Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke training weer!

Ben door meerdere leden gewaarschuwd dit schema niet te onderschatten. Ik wil de progressie erin houden dus elke training moet er wat gewicht bij al is het maar 2,5kg. Ookal voel ik dat ik meer kan dan doe ik het niet, hou me strikt aan het schema... geen ruimte voor ego's.Flinke training weer!
Je gaat lekker vooruit man.
Knap dat je stopt bij 1x175kg deadlift als je voelt dat je nog wat over had, dan had ik er nog wel een repje (of twee) extra uitgeperst denk ik.
Maar daarom ben ik ook zo vaak overtraind natuurlijk...![]()

Eerste setje was de pull down en daarna pull up. Ga dat allemaal niet apart erbij zetten. Wanneer er BW staat weet je dat ik aan de pull up ben begonnen.Doe je die Pull Ups op een machine?!!!!
Ik neem aan van wel anders zou je natuurlijk beginnen met je lichaamsgewicht...![]()
Ik bouw het zo op dat de eerste setjes grote stappen maken. Dus steeds sprongen van bijvoorbeeld 10kg.Als je bij de Military Press een beetje meer Jim Wendler toepast in je eerste sets zal je misschien sneller nog wat zwaarder kunnen gaan op je laatste 3 werksets.
Je begint met de eerste 3 sets best zwaar in vergelijking met je max. 1 rep.
ThnxMaar al met al ga je lekker hoor!
BEn benieuwd naar de volgende training.
Oh ja, blessures kun je gewoon negeren hoor, geen probleem!![]()
.
Bankdrukken en deadlift begin je op 60%, dat is met de huidige gewichten nog wel te doen natuurlijk, maar als je hoger gaat dan zul je vanzelf wel wat lager beginnen denk ik.als hij al hoog begint - hoe hoog begin ik dan al procentueel gezien

Nee hoor, tis hardcore bodybuilding.Mooie doelen man!
Ik zou haast denken dat ik naar een powerlift schema zit te kijken![]()

Thnx, allemaal met maar een doel. Om uiteindelijk over een aantal weken weer flinke progressie te kunnen boeken op de hogere reps. Zal uiteindelijk helpen meer gewicht op die setjes te kunnen pakken. Moet zo snel mogelijk naar de 110kg BW, zodat ik net zo groot als jou ben.dat zijn behoorlijke doelstellingen met al goede huidige stats..