- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch raar om die mannen oud te zien worden. In mijn beeld blijf ik die jonge broekies zien met hun vrolijke muziek.madness is good old music , ze waren een tijdje terug nog op de bbc , blijft leuk om naar te kijken , je hebt mooi weer gehad man , meestal is pinkpop slecht weer
Thnx jerney!
Hoe ging wat? Truckpull is vanavond pas.

Weet het nog goed pinkpop in Geleen. Al die motor rijders die de stad in kwamen en deze een paar dagen in beslag namen. Mooie tijd was dat. Was toen nog bij Glanerbrook bij de renbanen.Pinkpop ja, ik was er vroeger een trouwe bezoeker van (toen nog in Geleen), ik herinner mij nog heel goed de eerste editie met The Keef Hartley Band en ouwe trouwe Golden Earring, ik was toen 15 jaar en een overtuigde festivalganger. Toen waren er 2 hoogtepunten in mijn leven, Jazz Bilzen en Pinkpop, ik heb er geweldige herinneringen aan. Ik herinner mij nog mijn verbazing toen ik de verschillende verkopers zag rondlopen met stuff, iets wat in België onmogelijk was. En ik herinner mij nog veel beter dat de Hollandse meisjes veel losser waren dan onze Vlaamse, dat was pret alom! Het waren de jaren van de hippies en daarna de Freaks, betere jaren zijn er niet meer geweest. Nu heeft het voor mij allemaal zijn charme wat verloren.

Ging eigenlijk wel lekker. Heb de hoge reps wel gemist. Heel hoog zijn ze nou ook weer niet. De eerste helft van de werkset hangt rond de 6 reps.sterke cable-rows , hoe is jou de overgang bevallen van low reps naar high reps

Deze vrachtwagen was zwaarder en merkte het nu meer in mijn quads en hams. Maar klopt, mijn hele benen waren kapot. Toch blijf ik calves trainen in de gym.In de gym calves trainen hoeft niet meer als je regelmatig een vrachtwagen trekt, denk ik, ofnie?
Thnx jerney. Ook jij ziet onze über hardcoreness in.Respect dat jullie ook nog eens een "normale" training er achter aan hebben gedaan!![]()

Volgende keer neem ik 2 paar andere schoenen mee.denk dat we allebei minder kuiten gepakt hebben doordat we verkeerde schoenen aan hadden. Als je wel goed kontakt maat moet je namelijk wel goed afwikkelen.
Thnx jerney. Ook jij ziet onze über hardcoreness in.![]()