- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je wilde me zien op de compounds - nou dat kan hoor - pr op de deadlift![]()

Komt goed beest.

Wil ik wel blijven doen ja, conditie verbeteren.
Is juist niet op de loopband gekomen. Afgelopen maandag buiten gedaan en echt gesprint, dat deed ik nooit. Zal idd mijn kniebanden flink hebben belast.Hoezo krijg je last van je knieen bij cardio? Je doet toch geen loopband? Dat is echt zwaar klote voor de knieen.
Klopt, daar let ik ook op. Ff niet meer lopen tot het nieuwe schema.Kan idd heftig aankomen. Echt proberen af te rollen bij het lopen, dan heb je er zeker minder last van.![]()
Whahahahahaha, eindelijk klaar met de deload en ik voel me sterk. Ik ga pr's slopen de komende weken!!!!
Eerste week moet ik me nog ff rustig houden en ff aanvoelen, wil geen blessure oplopen in de eerste week.
We zullen zien... wil eerst dit schema eens proberen.Ja wil toch puur voor kracht gaan he?
http://www.bodybuilding.com/fun/david3.htm
is dat dan niet beter om mee te beginnen?
Thnx Loo, heb er mega zin in!at last, the saga continous.
ain't nothing to it but to do it, succes beest.
Thnx GS. Vitamine zon zekerZet hem op mc , ik ben bezig met vitaminen vergaren -

Thnx Monster
Isolatie? Als je mijn laatste training bedoelt dan heb je gelijk... dat is de deload van mijn oud schema. Komende week start de nieuwe.Kan aan mij liggen, maar zie aardig wat isolatie in een "compound" only schema.
Niet dat het erg is, isolatie heeft zo zijn plaats vind ik.
Met jou stats zou je ook prima gaan op een madcow/starr trouwens, lijkt dat je niks?
Succes van de week!