Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hard nog niet. Heb op alle oefeningen (op de squat en mp na) nog wat kracht over gehad. Schema bevalt heel goed. En geloof het maar je pr's gaan eraan!!!!Hele nette training kerel!
Je gaat heel hard of niet?
Bevalt dit schema.. je bent nu een weekje bezig of niet? of 2 weken al?
Lekker zo door blijven gaan kerel(zolang je maar niet mijn PR's breekt
)

Yups, begin 2e week en gisteren het hele schema 1 maal gehad.
Moest een schatting maken. Nu ik precies weet wat een rackpull inhoud weet ik dat dit een overschatting is. Dacht dat het eenvoudiger voor de rug zou zijn, maar niets is minder waar. De hoek waarin je rug staat t.o.v. je heupen is gelijk aan die van de deadlift. Je legt minder nadruk op de benen. Infeite is de rackpull zelfs nog iets zwaarder voor je erectors daar je meer vanuit je heupen moet trekken.210 rackpulls - nou je hebt er nogal zin in - zet hem op - wat weeg jij nou ook alweer mc ?
Hehehe gezonde strijd. Elkaar een beetje scherp houden.
. Zelf sta je er nooit zo bij stil dat het zo lang geleden is. Vrouwen zijn daar toch een stuk beter in (onthouden)
. En de laatste maanden was het toen al niks meer omdat ik toen nauwelijks meer tijd had.Hehehe gezonde strijd. Elkaar een beetje scherp houden.
Trouwens wat ben jij van plan vandaag op de rackpulls te pakken?
Ff wat anders. Zoals ik eerder aangaf had ik een half jaar geleden ruim 2 jaar niets meer aan sport gedaan. Van de week kwam mijn vriendin aan dat er ruim 4 jaar overheen was gegaan.. Zelf sta je er nooit zo bij stil dat het zo lang geleden is. Vrouwen zijn daar toch een stuk beter in (onthouden)
. En de laatste maanden was het toen al niks meer omdat ik toen nauwelijks meer tijd had.

voor mijn gevoel zat er nog meer in dus dat is hoopvol. Wel begon mijn arm steeds meer te zeuren.... hmmmmmmm.
.Hoorde ik daar een buffel schijten?
maar die borst is echt insane
Yup, helaas heb ik mijn max BOR niet meer kunnen testen.squat zit imo ook meer inzelfde als bench....zit gewoon goede houding en beweging in de rom dus dat wordt wat volgende week.
Yup, helaas heb ik mijn max BOR niet meer kunnen testen.
Volgende keer 140 squat en 115 bench.
Trouwens had niet gedacht dat je zo kon groeien van een pl-schema. Je zit toch heel laag in de reps, maar groei harder dan tijdens het vorige FB schema. Love the compounds!

Told you so!
Isolatie is voor pussies!
Toch wel netjes die PR's.. maar denk je nou serieus dat je elke week 5kg er bovenop kan leggen?![]()
epische post