AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zometeen rackpulls :hedbang:

pak hem nou eens een keer rooke op die rackpull

bied hem voor de training een vaag drankje aan , waar hij minimaal 4 x moet van gaan schijten - allles is geoorloofd rooke in deze battle

ik vervang die roids wel van m door een zoutoplossing :) that will do

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.488
Iedereen heeft het wel over die Press, maar ik vind die pendlay row's wederom erg goed!!!
Thnx pendlay zijn lekker.
lukt niet gsm :mad: hij pakt 170 en ik 160
170 maar?
bied hem voor de training een vaag drankje aan , waar hij minimaal 4 x moet van gaan schijten - allles is geoorloofd rooke in deze battle
ik vervang die roids wel van m door een zoutoplossing :) that will do
:stfu::hamer::sukkeltje::fu::flipoff::army:
Thnx, was weer genieten.

• #1.489
CP2A
Rackpulls onder de knie
warmingup
5x105kg
5x125kg
5x145kg PR
3x155kg
3x165kg PR
1x175kg PR
Racks gingen lekker. 3x165 voelde erg zwaar dus voor de zekerheid geen 180kg gepakt. Had ik het toch maar gedaan want hield nog wat over.

MP
5x30kg
5x40kg
5x45kg
3x50kg
3x55kg
1x62,5kg PR
Vanaf de 4e set voelde deze erg zwaar. Had er een zwaar hoofd in een nieuw pr op de 1RM te zetten, maar toch geprobeerd. Vreemde was dat het gewicht vrij eenvoudig omhoog ging zonder enige legdrive. Delts gaan goed. :D

Pull up
warmingup
5x90kg
5x105kg BW
5x110kg BW+5kg PR
2x115kg BW+10kg
Balen man, maar mijn lats zijn veel te sterk voor mijn biceps. Kreeg weer een vervelende spanning in mijn arm, dus maar gestopt. De komende week deze erg licht doen.

Top training weer!

Laatst bewerkt:
Dat bepalen wij wel he?! :P

Als je last krijgt van je armen, misschien een setje of twee warming up arm curls? Beetje hammeren (hummeren) oid, totdat het bloed een beetje in de spieren stroomt. Koud aan de pullups beginnen is voor de armen vaak wat veel gevraagd. Bij mij althans.

Op alle 3 je oefeningen een PR behaalt goed bezig geweeest!!
Rackpull gaat lekker van je!;)

ziet er goed uit mc de mp - ik ga morgen voor de 70 - we zien wel waar we eindigen - je zou toch verwachten dat je warm bent met die pull ups - is tenslotte je derde oef , als je hem nou als 1e deed , effe in de gaten man

Gaat goed. Zal de rackpulls alvast aanpassen.;)
3x165. Dan lukt 185-190 je heel snel.:)

• #1.494
Dat bepalen wij wel he?! :P

Als je last krijgt van je armen, misschien een setje of twee warming up arm curls? Beetje hammeren (hummeren) oid, totdat het bloed een beetje in de spieren stroomt. Koud aan de pullups beginnen is voor de armen vaak wat veel gevraagd. Bij mij althans.
:bang: sorry meneer paljas.

Heb eerst nog een warmingup gedaan voordat ik aan het echte werk begon.
Dit heeft nog te maken met dat probleem wat ik bij de squats opliep. Ongelofelijk om dit probleem bij een squat op te lopen, je doet bijna niets met je arm!

Zal je curl tips eens uitproberen.
Op alle 3 je oefeningen een PR behaalt goed bezig geweeest!!
Rackpull gaat lekker van je!;)
2e keer dat ik em deed. Volgende keer wil ik 185kg pakken, beetje de druk op GS voeren. :D
ziet er goed uit mc de mp - ik ga morgen voor de 70 - we zien wel waar we eindigen - je zou toch verwachten dat je warm bent met die pull ups - is tenslotte je derde oef , als je hem nou als 1e deed , effe in de gaten man
Eindelijk wordt het nog wat met die MP. Jij zegt het en ik doe het. Nog meer wensen?

Doe idd ff een week rustig aan, spanning is nu weer helemaal weg. Kan het nog geen echte blessure noemen... als ik maar op tijd stop.
Gaat goed. Zal de rackpulls alvast aanpassen.;)
3x165. Dan lukt 185-190 je heel snel.:)
Super, dat is nog eens service. :D
Volgende keer 185kg.
Deze lifts zullen ook helpen voor de deads.

de suriman gaat binnenkort de 210 aanvallen with his black ass - hehehe

Ongelofelijk om dit probleem bij een squat op te lopen, je doet bijna niets met je arm!
Dat zeg je nou wel, maar daar kun je je vergissen. Bij de backsquat houd je met je handen de stang toch op een wat onnatuurlijke manier vast. Daarbij komen je onderarmen, en ook de aanhechtingen bij de elleboog op rek. Als de stang niet lekker ligt, kun je met je handen onbewust gaan corrigeren, dus statische spanning onder rek. Dat kan een rol spelen. Misschien eens op je grip letten bij de squat, als het iets is wat vaker voorkomt.

• #1.498
Dat zeg je nou wel, maar daar kun je je vergissen. Bij de backsquat houd je met je handen de stang toch op een wat onnatuurlijke manier vast. Daarbij komen je onderarmen, en ook de aanhechtingen bij de elleboog op rek. Als de stang niet lekker ligt, kun je met je handen onbewust gaan corrigeren, dus statische spanning onder rek. Dat kan een rol spelen. Misschien eens op je grip letten bij de squat, als het iets is wat vaker voorkomt.
Had voor het eerst mijn handen dichter bij elkaar gehouden om mijn traps wat meer op te drukken. Had er dus meteen spijt van. Wanneer ik ze goed uit elkaar hou is er niets aan de hand. Thnx meneer rippetoe! :mad:

waarom verander je iets wat goed gaat? Je zette je handen breed zodat je traps niet opsanden en de barbell goed lag, nu ga je opeens je handen korter zetten omdat zo een knurft dat in een of ander boekje zegt?? don't fix what ain't broken, bro ;)

• #1.500
waarom verander je iets wat goed gaat? Je zette je handen breed zodat je traps niet opsanden en de barbell goed lag, nu ga je opeens je handen korter zetten omdat zo een knurft dat in een of ander boekje zegt?? don't fix what ain't broken, bro ;)
Je hebt gelijk, echter was ik aan het experimenteren. Ook de bar wat lager op mijn traps leggen zodat de druk op je onderrug minder wordt.

Weer een leer momentje gehad.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven