AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
post gaf goed weer dat je de hete adem van mc in je nek voelt ;) goed die competitie ! Jammer dat het voor mij een stap te ver is :( kom momenteel niet verder dan 340

Ooooh.. mijn squat is belachelijk laag, mijn BOR ook.. mijn bench heeftie zojuist verbroken.. de Deadlift gaatie niet afpakken gelukkig.. Dus die hete adem is al weerr afgekoeld!:D

Maar goed..

Als je wekenlang met dezelfde oefeningen blijft trainen, en elke keer gaat toppen.. dan zul je echt niet verder komen.. ja tuurlijk.. volgende keer pak je de 115 wel.. maar je zal heus niet elke week 5kg er bovenop kunnen plakken hoor..

Dat gaat je CZS never nooit niet trekken..

Naja.. dan is het voor jou een stapje te ver.. dan kan jij er goed op letten dattie niet teveel zonder shirt rondloopt.. :D

Ooooh.. mijn squat is belachelijk laag, mijn BOR ook.. mijn bench heeftie zojuist verbroken.. de Deadlift gaatie niet afpakken gelukkig.. Dus die hete adem is al weerr afgekoeld!:D

Maar goed..

Als je wekenlang met dezelfde oefeningen blijft trainen, en elke keer gaat toppen.. dan zul je echt niet verder komen.. ja tuurlijk.. volgende keer pak je de 115 wel.. maar je zal heus niet elke week 5kg er bovenop kunnen plakken hoor..

Naja.. dan is het voor jou een stapje te ver.. dan kan jij er goed op letten dattie niet teveel zonder shirt rondloopt.. :D
er gaan aanpassingen komen..en dit schema is voor max 6 weken waarvan nu de tweede week ingaat. Squat moeten we al op minderen en verwacht rackpulls/deads eenzelfde probleem gaat geven.

er gaan aanpassingen komen..en dit schema is voor max 6 weken waarvan nu de tweede week ingaat. Squat moeten we al op minderen en verwacht rackpulls/deads eenzelfde probleem gaat geven.

Dat bedoel ik.. K bedoel ik gun het jullie van harte hoor.. maakt me geen drol uit als je mijn PR's breekt..

Maar verwacht niet dat je elke week kan toppen en dan PR's kan blijven zetten.. Just ain't gonna happen!:D

Vroeg of laat loop je vast..

Maar ach.. zolang je vooruit blijft gaan.. lekker knallen!

Welterusten heren!

Dat bedoel ik.. K bedoel ik gun het jullie van harte hoor.. maakt me geen drol uit als je mijn PR's breekt..

Maar verwacht niet dat je elke week kan toppen en dan PR's kan blijven zetten.. Just ain't gonna happen!:D

Maar ach.. zolang je vooruit blijft gaan.. lekker knallen!

Welterusten heren!

Maar nee gij :p Je kan gewoon PR's bljiven zetten iedere week :p

Goh, ik ga over een weekje of 2 ook even een deload erin gooien met wat meer
volume. Anders zie ik het plateau zo al in mijn gezicht gemept krijgen.

Rackpulls zijn best heftig idd; nooit verder als 270 mee gekomen.
Moet daar nu niet meer aan denken.
Gaat lekker maat met je trainingen.:)
En succes met tegen je mede-/tegenstanders Rooke en grotesuriman;)

Al terug beter met je onderrug?

@ MC op naar de 400 :thumb:

Ik zei je toch mac dat je niet zo zwart-wit moest kijken op die reps ;) weet je nog ;)?

Je gaat goed.

Lekker schema ook!

Isolatie meuk lijkt me inderdaad ook niet leuk meer nadat je zoveel vooruitgang kan boeken als je compounds gewent bent.

Lekker doorknallen!

CP1
Full squat
5x60kg
5x80kg
5x100kg
3x115kg
3x125kg
1x135kg PR
Dit ging een stuk beter dan de vorige keer. Weinig problemen bij geen enkel gewicht. Wel kreeg ik bij de 4e set last van mijn biceps bij de aanhechting, zeurende pijn... hmmm.

Bench
5x60kg
5x70kg
5x80kg
3x90kg
3x100kg
1x110kg PR
:D voor mijn gevoel zat er nog meer in dus dat is hoopvol. Wel begon mijn arm steeds meer te zeuren.... hmmmmmmm.

BOR
5x50kg
5x60kg
5x70kg
Na de 3e set zei mij arm: sick mother****er... je zit me te slopen! Als je nog een setje doet dan pak ik je terug. Ik maar braaf geluisterd en gestopt. Na een paar minuten trok de pijn weg. Nu voel ik gelukkig niets meer.... hmmmmm.

Erg blij met deze training. Toch weer 2 mooie pr's op de grote! Bijna de 400!

Verder na de training shirtje uit en dringen voor de spiegel. Nog mooie woorden van Rooke: die borst van jou is ziek aan het groeien.... thnx maat :D.

doet mij aan iemand denken :D - ik ben zijn naam kwijt

goeie training mc - biceps-aanhechting ( binnenkant-arm soms - zo ja kijk uit , mijn maatje loopt daar al twee maanden mee )

je blijft vooruit gaan op de compounds - netjes , maar er is een limit , die bereikt eidereen , vanuit daar gezien is weer goed om effe wat anders te doen ( bijv reppies maken )

wel sterk hoor de full squats - dat haal ik echt niet - ja parrallel wel:)

Ah gatver, nu moet ik die 135kg straks ook wel squatten :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.411
Told you so!:D

Isolatie is voor pussies!

Toch wel netjes die PR's.. maar denk je nou serieus dat je elke week 5kg er bovenop kan leggen?:D
Laat Loo het niet horen!
Maar over die pr's zie mijn doelen en jou antwoord daarop van een tijdje terug.
Even weer ontopic... aangezien het komende schema op kracht is gericht wil toch een aantal doelen stellen.

Ik weet totaal niet waar mijn singels liggen maar volgens de tabellen zouden deze als volgt zijn:

Squat
5x130kg
1x150kg (147,8kg) niet gehaald daar nu dieper ga
Bench
4x100kg
1x110kg (110,4kg) gehaald
Incline press
4x85kg
1x95kg (93,8kg) moet nog gebeuren deze week
BOR
4x85
1x95 (93,8kg) jammer niet gedaan vanwege de arm
Pendlay
---
Deads
5x140kg
1x160kg (159,8kg) ga ik morgen trekken
Rack pull
---
MP
6x50kg
1x60kg (58,6kg) ben er bijna was een lichte spot
Chin
5x103kg
1x115kg (117,1kg) dik erover heen zat al op 120kg

Ben dus erg benieuwd of deze tabellen juist zijn, de eerste week ff rustig testen en 2e week proberen deze gewichten te bereiken. Hierna wil ik echte progressie boeken.

Ben benieuwd of mijn doelen rieel zijn.

Squat
+15kg
1x165kg gaat me nooit lukken :D
Bench
+10kg
1x120kg moet te doen zijn
Incline press
+10kg
1x105kg ?
BOR
+5kg
1x100kg hoop het
Pendlay
1x105kg ?
Deads
+15kg
1x175kg hmmmm
Rack pull
1x210kg
MP
+7,5kg
1x67,5kg ga mijn best doen
Chin
+15kg
1x130kg ga ik zeker halen

Zou ik dit halen dan ga ik op de grote 3 van 375kg naar 460kg... zou erg mooi zijn :D.

Nette stats, en goede doelen! Je doelen zijn zeer reëel.. dat gaat jouw zeker wel lukken maat!
En dat was een paar weken terug... waarom denk je dan nu ineens dat het niet gaat lukken?
post gaf goed weer dat je de hete adem van mc in je nek voelt ;) goed die competitie ! Jammer dat het voor mij een stap te ver is :( kom momenteel niet verder dan 340
:D

Maar goed..

Ik zit nu nog niet aan mijn grens. Op advies van velen moest ik rustig beginnen en kwam net een deload uit dus ff wennen.

Shirtje uit is in de kleedkamer, lijkt me niet zo vreemd toch?:D

Just wait and see! :D
Maar nee gij :p Je kan gewoon PR's bljiven zetten iedere week :p

Goh, ik ga over een weekje of 2 ook even een deload erin gooien met wat meer
volume. Anders zie ik het plateau zo al in mijn gezicht gemept krijgen.
Idd ik liep in mijn vorige schema tegen een plateau. Een deload van 2 weken was wel genoeg, ben net weer een dikke week bezig.
Ff genieten.
Al terug beter met je onderrug?

@ MC op naar de 400 :thumb:
Nog maar 5 puntjes. :D
Als alles goed gaat zit ik morgen op de 405... dan is het nog maar 5 puntjes marrkos 410. :p

Ik zei je toch mac dat je niet zo zwart-wit moest kijken op die reps ;) weet je nog ;)?
:o
Denk ook dat het de grote shock is die dit schema mijn spieren geeft. Die hebben dit laag volume en extreem hoge intensiteit nog nooit meegemaakt.
Je gaat goed.

Lekker schema ook!

Isolatie meuk lijkt me inderdaad ook niet leuk meer nadat je zoveel vooruitgang kan boeken als je compounds gewent bent.

Lekker doorknallen!
Thnx.
We denken erover na hierna misschien een bill star te gaan doen.
Wel wat beter, maar het komt niet meer goed. SLIJTAGE:)
:roflol:
doet mij aan iemand denken :D - ik ben zijn naam kwijt

goeie training mc - biceps-aanhechting ( binnenkant-arm soms - zo ja kijk uit , mijn maatje loopt daar al twee maanden mee )

je blijft vooruit gaan op de compounds - netjes , maar er is een limit , die bereikt eidereen , vanuit daar gezien is weer goed om effe wat anders te doen ( bijv reppies maken )

wel sterk hoor de full squats - dat haal ik echt niet - ja parrallel wel:)
Moet jij zeggen meneer rackpull :p zit er echt mee :janken:

Spanning in mijn arm is helemaal weg, heb de arm vol aangespannen en niets meer gevoeld. Hoop dat het zo blijft.
Ah gatver, nu moet ik die 135kg straks ook wel squatten :p
Hehehe zo is het Rob. We houden elkaar scherp!

Je doelen zijn ook reeel.. alleen niet binnen een maandje.. niet elke week 5kg er boven op!

Oh je zult je doelen zeker halen! Half jaartje ofzo.. dan pak je dat allemaal wel:)

Dat bedoelde ik ook niet;) Ik had het over elke week je 1RM PR verbreken.. dat hou je niet langer dan 3 weken uit..

Dus! Dat we mekaar ff begrijpen.. goed dat je dat nog ff postte.. over je doelen.. k kon 'm zo gauw niet vinden:D

• #1.413
Was volgens mij duidelijk dat ik deze doelen in 4 a 5 weken wilde pakken, in dit nieuwe schema. Ik ga niet constant op 1RM's trainen. Hierna zal het weer ff duren.

Maar ik voel dat er meer inzit!

that's the spirit - nog 3 trainingen mc en dan gaan we compounden rrrrrrrrrrrrrr

Ja, ja. Mij een beetje uitlachen met mijn versleten onderrugje.
Heb al zo'n rotdag vandaag. ;););)Was ff met mijn vrouw haar autootje gaan rijden (zwarte swift)...beetje verdwaald en knal zo tegen een zuil aan.:(

Wat een idioten toch die zelfs dit soort dagen verklooien.???

• #1.416
Oeps heb het verkeerd begrepen dan. Dacht dat je bedoelde dat nu bij mij de slijtage zou komen. Sorry dumba, zou jou nooit uitlachen om je rug probleem.

En idd zieke gasten. Die zou ik wel eens in mijn handen willen hebben. Kan ik eens gebruik maken van mijn kelder!

Oeps heb het verkeerd begrepen dan. Dacht dat je bedoelde dat nu bij mij de slijtage zou komen. Sorry dumba, zou jou nooit uitlachen om je rug probleem.

En idd zieke gasten. Die zou ik wel eens in mijn handen willen hebben. Kan ik eens gebruik maken van mijn kelder!

Herkuul bedoelde idd mijn rug, maar dat zij je vergeven hoor.:)
Die gasten met dat pisautootje...dat is onvergeeflijk. Schijnt toch wel een aanslag te zijn.

Mooie gewichten hier !

• #1.419
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven