AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie training hoor chickie ;)

Netjes hoor.
Wil je nu elke week pr's gaan scoren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.264
Thnx, was ik weer aan toe! :D

Netjes hoor.
Wil je nu elke week pr's gaan scoren?
Thnx, is wel de bedoeling. Schema is geheel gericht op de 1RM en deze te toppen. Alle setjes ervoor dienen de topset.
Volgende week MOET ie pr gaan zetten. Dit was inkomertje, althans voor chick dan
De squat gaat moeilijk worden aangezien ik nu anders squat. Maar als ik de volgende keer de 135kg doe ben ik al blij... de 140kg blijer! :D

Weinig reps, echt op kracht aan't trainen nu?
Wel serieuse gewichten al.

Edit op een week tijd 5kg bij op squat, denk dat je met 2.5 per week al tevreden mag zijn. :)

Je hebt die 3x 120 in een later setje toch nog ff rechtgezet toch?

Nice PR op bench trouwens! Altijd lekker.

• #1.267
Weinig reps, echt op kracht aan't trainen nu?
Wel serieuse gewichten al.

Edit op een week tijd 5kg bij op squat, denk dat je met 2.5 per week al tevreden mag zijn. :)
Ja ff totaal wat anders. Heb nu een half jaar alleen bodybuilding gedaan dus nu een beetje richting het powerliften voor een korte periode. Ff de spieren shockeren.

Zat eerder op 5x130kg. Die waren minder diep.

Je hebt die 3x 120 in een later setje toch nog ff rechtgezet toch?

Nice PR op bench trouwens! Altijd lekker.
Thnx. Die laatste setjes zijn met wraps, niet al te strak maar toch. Doe ik altijd voor de zekerheid. Wil geen gezeik met mijn knieën.

indeed ... goed bezig hiero

Als je je wraps niet strak omdoet hebben ze imho 0 nut.

Leuk om te zien dat je nu weer voluit gaat knallen;)

• #1.272
Thnx dressed. Ik mag weer... hou nog ff vol he maat!

:D
Als je je wraps niet strak omdoet hebben ze imho 0 nut.
Moet je niet zo zwart wit zien. Je hebt gasten die de wraps zo strak zetten dat het je benen gaat afknellen. Heb ik een tijdje terug gedaan maar dan krijg ik zo'n kramp in mijn kuiten. En hoe strakker hoe meer ze gaan helpen tijdens de squat.

Ze gaan bij mij nu wat minder strak zodat ze minder knellen. Het is niet zo dat ze ieder moment afglijden. Ze supporten mijn knieen gewoon bij de topsets.
Leuk om te zien dat je nu weer voluit gaat knallen;)
Leuk is een understatement! :D

Brute training mc , sterk hoor die full squats , dat beloofd wat . Lekker die bench ook 105 . Tevreden met de uitvoering

• #1.274
Over de bench zeker. Was tot op de borst en zeer langzaam omhoog, maar toch omhoog. De BOR kreeg niet echt een schoonheids prijs, normaal blijf ik horizontaal maar was nu niet mogelijk... achh ja toch getrokken.

Komt door de squat , denk ik de bor dan. Je ziet het zelfs naturel is er een hoop te bereiken , ik krijg al honger , ik doe alles met een bezemsteel . Deloaden met een stok zeg maar

• #1.276
Zelfs op vakantie blijf je bezig. Als je meisje dat maar niet ziet. ;)

Hoe kom je online dan GSM?

Online via gsm ja - ik doe elke avond een training van 5 min . Squats.bor.deadlift.benchpres.milpres.upright rows.bcurls.french pres. Voor elke oef doe ik 50 herh , ik werk ze binnen 5 mim af , alles vóor de pomp he

Ach , alles is met een stok , dus bijna geen gewicht. Welkome afwisseling na een dag strand

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven