- Waardering
- 1.501
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx beest, idd erg basic but I love it!
De tijd is aangekomen om echt serieus te worden. Met veel succes heb ik mijn vet% omhoog kunnen brengen tot het ideale massa gain percentage van 20%. Was niet makkelijk en ben er ook heel trots op. De basis is er! Nu gaan we door naar de turbo stand om zo snel mogelijk de 110kg massa te halen.
Deze ecto heeft 2kg kipfillet gekocht en heerlijk in de marinade gebakken en in porties van 150gr verdeeld. Deze gaan mee naar het werk als aanvulling op de 16 bammetjes die ik daar wegwerk.
Daarnaast heb ik wat pakken pannekoek meel gekocht en een flinke stapel gebakken. Iedere avond worden er een paar naar binnengewerkt. Heb er tevens wat extra eiwitten aan toegevoegd (aan het deeg) 50gr. hehehe.
Tot slot heb ik 2 potten eiwit tabs gekocht, 500 stuks a 2 gram per tab. Dit om iedere maaltijd snel extra te kunnen voorzien van eiwitten mocht dat wenselijk zijn. 1 pot op mijn werk en 1 thuis!
Gezeik is voorbij en ik ga serieus voor de eiwitten en cleaner bulken! Moet in combinatie met het nieuwe schema een monster worden!!!
En maak DE maaltijd nou ook , zijn veel betere carbs dan al die bammetjes van je 
Was maar de helft van het pak dus op 200gr is 50gr toch redelijk. Beslag moet nog wel werken weet niet wat gebeurt als ik er 100gr bij zou doen.50 gr op een heel beslag ? dat is niet gek veel heEn maak DE maaltijd nou ook , zijn veel betere carbs dan al die bammetjes van je
![]()

ipv 16 bammetjes zou ik toch wat minder bammetjes eten. wissel bv 4 stuks voor 100gram havermout/weetabix en nog eens 4 voor een extra rijst/pasta meal. Daar heb je IMO veel meer aan dan 16 bammetjes, veel te eenzeidig.Was maar de helft van het pak dus op 200gr is 50gr toch redelijk. Beslag moet nog wel werken weet niet wat gebeurt als ik er 100gr bij zou doen.
De maaltijd maakt mijn vrouwtje al iedere dag voor mij... dat zit wel goed. Wil er zeker van zijn dat ik 's ochtends en 's middags voldoende eiwitten binnen krijg. Ik neem al iedere dag 2 shakes als aanvulling van 40gr eiwitten per shake.
Als ik bammetjes eet en eiwitten aanvul komt het helemaal goed... jwz wat voor beest ik al ben. Denk ook aan de vezels en die zitten in brood.
. Idd met chocomelk!

De tijd is aangekomen om echt serieus te worden. Met veel succes heb ik mijn vet% omhoog kunnen brengen tot het ideale massa gain percentage van 20%. Was niet makkelijk en ben er ook heel trots op. De basis is er! Nu gaan we door naar de turbo stand om zo snel mogelijk de 110kg massa te halen.
Deze ecto heeft 2kg kipfillet gekocht en heerlijk in de marinade gebakken en in porties van 150gr verdeeld. Deze gaan mee naar het werk als aanvulling op de 16 bammetjes die ik daar wegwerk.
Daarnaast heb ik wat pakken pannekoek meel gekocht en een flinke stapel gebakken. Iedere avond worden er een paar naar binnengewerkt. Heb er tevens wat extra eiwitten aan toegevoegd (aan het deeg) 50gr. hehehe.
Tot slot heb ik 2 potten eiwit tabs gekocht, 500 stuks a 2 gram per tab. Dit om iedere maaltijd snel extra te kunnen voorzien van eiwitten mocht dat wenselijk zijn. 1 pot op mijn werk en 1 thuis!
Gezeik is voorbij en ik ga serieus voor de eiwitten en cleaner bulken! Moet in combinatie met het nieuwe schema een monster worden!!!
Net als ik ga cutten ga jij me lekker zitten maken met een bulk!

ipv 16 bammetjes zou ik toch wat minder bammetjes eten. wissel bv 4 stuks voor 100gram havermout/weetabix en nog eens 4 voor een extra rijst/pasta meal. Daar heb je IMO veel meer aan dan 16 bammetjes, veel te eenzeidig.

Oeps sorryKijk kijk kijk.. Wat ben je ook een smeerlap he!Net als ik ga cutten ga jij me lekker zitten maken met een bulk!
![]()

Wat is er mis met db curls?Goed bezig.. klinkt allemaal prima.. Je schema ziet er goed uit..
Stukken beter dan dat bodybuilding isolatie gedoe wat je deed! Knallen met die handel![]()
Kcal gaat allemaal om de kcal.Ff vraagje he.. wat heeft iedereen toch met chocomel? Waarom geen melk? zit toch veel meer eiwit, en minder suiker in?
Thnx dressed.Ik ben het eens met mc, het lichaam maalt er niet om waar de carbs vandaan komen, rijst, aardappelen, brood enz. het is allemaal hetzelfde uiteindelijk. Voeding zit bij mc prima in orde.

Een paar maanden gaat het zeker niet worden, 4 max 5 weken. En doe alles op gevoel. Als ik merk dat overbelasting op de loer ligt dan train ik een paar keer wat lichter. Daarnaast zal ik de gewichten niet verhogen als er een fail inzit zoals de squat van maandag. Dat gewicht blijft vrijwel gelijk.trainingsprogramma daar kan ik mij persoonlijk niet in vinden. Volgens mij zou hij een gevleugelde opmars maken door de spiergroepen elke week in alle rep ranges aan te pakken. Dat is imo beter dan een paar maanden van 1-5 en dan weer een andere rep range en zo verder. Geen moeilijke methodes gaan zoeken, gewoon elke week van 3-12 werken hetzij in één training of verdeeld over verschillende trainingen per week, af en toe de max zoeken. Zo heb je het allemaal en bespaar je het lichaam de nodige blessures en overbelastingen. Maar dat is mijn mening, ik wens je succes met je nieuwe trainingswijze.
Weet ook wel dat een groter bereik beter is maar wil ff de focus leggen op de 1RM. Hogere reps kosten alleen maar kracht en dat gaat ten koste van de 1RM. Het is dus niet alleen zoeken naar de max maar ook progressief de grens verleggen. Werkt ook allemaal psygisch. Wanneer ik eenmaal een hoog gewicht heb geprobeerd dan vrees je dit gewicht later niet meer als je hoger in de reps gaat. Nu is het toch vaak zo dat je ze toch niet pakt omdat je anders bang bent niet het aantal gewenste reps te pakken.

Met clean bedoel ik eigenlijk meer eiwitten en minder koolhydraten. Totaal aan kcal zal niet veel zakken. Maar wat bedoel je met later stadia?En zo is dat maar net
Maar euh, ga je nu echt clean bulken met een BF% van 20? Lijkt met in later stadia niet echt handig.
Ga je trouwens ook nog wat cardio doen?
Met clean bedoel ik eigenlijk meer eiwitten en minder koolhydraten. Totaal aan kcal zal niet veel zakken. Maar wat bedoel je met later stadia?
Cardio kijk ik ff aan, hoe ik dit schema trek. Maar conditie mag zeker omhoog.
Dan is het juist nu toch goed om wat omlaag te gaan met de cabs en hoger met de eiwitten zodat ik niet richting de 25% ga.
denk dat ik het allemaal wat misbegrepen heb nu ik het zo terug lees 
Kan gebeuren met deze mentaliteit.truedenk dat ik het allemaal wat misbegrepen heb nu ik het zo terug lees
![]()