzaam vooruit, weer 2kg erbij in 3 weken. Zit nu op 8kg in 2 maanden, gaat nog lastig worden om nog 7kg in 1 maand te gaan scoren. Maar tot nu toe mag ik niet klagen:p.
Ff een dagje rust? Dat kan zomaar niet!:rolleyes::rolleyes:

Vandaag weer lekkker knallen als een beet...en veel en schoon vreten..
Rusten.??? Wat is dat?:headbang::yell::roflol: Je gaat lekker vriend. Rust maar lekker en dan weer knallen.:wl::meal:
Hahaha, super jongens... normaal ben ik mr. pushy maar jullie kunnen er ook wat van. Kan ik zeker waarderen :D.
Vandaag ga ik zeker knallen, lekker de rug doen. Kijken wat ik met de deadlift kan scoren, die ga ik eens als eerste doen. Ook ga ik weer eens voor het eerst proberen te chinnen (genoeg lat pulls gedaan ;)).

Dinsdag: schema A Rug/Borst
Voor de trouwe fans weer een update :p

Buik
Hanging leg raises
20 reps
15 reps

Rug
sumo deadlift
12x70kg PR
10x90kg PR
7x100kg PR

chins (nieuw)
5xbw
3xbw
3xbw

cable row
12x60kg
7x70kg PR
6x70kg

Borst
barbell incline press
12x60kg
7x70kg PR
6x70kg

dumbbell bench press
10x20kg
7x20kg

parallel dippen (breed)
9xbw PR
6xbw

bw=96kg

Yes yes, eindelijk lekker die deadlift gedaan... voel hem echt bruut. Heb deadlift in mijn schema naar voren getrokken, rug moet namelijk meer dikte krijgen.
Voor het eerst weer eens lekker gechint en ging super. Heel clean getrokken zonder met het lichaam te gooien, heel blij mee. Is nieuw dus hier nog geen PR's.

Ook iets meer power voor de borst, incline gaat echt super. Daarna was de borst echt leeg bij db press. Echt onverklaarbaar waren de dips waar ik veel power uit haalde, onderkant borst is bij mij ook heel sterk (bijna 100kg drukken :D).

Laatst bewerkt:
Whoow Sterke DL, Krijg nu al pijn in mn rug ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven