MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gatver de gatver, squat je toch weer even 5kg meer dan me ... nu kan ik niet anders
dan voor die 150 gaan komende weken ...

Congrats kerel, doe je goed !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
De Biecht

Heer vergeef mij want ik heb gezondigd. Zwaar catabool weekend van gemaakt. Het vloeibare goud vloeide rijkelijk mijn slokdarm binnen daar ik ervoor had gekozen wat oude maten van me op te zoeken. Goeie gasten, maar wat kunnen die zuipen. Af en toe onder flink protest van de groep een glas fris naar binnen gegooid waarna niet veel later weer een biertje in mijn handen werd gedrukt. En probeer dan nog maar eens te weigeren.
Toch geprobeerd de schade te beperken door veel te eten. Maten werden helemaal gek toen ze me weer met een broodje hamburger (was een flinke) en een broodje kroket zagen rondlopen.

Pfff ben er nu nog gaar van. Ben benieuwd wat dit voor mijn training van vanavond gaat brengen. Dat is mijn straf en deze zal vrees ik genadeloos zijn.

:hedbang: :evil:

dat is nou k*t :D....ik ben heel de dag vrij en ben goed aan het eten

• #1.546
Gatver de gatver, squat je toch weer even 5kg meer dan me ... nu kan ik niet anders
dan voor die 150 gaan komende weken ...

Congrats kerel, doe je goed !
Jij was mijn voorbeeld voor die squat. Moest 140 doen. Voelde dat het goed ging dus wilde het proberen.
:hedbang: :evil:

dat is nou k*t :D....ik ben heel de dag vrij en ben goed aan het eten
Ruikt meteen zwakte en slaat meteen toe... jij hond. :D
Hehehe, je weet maar nooit. ;)

'sweekends een vent, in de gym ook een vent. ;)

vind ik ook :D

is kijken of ik een gooi kan doen :D
Chinnen kan die niet, mp wordt ook niets en om over DL maar te zwijgen...:rolleyes: Je mag anders mijn gewichten wel klaarleggen als je daar fysiek toe in staat bent :D

• #1.549
Van al dat trainen wordt je een zuip watje :D
vind ik ook :D

is kijken of ik een gooi kan doen :D
Chinnen kan die niet, mp wordt ook niets en om over DL maar te zwijgen...:rolleyes: Je mag anders mijn gewichten wel klaarleggen als je daar fysiek toe in staat bent :D
Dat had ik ff nodig om weer scherp te zijn. Kom maar op lust je rauw (liever medium met de toestand van mijn maag). Gaat gezellig worden vanavond. :D

was ook de bedoeling :evil: kheb niets aan geen tegenstand

Lekker brak met een kater.. Trainingen gaan dan soms verrassend goed:D

een man moet er af en toe eens effe tussenuit - goed zuipen en goed ongezond vreten - word gewoon een beren-training met rooke op het vinketouw afwachtend op verslapping

Verkochten ze maar shakies aan de bar...

een man moet er af en toe eens effe tussenuit - goed zuipen en goed ongezond vreten - word gewoon een beren-training met rooke op het vinketouw afwachtend op verslapping

grote bek had die al....ik sta sharp! heel anabool 10 uur geslapen vandaag en nauwelijks iets inspannends gedaan

• #1.557
Lekker brak met een kater.. Trainingen gaan dan soms verrassend goed:D
Pff 2 dagen al, is toch niet normaal. Ben nog licht in mijn hoofd.
Verder hoop ik het dat het goed gaat.
:roflol:
Verkochten ze maar shakies aan de bar...
Was me nooit gelukt. Hadden mijn maten nooit geaccepteerd. Als je komt dan ga je kansloos zuipen (ongeschreven regel). Ben redelijk sterk maar ze zijn gewoon met te veel, dus leg me er dan maar bij neer. :D
grote bek had die al....ik sta sharp! heel anabool 10 uur geslapen vandaag en nauwelijks iets inspannends gedaan
Alleen op internet... e-thug jwt.
Om nog even hier op terug te komen:

Je bent ook van harte welkom in mijn log. ;)
Zat er al op te wachten, eindelijk een log. Ga zo checken :)

Lekker los gegaan :D

Broodjes kroket en hamburger houden je nog enigzins uit katabole fase :thumb:

Heer vergeef mij want ik heb gezondigd. Zwaar catabool weekend van gemaakt. Het vloeibare goud vloeide rijkelijk mijn slokdarm binnen daar ik ervoor had gekozen wat oude maten van me op te zoeken. Goeie gasten, maar wat kunnen die zuipen. Af en toe onder flink protest van de groep een glas fris naar binnen gegooid waarna niet veel later weer een biertje in mijn handen werd gedrukt. En probeer dan nog maar eens te weigeren.
Toch geprobeerd de schade te beperken door veel te eten. Maten werden helemaal gek toen ze me weer met een broodje hamburger (was een flinke) en een broodje kroket zagen rondlopen.

Pfff ben er nu nog gaar van. Ben benieuwd wat dit voor mijn training van vanavond gaat brengen. Dat is mijn straf en deze zal vrees ik genadeloos zijn.

hahahaha, heerlijk om te lezen!
Ik hoop dat er nog veel meer van dit soort weekenden zullen komen.
Probeer volgende keer wat cocaïne erbij, dan kan je het zuip-tempo drastisch omhoog gooien. De kater gaat ook drastisch omhoog trouwens.
Succes!

• #1.560
Alleen drank Loo alleen drank, geen sos voor mij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven