g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn zowat de gewichten waarmee ik altijd opwarm.doe je eigenlijk nog een warm up set bij elke oefening of begin je "koud" aan je twee werksets?
ja lach maar.als een opa liep die
Werksets kan je dit imo niet echt noemen...50 en 60% hoewel ik zelf die nieuwe squat wel ervaarde als werkset.
Ff rustig aan voordat ik helemaal los ga... over 1 week.Hoe voelt dat chick om je zo in te moeten houden?
Nieuwe squat rooke??
Food for the brain maat!meneer had weer is eeen boekje gelezen , dus ja nieuwe squat. Chick ook...daar kwam die met cardio ook achter hahahahaha.
Deload is gewoon k*t voor je training joh....t voelt echt alsof je niets aan het doen bent.
Was best goed te doen, geen last van mijn knieën, slimme gast die rippetoe.
Zijn fullsquats hoe ze uitgevoerd dienen te worden... volgen mr. rippetoe.Zie daar niet echt een voordeel in tegenover fullsquat eerlijk gezegd.
correct me if i'm wrong
Dan zijn we er toch? En je reet hoeft echt niet de grond te raken voor de fulls, ligt eraan hoe diep je komt. Is bij ieder mens anders.Bij een fullsquat druk je zowiezo je knieën naar buiten anders kom je nooit met je reet op de grond![]()
Jaa weet ik wel, maar je snapt wat ik bedoelDan zijn we er toch? En je reet hoeft echt niet de grond te raken voor de fulls, ligt eraan hoe diep je komt. Is bij ieder mens anders.

The combined effects of increased lung (intra-thoracic) pressure, intra-abdominal pressure
produced by abdominal muscle contraction, and spinal erector contraction on spinal stability during loading.
The Valsalva maneuver increases the ability to produce this pressure and stability. Exhalation during heavy
efforts prevents the development of sufficient pressure to stabilize the spine. At minimum, a vocalization should
be performed during each rep, which ensures at least the partial closure of the glottis and the maintenance of
some increased pressure during the effort. Best is a big, held breath during a heavy effort.
In het boek van rippetoe staat ook een stuk over de ademhaling. Nu zegt hij dat je niet mag uitademen tijdens een rep bij de squat.
Van nature deed ik dat bij veel oefeningen echter hebben Rooke en ik er juist er op zitten letten om in te ademen tijdens de negatieve beweging en uit te ademen tijdens een press of pull. Ben toch benieuwd wat voor ademhaling jullie hanteren?
deload ****t je! ik word ook helemaal para...afgezien van het feit dat het zo is(maak m zelf maar ff), voel ik mezelf nu echt een kleine dunne zielige ecto
![]()

Pfff ja maar 2 weken deload is toch best lang.Maar als je die gedachte naast je neerlegt en je jezelf bedenkt welk doel je uiteindelijk bereikt met deload...... Dan word je aut. weer blij denk ik![]()
Daarom moet ik weer lekker voor massa gaan. Dat vet ben ik gelukkig wat kwijt dus mag ik weer lekker gaan bulken.Weet wat je bedoeld dat het ****t met je brains.
Het ene moment denk ik van 'oh er is al veel vet af!' 10 seconden later is het van '**** nog zo dik' en zo gaat het de hele dag door![]()
En een mooie spier ook, vind ik er altijd super uitzien bij bb-ers.