- Waardering
- 3.522
Ik merk dat het het bijhouden van je trainingen super werkt. Ik ben ook een van de weinigen die met een blocnote door de gym loopt om mijn prestaties te verbeteren. Het trainen met PR's werkt ook echt super, je wilt steeds meer steeds beter. 
Naar mate ik verder komt merk ik dat het lastig is je PR's overzichtelijk te houden, terug je log induiken om te vergelijken wordt steeds complexer. Ik heb nu een schema gemaakt in excel om zo heel eenvoudig mijn prestaties met elkaar te vergelijken. Het is maar een heel simpel model en kan waarschijnlijk altijd beter... misschien nog wel met een grafiek erbij. Ik kan het bestand hier helaas niet uploaden omdat wij geen rechten hebben in trainingsdagboeken iets te uploaden. Wie interesse heeft kan deze downloaden in mijn 15kg in 3 maanden topic. http://forum.dutchbodybuilding.com/...nder-stero-den-189801/index6.html#post3397399
Merk dat minder setjes en mij goed bevalt. Ik kan veel meer kracht kwijt en kan daardoor met een goede houding zwaardere gewichten gebruiken.
Verder thnx iedereen voor support
, helemaal top.

Naar mate ik verder komt merk ik dat het lastig is je PR's overzichtelijk te houden, terug je log induiken om te vergelijken wordt steeds complexer. Ik heb nu een schema gemaakt in excel om zo heel eenvoudig mijn prestaties met elkaar te vergelijken. Het is maar een heel simpel model en kan waarschijnlijk altijd beter... misschien nog wel met een grafiek erbij. Ik kan het bestand hier helaas niet uploaden omdat wij geen rechten hebben in trainingsdagboeken iets te uploaden. Wie interesse heeft kan deze downloaden in mijn 15kg in 3 maanden topic. http://forum.dutchbodybuilding.com/...nder-stero-den-189801/index6.html#post3397399
Merk dat minder setjes en mij goed bevalt. Ik kan veel meer kracht kwijt en kan daardoor met een goede houding zwaardere gewichten gebruiken.
Verder thnx iedereen voor support
, helemaal top.Onderarmen is zeker lekker om te doen. Zodra ik het gewicht los laat na een setje lijkt het alsof ze in brand staan... wat een heerlijke pijn, hehehe.
De schoudertraining is nog net niet helemaal compleet omdat ik niet de achterkant los train. Omdat ik heel zwaar lat-pulls doe pak je de achterkant schouders ook mee, zeker als je de front versie doet. Mijn achterkant schouders lopen voor op de zijkant en voorkant... vandaar.
Side raises doe ik staand en met 2 handen tegelijk. Misschien eens goed om deze zittend te doen.Goede schoudertraining; de side raises, doe je die met 1 hand of met 2 handenEn dan de onderarmen lekker gevoel is dat he. Top man.
![]()
Laatst bewerkt:

En dan de onderarmen lekker gevoel is dat he. Top man.
Buik snel snel moeten doen en leg press ging niet meer, jammer.

Je gaat lekker vriend. Rust maar lekker en dan weer knallen.