- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar ook een korte broek dus dan mag het). Vandaag moest ik ff wegen om gewicht chins te bepalen en de weegschaal gaf 104kg aan!!!!! Die deload heeft toch iets goeds gedaan.Waarom zo extreem wijd dan? Wilde de benen iets meer betrekken bij de deads.Probeer wel die wijde stand aan te houden , die is er niet voor niks .wel een mooi gewicht trouwens. De opbouw in sets vind ik interresant , ga ik toch over nadenken .55531 is het toch,
Als je wijder staat betrek je toch net meer de benen, aangezien ze een grotere ROM maken dan.Waarom zo extreem wijd dan? Wilde de benen iets meer betrekken bij de deads.
Tot nu toe vind ik dit schema heerlijk. 555331.
We hebben tevens besloten om 1 dag de squat lichter te doen. 2x in de week vol maxen kan brokken tot gevolg hebben.
thnx Loca. hihihi ze is ook in mijn log geweest.Was erg blij met die MP, gelukkig hoefde je niet in te grijpen.
Reps zijn niet zo hoog bij die MP, weet zeker dat jij dit ook kunt.verdomme nu ben je me weer voorbij op MPmaar ik sta nog wel wat repjes voor op de DL
Goede training weer bro, die chins doe ik je zeker niet na
Depends, als je op 110kg @20% staat zou ik gaan cutten, dan sta je ongeveer op 95kg @8-10%Hee trouwens niemand opgevallen dat ik weer wat kilo's erbij heb? Nog maar 6kg te gaan tot de 110kg en dan cutten... of kan ik nog beter ff doorgaan?
110kg zal zeker 20% zijn. Ligt eraan hoe snel het gaat. Misschien in het najaar anders een flinke cut naar de 100kg.
Inderdaad, beter nu cutten dan, of binnen een 2tal maanden. in de winter zou ik zeker niet cutten, schiet niet op.Dan kan je net zo goed door bulken tot de zomer erna. In de winter cutten lijkt me niet echt verstandig.
Mee eens, vandaar dat ik ook najaar zei. September kan nog best warm zijn. Winter schiet zeker niet op.Dan kan je net zo goed door bulken tot de zomer erna. In de winter cutten lijkt me niet echt verstandig.
Zou ook een optie zijn en daarna zoveel mogelijk massa erbij pakken voor de laatste cut naar 10% voor de zomer 2010.
Nu ga ik zeker niet cutten, begin net op gang te komen. Wil nog flink wat massa pakken.Inderdaad, beter nu cutten dan, of binnen een 2tal maanden. in de winter zou ik zeker niet cutten, schiet niet op.