g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende week MOET ie pr gaan zetten. Dit was inkomertje, althans voor chick dan
Thnx, was ik weer aan toe!

Thnx, is wel de bedoeling. Schema is geheel gericht op de 1RM en deze te toppen. Alle setjes ervoor dienen de topset.
De squat gaat moeilijk worden aangezien ik nu anders squat. Maar als ik de volgende keer de 135kg doe ben ik al blij... de 140kg blijer!Volgende week MOET ie pr gaan zetten. Dit was inkomertje, althans voor chick dan

Ja ff totaal wat anders. Heb nu een half jaar alleen bodybuilding gedaan dus nu een beetje richting het powerliften voor een korte periode. Ff de spieren shockeren.Weinig reps, echt op kracht aan't trainen nu?
Wel serieuse gewichten al.
Edit op een week tijd 5kg bij op squat, denk dat je met 2.5 per week al tevreden mag zijn.![]()
Thnx. Die laatste setjes zijn met wraps, niet al te strak maar toch. Doe ik altijd voor de zekerheid. Wil geen gezeik met mijn knieën.Je hebt die 3x 120 in een later setje toch nog ff rechtgezet toch?
Nice PR op bench trouwens! Altijd lekker.
Thnx dressed. Ik mag weer... hou nog ff vol he maat!

Moet je niet zo zwart wit zien. Je hebt gasten die de wraps zo strak zetten dat het je benen gaat afknellen. Heb ik een tijdje terug gedaan maar dan krijg ik zo'n kramp in mijn kuiten. En hoe strakker hoe meer ze gaan helpen tijdens de squat.Als je je wraps niet strak omdoet hebben ze imho 0 nut.
Leuk is een understatement!

Online via gsm ja - ik doe elke avond een training van 5 min . Squats.bor.deadlift.benchpres.milpres.upright rows.bcurls.french pres. Voor elke oef doe ik 50 herh , ik werk ze binnen 5 mim af , alles vóor de pomp he