MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Vandaag met een lading spierpijn in de benen en met name de hams de gym in. Had weinig hoop pr's te breken vandaag.

CP2
Sumo deadlift
warming-up
5x80kg
5x100kg
5x120kg
3x130kg
3x140kg
1x150kg PR
Aangezien ik nog niet zo lang regulier deadlift en ik toch wat pr's wilde pakken bij dit schema doe ik de sumo die ik veilig onder controle heb. Echter heb ik de brede stand flink terug gebracht tot net voorbij schouder breedte.

Ging echt soepel, zat makkelijk meer in. Maar moet me strikt aan het schema houden. Marrkos je staat 5kg achter op de grote 3, momenteel 385kg. ;)

MP
5x30kg
5x40kg
5x45kg
3x50kg
3x55kg PR had hier eigenlijk 52,5kg gepland :D
1x57,5kg PR had hier 55kg gepland
Dit was ook een eitje, had ik echt niet verwacht. Kracht gaat flink vooruit in de schouders.

Chins
5x70kg
5x80kg
5x90kg
3x105kg BW
3x110kg PR BW+5kg
1x115kg PR BW+10kg
Wat hebben ze in mijn eten gedaan? Dit was weer zeer eenvoudig, ik begrijp er niets van.

Cardio
10min rustig uitlopen

Zoals jullie kunnen zien viel deze training bijzonder mee. Daarnaast valt me op dat ik een stuk buffer ben geworden (tanktop shirt in de gym, hehehe lekker fout :D maar ook een korte broek dus dan mag het). Vandaag moest ik ff wegen om gewicht chins te bepalen en de weegschaal gaf 104kg aan!!!!! Die deload heeft toch iets goeds gedaan.

Laatst bewerkt:
Probeer wel die wijde stand aan te houden , die is er niet voor niks .wel een mooi gewicht trouwens. De opbouw in sets vind ik interresant , ga ik toch over nadenken .55531 is het toch,

Ook jij leuke PR's. ;)

goede training ! MP was goed bro!

verdomme nu ben je me weer voorbij op MP :p maar ik sta nog wel wat repjes voor op de DL :D Goede training weer bro, die chins doe ik je zeker niet na

• #1.307
Probeer wel die wijde stand aan te houden , die is er niet voor niks .wel een mooi gewicht trouwens. De opbouw in sets vind ik interresant , ga ik toch over nadenken .55531 is het toch,
Waarom zo extreem wijd dan? Wilde de benen iets meer betrekken bij de deads.

Tot nu toe vind ik dit schema heerlijk. 555331.
We hebben tevens besloten om 1 dag de squat lichter te doen. 2x in de week vol maxen kan brokken tot gevolg hebben.

Waarom zo extreem wijd dan? Wilde de benen iets meer betrekken bij de deads.

Tot nu toe vind ik dit schema heerlijk. 555331.
We hebben tevens besloten om 1 dag de squat lichter te doen. 2x in de week vol maxen kan brokken tot gevolg hebben.
Als je wijder staat betrek je toch net meer de benen, aangezien ze een grotere ROM maken dan.
Doe je goed aan om 1 dag lichter te squatten, gaat je meer opleverend enk ik dan 2 keer voluit maxen

• #1.309
:hello: thnx Loca. hihihi ze is ook in mijn log geweest.

goede training ! MP was goed bro!
Was erg blij met die MP, gelukkig hoefde je niet in te grijpen.
verdomme nu ben je me weer voorbij op MP :p maar ik sta nog wel wat repjes voor op de DL :D Goede training weer bro, die chins doe ik je zeker niet na
Reps zijn niet zo hoog bij die MP, weet zeker dat jij dit ook kunt.
Thnx maat!

• #1.310
Ok ga weer wijder staan beesten!

• #1.312
Hee trouwens niemand opgevallen dat ik weer wat kilo's erbij heb? Nog maar 6kg te gaan tot de 110kg en dan cutten... of kan ik nog beter ff doorgaan?

Hoe smaller je weer gaat staan , hoe meer het een deadlift word. Ik geloof zelfs , bij een sterke sumo gaat je gewone dead ook omhoog

Hee trouwens niemand opgevallen dat ik weer wat kilo's erbij heb? Nog maar 6kg te gaan tot de 110kg en dan cutten... of kan ik nog beter ff doorgaan?
Depends, als je op 110kg @20% staat zou ik gaan cutten, dan sta je ongeveer op 95kg @8-10%

• #1.315
110kg zal zeker 20% zijn. Ligt eraan hoe snel het gaat. Misschien in het najaar anders een flinke cut naar de 100kg.

of een mini cut van 5%

• #1.319
Dan kan je net zo goed door bulken tot de zomer erna. In de winter cutten lijkt me niet echt verstandig.
Mee eens, vandaar dat ik ook najaar zei. September kan nog best warm zijn. Winter schiet zeker niet op.
Zou ook een optie zijn en daarna zoveel mogelijk massa erbij pakken voor de laatste cut naar 10% voor de zomer 2010.
Inderdaad, beter nu cutten dan, of binnen een 2tal maanden. in de winter zou ik zeker niet cutten, schiet niet op.
Nu ga ik zeker niet cutten, begin net op gang te komen. Wil nog flink wat massa pakken.

Netjes pr op DL.
suc6 met je cut zomer 2010. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven