AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
madness is good old music , ze waren een tijdje terug nog op de bbc , blijft leuk om naar te kijken , je hebt mooi weer gehad man , meestal is pinkpop slecht weer

Succes morgen Mr. C.! :)

hoe ging die?

Pinkpop ja, ik was er vroeger een trouwe bezoeker van (toen nog in Geleen), ik herinner mij nog heel goed de eerste editie met The Keef Hartley Band en ouwe trouwe Golden Earring, ik was toen 15 jaar en een overtuigde festivalganger. Toen waren er 2 hoogtepunten in mijn leven, Jazz Bilzen en Pinkpop, ik heb er geweldige herinneringen aan. Ik herinner mij nog mijn verbazing toen ik de verschillende verkopers zag rondlopen met stuff, iets wat in België onmogelijk was. En ik herinner mij nog veel beter dat de Hollandse meisjes veel losser waren dan onze Vlaamse, dat was pret alom! Wij waren in Antwerpen wel wat gewoon maar dat hadden we nog nooit gezien! Het waren de jaren van de hippies en daarna de Freaks, betere jaren zijn er niet meer geweest. Nu heeft het voor mij allemaal zijn charme wat verloren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
madness is good old music , ze waren een tijdje terug nog op de bbc , blijft leuk om naar te kijken , je hebt mooi weer gehad man , meestal is pinkpop slecht weer
Is toch raar om die mannen oud te zien worden. In mijn beeld blijf ik die jonge broekies zien met hun vrolijke muziek.

Heb gelukkig pas een keer slecht weer gehad op pinkpop. 2000 was ik er ook en toen was het nog warmer. Je moet gewoon geluk hebben met het weer.
Thnx jerney!
Hoe ging wat? Truckpull is vanavond pas. ;)
Pinkpop ja, ik was er vroeger een trouwe bezoeker van (toen nog in Geleen), ik herinner mij nog heel goed de eerste editie met The Keef Hartley Band en ouwe trouwe Golden Earring, ik was toen 15 jaar en een overtuigde festivalganger. Toen waren er 2 hoogtepunten in mijn leven, Jazz Bilzen en Pinkpop, ik heb er geweldige herinneringen aan. Ik herinner mij nog mijn verbazing toen ik de verschillende verkopers zag rondlopen met stuff, iets wat in België onmogelijk was. En ik herinner mij nog veel beter dat de Hollandse meisjes veel losser waren dan onze Vlaamse, dat was pret alom! Het waren de jaren van de hippies en daarna de Freaks, betere jaren zijn er niet meer geweest. Nu heeft het voor mij allemaal zijn charme wat verloren.
Weet het nog goed pinkpop in Geleen. Al die motor rijders die de stad in kwamen en deze een paar dagen in beslag namen. Mooie tijd was dat. Was toen nog bij Glanerbrook bij de renbanen.

Het is idd veel te commercieel geworden. Zeker nu de zaterdag en zondag ook nog eens door dagjes mensen bezocht kan worden. Vroeger was het dan lekker rustig en kon je dichtbij het podium rustig staan.

Citaat:
Origineel gepost door Grotesuriman [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is toch raar om die mannen oud te zien worden. In mijn beeld blijf ik die jonge broekies zien met hun vrolijke muziek.

Heb gelukkig pas een keer slecht weer gehad op pinkpop. 2000 was ik er ook en toen was het nog warmer. Je moet gewoon geluk hebben met het weer.

Ik heb ze allemaal zien oud worden, en vaak sterven, soms als ik baal dat ik wat ouder begin te worden dan zoek ik wat foto's op van die oude sterren en denk dan bij mezelf, potverdomme ik zie er dan toch nog zo slecht niet uit na die jaren.:D

• #1.868
Truckpull:Harnas
Gewicht: 13 ton
Afstand: 20 meter (berg op)

Dubbel harnas pull: Wat kwam dat ding lastig op gang. Vrachtwagen lag in een kuiltje dus erg lastig.
2 pulls gedaan. Eerste net niet full, en de tweede hadden we een beter tempo.

Enkel harnas pull: 4 pulls gedaan. Goed aan de starttechniek gewerkt en dat ging me al beter af. Stukken lager hangen, toch kwam ik niet heel ver. Ik moet kleinere stapjes nemen en andere schoen aandoen.

Mijn benen waren flink vol gelopen.... pfff.

Daarna hebben we toch nog een volwaardige bb-training gedaan.

HIT
Woensdag: Rug/Achterkant schouders/Onderarmen

BOR
10x50kg
10x70kg
10x85kg (6x85kg PR + 4x85kg + 2xneg.)

Pull down
10x70kg
10x95kg (6x95kg PR + 4x95kg + 2xneg.)

Cable row
10x70kg
8x90kg (5x90kg PR + 3x90kg + 2neg.)

Rackpulls
10x110kg
9x150kg (6x150kg PR + 3x150kg)

Db shrugs
9x40kg (5x40kg PR + 4x40kg)

Palms down wrist curl
10x16,5kg
7x18,5kg (5x18,5kg PR + 2x18,5kg)

Palms up wrist curl
10x30,5kg
6x40,5kg (5x40,5kg PR + 1x40,5kg + 2neg.)

Wat een heerlijke training. De pomp zat er goed in en mijn hele benen en rug gesloopt.
Iedere werkset tot faillure met static holds van 1 sec. De negatieve reps erna zijn echt killing. I love it! :D

Laatst bewerkt:
sterke cable-rows , hoe is jou de overgang bevallen van low reps naar high reps

In de gym calves trainen hoeft niet meer als je regelmatig een vrachtwagen trekt, denk ik, ofnie?

• #1.871
sterke cable-rows , hoe is jou de overgang bevallen van low reps naar high reps
Ging eigenlijk wel lekker. Heb de hoge reps wel gemist. Heel hoog zijn ze nou ook weer niet. De eerste helft van de werkset hangt rond de 6 reps.

Had me trouwens vergist op die cable row, dacht dat het 85kg was. :o

Wat me wel tegen viel was het verlies van grip. Tijdens de racks gleed de bar gewoon uit mijn handen. En daarna nog de onderarmen apart pakken. Heerlijk van die opgepompte armen. :D
In de gym calves trainen hoeft niet meer als je regelmatig een vrachtwagen trekt, denk ik, ofnie?
Deze vrachtwagen was zwaarder en merkte het nu meer in mijn quads en hams. Maar klopt, mijn hele benen waren kapot. Toch blijf ik calves trainen in de gym.

Respect dat jullie ook nog eens een "normale" training er achter aan hebben gedaan! :)

denk dat we allebei minder kuiten gepakt hebben doordat we verkeerde schoenen aan hadden. Als je wel goed kontakt maat moet je namelijk wel goed afwikkelen.

• #1.874
jaja, dit ziet er allemaal weer lekker uit.

Goed gedaan. Valt niet mee zo'n truckie. Blij dat ik daar van af ben.
Het traint wel de volledige beenspieren, maar idd te kort om kuiten/quads/hams niet te trainen.
Het blijft een aparte oefening.
De rest zag er ook prima uit. Top gedaan na zo'n weekend.:)

kuiten trainen zonder schoenen ;)

Heavy Dudes hoor!
Na het vrachtwagen trekken nog even zo'n rugtraining er achteraan doen! :thumb:

Een interessante oefening lijkt mij om een zware halter (of gewoon een zwaar voorwerp) over de grond verder te trekken, en dit zo ver mogelijk, ik denk dat als je dit af en toe doet het je rugontwikkeling in een nieuwe dimensie brengt. Dat vrachtwagen trekken van mc heeft mij op het idee gebracht om dit af en toe te doen buiten de normale trainingen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven