MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dit is de tweede week ;)

210 rackpulls - nou je hebt er nogal zin in - zet hem op - wat weeg jij nou ook alweer mc ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Hele nette training kerel!:D

Je gaat heel hard of niet?

Bevalt dit schema.. je bent nu een weekje bezig of niet? of 2 weken al?

Lekker zo door blijven gaan kerel:D (zolang je maar niet mijn PR's breekt:D)
Hard nog niet. Heb op alle oefeningen (op de squat en mp na) nog wat kracht over gehad. Schema bevalt heel goed. En geloof het maar je pr's gaan eraan!!!! ;)

Yups, begin 2e week en gisteren het hele schema 1 maal gehad.
210 rackpulls - nou je hebt er nogal zin in - zet hem op - wat weeg jij nou ook alweer mc ?
Moest een schatting maken. Nu ik precies weet wat een rackpull inhoud weet ik dat dit een overschatting is. Dacht dat het eenvoudiger voor de rug zou zijn, maar niets is minder waar. De hoek waarin je rug staat t.o.v. je heupen is gelijk aan die van de deadlift. Je legt minder nadruk op de benen. Infeite is de rackpull zelfs nog iets zwaarder voor je erectors daar je meer vanuit je heupen moet trekken.

Zat laatst op 104kg.

oke dan ben je ongeveer 10 kg zwaarder dan ik - dan weet ik de verhoudingen he

Mijn PR's ga jij niet breken hoor:D

Deload is voorbij.. De Dino trainingen gaan weer voorbij komen hoor;)

• #1.386
Vandaag ga ik je bench pr evenaren. En vrijdag ben ik van plan 160kg deads te gaan trekken, dan kom ik al in de buurt. Die squat hoef ik niet bang voor te zijn.

Maar kom op beest knallen!!!

ik voel hier strijd - een harde strijd

• #1.388
ik voel hier strijd - een harde strijd
Hehehe gezonde strijd. Elkaar een beetje scherp houden.
Trouwens wat ben jij van plan vandaag op de rackpulls te pakken?

Ff wat anders. Zoals ik eerder aangaf had ik een half jaar geleden ruim 2 jaar niets meer aan sport gedaan. Van de week kwam mijn vriendin aan dat er ruim 4 jaar overheen was gegaan. :eek:. Zelf sta je er nooit zo bij stil dat het zo lang geleden is. Vrouwen zijn daar toch een stuk beter in (onthouden) :D. En de laatste maanden was het toen al niks meer omdat ik toen nauwelijks meer tijd had.

Rackpulls zijn best heftig idd; nooit verder als 270 mee gekomen.
Moet daar nu niet meer aan denken.
Gaat lekker maat met je trainingen.:)
En succes met tegen je mede-/tegenstanders Rooke en grotesuriman;)

Hehehe gezonde strijd. Elkaar een beetje scherp houden.
Trouwens wat ben jij van plan vandaag op de rackpulls te pakken?

Ff wat anders. Zoals ik eerder aangaf had ik een half jaar geleden ruim 2 jaar niets meer aan sport gedaan. Van de week kwam mijn vriendin aan dat er ruim 4 jaar overheen was gegaan. :eek:. Zelf sta je er nooit zo bij stil dat het zo lang geleden is. Vrouwen zijn daar toch een stuk beter in (onthouden) :D. En de laatste maanden was het toen al niks meer omdat ik toen nauwelijks meer tijd had.

ik denk dat mannen makkelijker zijn

de rackpull - ja - 170 ga ik denk ik wel halen - het allemaal single reps - dus dat moet wel lukken - alleen ik ben nog steeds een wandelende spierpijnbom - gvd - ik heb me toch een pijn in mijn poten gehad de laatste twee dagen - begint nu een beetje bij te trekken

ga om 12.00 uur trainen met mijn maat - we zitten elkaar vanaf 9.00 uur al goed af te zeiken - dus dat gaat helemaal goed komen:D

• #1.391
CP1
Full squat
5x60kg
5x80kg
5x100kg
3x115kg
3x125kg
1x135kg PR
Dit ging een stuk beter dan de vorige keer. Weinig problemen bij geen enkel gewicht. Wel kreeg ik bij de 4e set last van mijn biceps bij de aanhechting, zeurende pijn... hmmm.

Bench
5x60kg
5x70kg
5x80kg
3x90kg
3x100kg
1x110kg PR
:D voor mijn gevoel zat er nog meer in dus dat is hoopvol. Wel begon mijn arm steeds meer te zeuren.... hmmmmmmm.

BOR
5x50kg
5x60kg
5x70kg
Na de 3e set zei mij arm: sick mother****er... je zit me te slopen! Als je nog een setje doet dan pak ik je terug. Ik maar braaf geluisterd en gestopt. Na een paar minuten trok de pijn weg. Nu voel ik gelukkig niets meer.... hmmmmm.

Erg blij met deze training. Toch weer 2 mooie pr's op de grote! Bijna de 400!

Verder na de training shirtje uit en dringen voor de spiegel. Nog mooie woorden van Rooke: die borst van jou is ziek aan het groeien.... thnx maat :D.

all roids my friend :D

squat zit imo ook meer in :) zelfde als bench....zit gewoon goede houding en beweging in de rom dus dat wordt wat volgende week.

• #1.396
squat zit imo ook meer in :) zelfde als bench....zit gewoon goede houding en beweging in de rom dus dat wordt wat volgende week.
Yup, helaas heb ik mijn max BOR niet meer kunnen testen.
Volgende keer 140 squat en 115 bench.

Trouwens had niet gedacht dat je zo kon groeien van een pl-schema. Je zit toch heel laag in de reps, maar groei harder dan tijdens het vorige FB schema. Love the compounds!

Yup, helaas heb ik mijn max BOR niet meer kunnen testen.
Volgende keer 140 squat en 115 bench.

Trouwens had niet gedacht dat je zo kon groeien van een pl-schema. Je zit toch heel laag in de reps, maar groei harder dan tijdens het vorige FB schema. Love the compounds!

Told you so!:D

Isolatie is voor pussies!

Toch wel netjes die PR's.. maar denk je nou serieus dat je elke week 5kg er bovenop kan leggen?:D

post gaf goed weer dat je de hete adem van mc in je nek voelt ;) goed die competitie ! Jammer dat het voor mij een stap te ver is :( kom momenteel niet verder dan 340

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven