- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehehe, was het maar zo. De echte beesten houden wij niet bij.Ook weer ff bijgelezen, de 2 beesten zijn weer lekker op gang nog ff trekken ze die truck gewoon door de handrem heen.![]()
Thnx... zo idd nog nooit op getraint, maar ik ga helemaal kapot. Zit geen kracht meer in je spieren daarna.nette training chick! moet wel hard zijn die negatives, zeker niet te onderschaten
Thnx GS. Het tempo ligt ook zo hoog. Na 15 sec gaat het kookwekkertje en dan moet je weer. Pfffffhigh reps zijn sluipmoordenaars , je voelt ze pas bij de laatste reps , en dan moet je twee setjes - netjes gedaan mc - goeie training , ik vind de sgbp niet verkeerd
De éne is nu eenmaal beter in korte sets dan de wat langere sets.
Meer kracht wilt niet zeggen dat je in de hogere sets veel meer gaat presteren jammer genoeg...
Misschien ben je eigenlijk meer in de wieg gelegd voor powerlifter Mc..?
Als je maar blijft buffelen!![]()

Het schema wat wij nu volgen is ook imo perfect voor kracht en massa. Dit omdat de werkset met een zwaar gewicht wordt gedaan waarbij je op de 5/6 reps zit, dit is voor kracht. Hierna komt de korte rust waarbij je spieren zich snel moeten herstellen maar niet zoveel rust krijgen dat je de spierspanning kwijt bent, dit is voor massa. En dan nog de negatieven om de spierbelasting maximaal te krijgen, ook voor massa.
Door het in stukken te hakken heb je ook een gevarieerde rep range ineen. Eerst de 5/6 en daarna nog 3/4 waardoor je uiteindelijk op 8/10 reps uitkomt.
Die methode van jou db ga ik ook ooit nog eens proberen.

dat zijn toch serieuze winsten op krachtgebied, netjes hoor.
schema ziet er wel goed uit, ik zou alleen de rackpulls vervangen voor gewone deads.
Ik zie rackpulls echt als assitance voor je deads, maar op zichzelf geen goede vervanger.
De bewegingsbaan is net ff te kort, je maakt te weinig ROM om die onderrrug echt goed aan te pakken.

Over 6 weken vervangen we een paar oefeningen. Dus dan gaan de racks eruit en komen de deads aan de beurt.Juist wat Loo zegt als het over de onderrug gaat, maar volgens mij zijn racks de beste oefening voor de bovenrug, je zou ze dus eigenlijk beide kunnen doen maar dan wel de deads met benen.
Zondag: Benen
leg extension
10x60kg
10x70kg
16x80kg (12x80kg PR + 4x80kg + 2neg)
leg curl
10x40kg
10x50kg
15x60kg (12x60kg PR + 3x60kg + 2neg)
calf raise
15x80kg
16x90kg (10x90kg + 6x90kg +2neg)
leg press
10x100kg
squat
xxxxx
Dit ging niet super. Merk dat ik sinds een paar dagen minder energie heb, gevoel dat ik ziek aan het worden ben. De kracht is er wel, zoals jullie kunnen zien, maar mijn conditie is zwaar ruk.
Tijdens de calf raises was ik al helemaal kapot en zwaar duizelig in mijn hoofd. De leg press was tegen kotsen aan. Ik ben dus maar gestopt want dit heeft geen zin. Misschien eens een paar daagjes rust nemen om te herstellen.