Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Kleine stapjes dumba kleine stapjes... eerst mijn goede vriend marrkos een kopje kleiner maken. :D

420 bij elkaar - het is by the way gelukt - merci

markoss en ik houden jou gewoon goed in de gaten - hehehehe

• #1.429
CP2
Sumo deadlift
5x90kg
5x110kg
5x130kg
3x140kg
3x150kg PR
1x160kg PR
Ging allemaal lekker. De 3x150kg ging ook vlotjes omhoog, echter de 160kg was een ander verhaal. Het gewicht ging omhoog zonder te rukken tijdens de rep, maar voor de lock kreeg ik een blackout. Gevoel alsof ik flauw zou vallen :eek:. Ik kon nog net mijn focus houden het gewicht mooi locken en daarna neerleggen. Toen was ik ff 10 sec helemaal van de wereld, alsof je in een droom zat. Dit was een rep die op de grens zat. Verder geen last van mijn rug.

Maar toch getrokken :D

MP
5x30kg
5x40kg
5x45kg
3x50kg
3x55kg
1x60kg PR
Eindelijk de 60kg zonder spot. :D

Ik heb het daarbij gelaten daar ik een hele lichte spanning in mijn arm voelde en geen brokken wilde maken op de chins. Wel ff rustig zitten reppen op de lat pulldown met 40kg. Ohhh ja en Rooke helpen met de chins. Dat alleen al is een oefening. :D

Ohh ja en ik ben de 400 voorbij :woot:

Iedere training zou zo'n moment moeten hebben dat je helemaal van de wereld bent.
Schaam je dat je dat niet meer hebt! ;)
Goede traing dus éh?! :thumb:

• #1.432
  • #1.433
Ik ben het nogmaals na gegaan en weet waar het aan ligt. Het is de ademhaling voordat ik begin. Ik adem een aantal keren heel diep in en uit en zeer krachtig. Dit is niet goed, soort hyperventilatie (oppervlakkige ademhaling helaas) waardoor ik uiteindelijk zuurstof te kort heb.

Bij de 150kg was het bij de eerste rep ook zo, maar dan in mindere mate. De reps daarna helemaal niet omdat ik dan maar een keer goed adem haal.

Niet meer doen chickie! :finger:

Goede training chick, nette mp!

goede na-analyse - ademhaling is idd heel belangrijk - toch is die 160 een mooi gewicht - heb ik nog niet getrokken

t mooie was dat er geen **** aan m te zien was.

en maar klagen dat hij bijna flauw viel - hij zal wel een lekker wijf gezien hebben , vandaar die lastige ademhaling

nou bij ons zijn er ook niet veel , en ik train altijd op tijden dat de gemiddelde leeftijd van de dames vrij hoog is - ik denk wel dat ze voor mij komen:D

Goede training Mc. Fijn weekend.. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven