- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk nog eens goed hummer, deze is voor rond mijn hoofd. Duhhh.Je had er één moeten nemen voor rond je hoofd man.
Dan kun je verzwaren met het dippen en chnnen, en gelijk je nek trainen!![]()

Yup, hoef ik niet meer te klooien met die gewichten tussen mijn voeten.
Bij mij is het juist de dead die zwakker is. Doe ze pas een paar maanden. Bench is best sterk bij mij. 110kg hield ik nog wat over laatst. We zullen morgen zien.Goede doelen man!
Zou het erg netjes vinden als je ze behaalt vooral op je squat en bench! Succes in ieder geval!

Thnx maat, hoop dat ik deze flink kan laten slijten.

Was ff een inschattingsfoutje, kan gebeuren. Gewicht ging ineens omhoog, dacht echt van dit gaat veel te snel. 145 was echt uit mijn tenen. Hier hield ik niks over. Volgende keer weer kleine stapjes.spot was te hard inderdaad.Squat van 145 ging ook super goed ouwe!
Thnx
Merkte nu voor het eerst dat het ook zwaar voor mijn polsen werd, de bench. Dit was ook echt de grens, zwaarder had er echt niet ingezeten.Netjes mc , mooie gewichten op de squat en de bench, zware shit
Was ff een inschattingsfoutje, kan gebeuren. Gewicht ging ineens omhoog, dacht echt van dit gaat veel te snel. 145 was echt uit mijn tenen. Hier hield ik niks over. Volgende keer weer kleine stapjes.
Thnx
Merkte nu voor het eerst dat het ook zwaar voor mijn polsen werd, de bench. Dit was ook echt de grens, zwaarder had er echt niet ingezeten.

Heb dat nooit wat gevonden die handschoenen. Een extra laagje die voor mijn gevoel juist het contact met het staal in de weg stond. Maar ik geloof zeker dat je polsen sterker zijn geworden. Zo zie je maar wat je grens kan zijn op een oefening. Hoeft helemaal niet je borst of schouders te zijn maar iets als je pols kan aangeven tot hier en niet verder. Ik wil gewoon dat alles sterker wordt dus ook mijn polsen.ik heb in het begin getraind met handschoenen - ik had nl veel last van mijn polsen , overgehouden van mijn jj-periode - ik heb dat rustig afgebouwd en nu train ik helemaal zonder - mijn polsen zijn sterker geworden vind ik - kunnen meer hebben
Thnx dumba.
Verschil zit hem bij ons in de bench en de deads. Als ik zie hoe zwaar hier op dbb iedereen de deads kan dan kijk ik mijn ogen uit. Mijn rug is een van mijn sterkste spiergroep. Maar bij de deads blijf ik toch flink achter.