MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Welke? Merkloos, van leer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je had er één moeten nemen voor rond je hoofd man.
Dan kun je verzwaren met het dippen en chnnen, en gelijk je nek trainen! :D

chains dus

• #1.524
Goede doelen man!
Zou het erg netjes vinden als je ze behaalt vooral op je squat en bench! Succes in ieder geval!

succes met je belt bigboy.

• #1.527
  • #1.528
CP1
Full squat
5x70kg
5x90kg
5x110kg
3x120kg
3x130kg
1x145kg PR
5e set ging goed, voelde dat ik nog veel overhield. Denk **** it ik probeer meteen 145kg. Big Roy keek ernaar en keurde hem helemaal goed. :D

Bench
5x60kg
5x75kg
5x85kg
3x95kg
2x105kg PR 3e rep was een extreme spot terwijl deze niet nodig was.
1x112,5kg PR
Weer wat last van die arm. Kan gewoon niet vol mijn kracht kwijt. De 4e en 5e set voelde ook extreem zwaar. Toch een kleine pr gezet.

BOR
5x5x30kg
Heel licht gedaan daar ik mijn arm rust wil gunnen.

Lekker weer een paar dagen rust, hoop dat mijn arm dat fijn zal vinden. Erg blij met mijn squat pr.

Laatst bewerkt:
spot was te hard inderdaad.Squat van 145 ging ook super goed ouwe!

Mooie pr's !!

Netjes mc , mooie gewichten op de squat en de bench, zware shit

• #1.532
spot was te hard inderdaad.Squat van 145 ging ook super goed ouwe!
Was ff een inschattingsfoutje, kan gebeuren. Gewicht ging ineens omhoog, dacht echt van dit gaat veel te snel. 145 was echt uit mijn tenen. Hier hield ik niks over. Volgende keer weer kleine stapjes.
Thnx
Netjes mc , mooie gewichten op de squat en de bench, zware shit
Merkte nu voor het eerst dat het ook zwaar voor mijn polsen werd, de bench. Dit was ook echt de grens, zwaarder had er echt niet ingezeten.

netjes die pr op bench en sq beest!

Was ff een inschattingsfoutje, kan gebeuren. Gewicht ging ineens omhoog, dacht echt van dit gaat veel te snel. 145 was echt uit mijn tenen. Hier hield ik niks over. Volgende keer weer kleine stapjes.

Thnx

Merkte nu voor het eerst dat het ook zwaar voor mijn polsen werd, de bench. Dit was ook echt de grens, zwaarder had er echt niet ingezeten.

ik heb in het begin getraind met handschoenen - ik had nl veel last van mijn polsen , overgehouden van mijn jj-periode - ik heb dat rustig afgebouwd en nu train ik helemaal zonder - mijn polsen zijn sterker geworden vind ik - kunnen meer hebben

Harde PR's.:) Goed gedaan!

• #1.536
netjes die pr op bench en sq beest!
;)
ik heb in het begin getraind met handschoenen - ik had nl veel last van mijn polsen , overgehouden van mijn jj-periode - ik heb dat rustig afgebouwd en nu train ik helemaal zonder - mijn polsen zijn sterker geworden vind ik - kunnen meer hebben
Heb dat nooit wat gevonden die handschoenen. Een extra laagje die voor mijn gevoel juist het contact met het staal in de weg stond. Maar ik geloof zeker dat je polsen sterker zijn geworden. Zo zie je maar wat je grens kan zijn op een oefening. Hoeft helemaal niet je borst of schouders te zijn maar iets als je pols kan aangeven tot hier en niet verder. Ik wil gewoon dat alles sterker wordt dus ook mijn polsen.
Thnx dumba.

het zag er alleen een beetje raar uit die handschoentjes , maar voor de rest dacht ik , het is voor een goed doel - en nu gebruik alleen nog straps en een belt

Zitten jij en grotesuriman niet op hetzelfde level zo ongeveer 417,5 om 420? Wordt een spannende strijd!:)

• #1.539
Verschil zit hem bij ons in de bench en de deads. Als ik zie hoe zwaar hier op dbb iedereen de deads kan dan kijk ik mijn ogen uit. Mijn rug is een van mijn sterkste spiergroep. Maar bij de deads blijf ik toch flink achter.

Verschil zit hem bij ons in de bench en de deads. Als ik zie hoe zwaar hier op dbb iedereen de deads kan dan kijk ik mijn ogen uit. Mijn rug is een van mijn sterkste spiergroep. Maar bij de deads blijf ik toch flink achter.

daar verbaas ik mij ook wel eens over , over mij zelf gesproken , ik heb nou eenmaal niet de ideale bouw voor een krachtsporter - mijn 1m90 zit mij soms in de weg , voor de vechtsport was het ideaal , maar nu bijv voor de deadlift zitten mijn lange poten mij aardig in de weg + ik trek/duw alles naturel , ik weet niet of we dat hier van iedereen kunnen zeggen he :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven